Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä teette tyhjille 200 litran öljytynnyreille?  (Luettu 25018 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ei rälläkällä ei.

Henki lähtee niissä hommissa.
Kui se rälläkkä ny niin vaarallinen o?

Eräs isäntä naapurustosta joskus parikyt vuotta sitten päätti rälläköidä tynnyristä
päädyn ja se tynnyri räjähti ja vei hengen ko ihmiseltä.

Jotain kaasuuntuvaa oli ollu sisällä tynnyrissä.
Jaaja joo, mutta öljytynnyreistä on nyten puhe, eihän se  kaasuunnu.

"Kuuluisat viimeiset sanat."   ;D
Kui mää ain olen paras?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ei oo ketään sit tästä kuullu?

http://www.onniforsell.fi

Kerää tynnyreitä koko maasta ja saattaa vielä antaa eurojakin takaisin.

Viimeksi muokattu: 15.07.13 - klo:22:49 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Ei rälläkällä ei.

Henki lähtee niissä hommissa.
Kui se rälläkkä ny niin vaarallinen o?

Eräs isäntä naapurustosta joskus parikyt vuotta sitten päätti rälläköidä tynnyristä
päädyn ja se tynnyri räjähti ja vei hengen ko ihmiseltä.

Jotain kaasuuntuvaa oli ollu sisällä tynnyrissä.

Mahtookos olla vanahoja armeijan kerosiini pyttyjä???
Vahvaa voimaa vähemmälläki!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ei rälläkällä ei.

Henki lähtee niissä hommissa.
Kui se rälläkkä ny niin vaarallinen o?

Eräs isäntä naapurustosta joskus parikyt vuotta sitten päätti rälläköidä tynnyristä
päädyn ja se tynnyri räjähti ja vei hengen ko ihmiseltä.

Jotain kaasuuntuvaa oli ollu sisällä tynnyrissä.
Jaaja joo, mutta öljytynnyreistä on nyten puhe, eihän se  kaasuunnu.

"Kuuluisat viimeiset sanat."   ;D
Moottori öljyn leimahduspiste on jotain +160 c joten kuumana täytyy rälläkän käydä.

Kunhan ny varoitin.

Sit kun saa lehdestä lukea juttua kuolemanvahingosta niin saan täällä törkyvastauksia koska
*****ilen tyhmyydestä mikä johtaa onnettomuuksiin.
Kui mää ain olen paras?

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Ei se haittaa, vaikka kattookin tulitikulla bensatankkiin, mutta ei kannata puhaltamalla yrittää sammuttaa :D Oon tämänkin nähny, kulmakarvat kärähti.

Mutta eikö ne tyhjät öljytynnyrit täyty jäteöljyllä? Mulla ainakin tulee koneista suunnilleen saman verran pihallekin, mitä niihin on laitettu. Sitten kun lisää vielä autoihin muovipöniköissä ostetut, niin ei tahdo mahtuakaan.

Edit: Mulla ei toki ole hakelämmitystä.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8385
Ei se haittaa, vaikka kattookin tulitikulla bensatankkiin, mutta ei kannata puhaltamalla yrittää sammuttaa :D Oon tämänkin nähny, kulmakarvat kärähti.

Mutta eikö ne tyhjät öljytynnyrit täyty jäteöljyllä? Mulla ainakin tulee koneista suunnilleen saman verran pihallekin, mitä niihin on laitettu. Sitten kun lisää vielä autoihin muovipöniköissä ostetut, niin ei tahdo mahtuakaan.

Edit: Mulla ei toki ole hakelämmitystä.

Kannattaa hommata hakelämmitys. Tyhjien tynnyreiden lukumäärä kasvaa silmissä. ;D ;D

Sitten tekee vaikka niistä uudenvuodenpommeja. Vähä pensaa sisään, korkki kiinni ja nuotioon. En oo kokeillu, mutta kuulostaa jännältä. Ainakin näkee, lähteekö mikään ruumiinosa kuuhun, kun tuollaisia virittelee.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Mutta eikö ne tyhjät öljytynnyrit täyty jäteöljyllä? Mulla ainakin tulee koneista suunnilleen saman verran pihallekin, mitä niihin on laitettu. Sitten kun lisää vielä autoihin muovipöniköissä ostetut, niin ei tahdo mahtuakaan.
Keruuautot tyhjentää ne imemällä.. Sitten onkin kerralla isompi kasa tyhjiä.  Vai jemmaatko sä ne jäteöljyt pahan päivän varalle.  ;D

Viimeksi muokattu: 16.07.13 - klo:08:34 kirjoittanut bouli

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
otat vanhan kirveen ja sillä sillä pääty pelti nätisti pois eikä mene pitkäään vasaralla naputat pellin jämät reunaa vasten siistiiiiiii....

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Tyhjät tynnyrit voi laittaa tänne a-nettiin kumisemaan nimimerkeillä "apilas", "Lehtimäki" yms.  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Kuviosahalla päästä pelti pois tai jättää saranan yhteen kohtaan ja rautahilua täyteen ja kierrätykseen

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Paineilmataltalla voipi päräyttää päädyt auki,hyvä laittaa kuulosuojaimet myös korville jos aikoo sen operaatsuunin jälkeen vielä kuulla jotain.Mut hei kyllä ne romukauppiaalle kelpaa kun täyttelet tynnörin romuhilppeillä mitä sattuu nurkissa olemaan; piikkilankaa rautanauloja ja päällimmäiseksi palaneita sähkömoottoreita ynnä muuta roinaa mistä pilkistää kupari ;D

Ja pohjaan reikiä myös, jotta vesi pääsee pois.

jompsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Olen joskus viihdyttänyt itseäni liittämällä paineilmaletkun tyhjään tynnyriin ja eikun paineet päälle. Siis älkää tähän ruvetko jossei hommaa mieti loppuun asti, ikkunat särkyy vierestä, ihmiset sadan metrin päähän ja entäs jos paine ei riitä räjäyttämään tynnyriä? Jostain takakautta pitää päästä laskemaan paineet pois. Saattaa olla ettei viis kiloo riitä posauttamaan päätyä irti.

+250

  • Vieras
Met poikaasten kans valetahan ne petonia täytehen ja käytetähän painivastustajoona.Hienoo hariootella heittoja 8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Met poikaasten kans valetahan ne petonia täytehen ja käytetähän painivastustajoona.Hienoo hariootella heittoja 8)
Lopuks vähän pesäpalloa? Hutunkeittoa nus25:n komposiittiaisalla.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159