tuo vaihteisto se vähän tässä hirvittääkin et mahtaako toimia. ja karsin mahollisimman vähiin kaiken automatiikan juuri sen takia et ei tarvis tapella sähkövikojen kanssa.
Tuota "automatiikkaa" taitaa olla joka vehkeessä 90-luvulta alkaen. Jos siis haluaa esim. suunnanvaihtajavaihteiston, mikä on oikeastaan välttämätön varuste. Sähkönostolaitteetkaan ei niin kamalan usein/kalliisti edes vikaannu. Karsittavia mukavuusvarusteita on oikeastaan vain ulkoisen hydrauliikan venttiilit, valitseeko sähköiset vai vaijeritoimiset. Ja suljettu/ympäripumppaava hydrauliikka. Niissä voi tulla kalliita yllätyksiä, merkistä riippumatta... 6000-sarjan Massikan jos hommaat niin on ainakin mukava ja huoleton peli. Ainakin meillä 6265 vm. 2003 toimii kuin junan vessa (kop kop). Kytkinpolkimen ala-asennon katkaisin siihen on pitänyt vaihtaa kahdesti, nyt on hyllyssä varalla ja vaihto kestää 15 min. Keskon varaosahinnoittelu on ryöstöä, mutta onneksi ei ole tarvinnut kuin tuon anturin ja kalliita suodattimia jotka jatkossa kyllä tilaan ulkomailta...
Mika