Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fendt Vaario 415  (Luettu 12753 kertaa)

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Fendt Vaario 415
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o

viiri45

Vs: Fendt Vaario 415
Osta valtra kun sitä saa vielä tämänvuoden toimitukseen  ;D

Parempia saa odottaa vähän pidempään.  ;)
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Fendt Vaario 415
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o

Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Fendt Vaario 415
Juu nyt on aukastava koeajokokemukset: Kyllä ojala oikees on 3 tonnin ylmääräsellä lastilla painotettu T 190 meni mäkeen samalla kärrylla ja painolla 11 km/h ja vaario 17. Variossa oli rihveli keulalla painossa ettei orsinu pystyyn. ;) Mutta ei voi muutakun ihmetellä tota konetta ja sen ominaisuuksia. Ja niihin muuten kuuluu polttoaineensyönti ;D. Joten vetää kyllä muuten aika hiljaseks minkä muunkin merkin fanaattiset kannattajat. Ite en nimittäin tunnusta Agon uskontoa missään muodossa, mutta tämä kokemus saattaa olla ehkä 1/3 arvonen.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Fendt Vaario 415
Juu nyt on aukastava koeajokokemukset: Kyllä ojala oikees on 3 tonnin ylmääräsellä lastilla painotettu T 190 meni mäkeen samalla kärrylla ja painolla 11 km/h ja vaario 17. Variossa oli rihveli keulalla painossa ettei orsinu pystyyn. ;) Mutta ei voi muutakun ihmetellä tota konetta ja sen ominaisuuksia. Ja niihin muuten kuuluu polttoaineensyönti ;D. Joten vetää kyllä muuten aika hiljaseks minkä muunkin merkin fanaattiset kannattajat. Ite en nimittäin tunnusta Agon uskontoa missään muodossa, mutta tämä kokemus saattaa olla ehkä 1/3 arvonen.

Ähää, mun 311 olis vetäny samat mitä Lampetti ja kauheella rähinällä  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Fendt Vaario 415
Nyt täytyy sanoa että ei! Tässä tämä ero perustuu juuri Vario voimansiirtoon, jota ei muussa ole kuin Fendissä, ei siis tehoon ja rähinään.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Fendt Vaario 415
Nyt täytyy sanoa että ei! Tässä tämä ero perustuu juuri Vario voimansiirtoon, jota ei muussa ole kuin Fendissä, ei siis tehoon ja rähinään.
vt,ssä vielä pikkusen paremmassa muodossa
dynä vt se nykyaikasin portaaton

articla

  • Vieras
Vs: Fendt Vaario 415
Eipä ole ollunna moittimista Deutzin-moottorissa vaikkei se olekkaan Fentin rovissa kiinni.
Onko tullut koeajettua uutta TTV-Deutzia? Siinähän on nyt saman sukupolven moottori kuin Fentissä. Uskaltivat ottaa omaankin merkkiin sen kun Fentissä koeajattivat jonkun vuoden. 8)
Deutzin saat kuutoskoneella halvemmalla kuin Fentin nelosena. Ja väittäisin että perushintaan kuuluu parempi varustelu. Mutta jos ratkaiseva tekijä on Vario, eikä toisenlainen portaaton kelpaa.... :-\

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Fendt Vaario 415
Tota tota.. Siis toi alustavaa ajelua vasta. Ja itellä ainaki näillänäkymin terästyy vain cooleri entisen keulalle ja konekanta paranee. Se luontaisempi suunta mun mielestä ensin isontaa koneet isoiks ja sitten ettiä se 1500 tuntii ajettu kone X joka omaa halutut ominaisuudet lähes puolella uuden hinnasta. Mutta tämä ei voi olla muutakuin apulannalla kasvatettu aggolainen, cnh:n tai argon punakylki tai hopiavanne vihree. Mutta nyt ei ole koneenvaihto ajankohtanen mutta mielenkiinnosta ajoin tämän kyseisen koneen, joka näytti kyllä paikkansa aggon kiistämättömänä johtajana. Ei siis voida puhua samana päivänä valtran ominaisuuksista tahi verkun kaikukammiosta.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Fendt Vaario 415
Tota tota.. Siis toi alustavaa ajelua vasta. Ja itellä ainaki näillänäkymin terästyy vain cooleri entisen keulalle ja konekanta paranee. Se luontaisempi suunta mun mielestä ensin isontaa koneet isoiks ja sitten ettiä se 1500 tuntii ajettu kone X joka omaa halutut ominaisuudet lähes puolella uuden hinnasta. Mutta tämä ei voi olla muutakuin apulannalla kasvatettu aggolainen, cnh:n tai argon punakylki tai hopiavanne vihree. Mutta nyt ei ole koneenvaihto ajankohtanen mutta mielenkiinnosta ajoin tämän kyseisen koneen, joka näytti kyllä paikkansa aggon kiistämättömänä johtajana. Ei siis voida puhua samana päivänä valtran ominaisuuksista tahi verkun kaikukammiosta.
en tiiä mikä kaiutin kännykkä sullon ollu verkussa mutta siinä on markkinoitten hiljaisin hytti ja paras jousitus alle 220 hv,n luokassa
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Fendt Vaario 415
Kai se jousitus on paras kun se joustaa koko traktorin pituudelta.
Tällä vuodella nähnyt kolme veeteetä öljyvuotoisena, yksi Sisu-diesel, yksi Perkinssi lohko poikki ja  kolmas katkennut voimansiirron kohdalta ja öljyt mahan alle.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Fendt Vaario 415
Kai se jousitus on paras kun se joustaa koko traktorin pituudelta.
Tällä vuodella nähnyt kolme veeteetä öljyvuotoisena, yksi Sisu-diesel, yksi Perkinssi lohko poikki ja  kolmas katkennut voimansiirron kohdalta ja öljyt mahan alle.
kaikkihan saa poikki
dynä vt se nykyaikasin portaaton

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Fendt Vaario 415
Pistäkääs ny joku hintojakin esille, tuollainen 312 on varsin ylivoimasen oloinen kapistus.  :P

Lähteepähän enimmät fendt kuumeet, ku kuulee hinnan.  ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Fendt Vaario 415
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o

Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P


Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Fendt Vaario 415
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o

Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
kuulu 415 moottorista poks jos yrittää t171 hävittää

Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee  ;D
dynä vt se nykyaikasin portaaton