Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mccormik mtx140  (Luettu 3195 kertaa)

jartsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 46
Mccormik mtx140
Tommonen kiinnostaisi kannattaako kajota vm2002 4800h eikös tuo ole melkein sama kuin Case mx 135 moottoria lukuunottamatta kellään kokemuksia???

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Mccormik mtx140
Ei oma kohtaisia kokemuksia. Naapuri suon urakoitsijalla on MTx 155. muuten vissiin kohtuu hyvä hyvä peli. Pto:n pakkaa moittii alimittaiseksi. viime kesänä joutui avaamaan 3 kertaa. vakio säädöissä vielä
vielä viisi

Jomp0

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Mccormik mtx140
Kotona on tommonen 140, hytti on hyvä ja muuta eroo ei vissiin ole kun toi moottori siihen 135 verraten.
Tuntus ainaki hyvin vetävän sekä etujouset on tosi hyvät. Mitään vikaa ei ole ollut mut ei ole paljon ajettukkaan...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Mccormik mtx140
Pirun komiaa ääntä piti tollanen joskus -05 kun kalkkia levitettiin.
Oon vaatimaton!

Rick

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
Vs: Mccormik mtx140
Minulla on ollut ajossa MTX140 jo useamman vuoden. Kone on aivan täysin sama kuin Case MX, samalta tehtaalta tullut eri tarroilla kyljessä. Ero on vain moottorissa, Casella Cummins ja MaC käyttää Perkinssiä. Casekin käytti Perkinssiä pienemmissä mc100 malleissa, joten nekin on menneet tehtalla ristiin aikoinaan. Ei juuri moitittavaa koneessa, sopii käteen hyvin. Tehokas hydrauliikka ja tasapainoinen etukuormainkone, kone on aika ketterä kokoisekseen ja voimaa riittää. Perusvireinen (148hv) 1006 Perkins kuutonen ei juuri ollut kovin pirteä mutta käytin syöttöpumpun säädettävänä niin muuttui luonne aika totaalisesti. Maansiirtovaunua kuormitetaan jopa 16tn lastillla jolloin koko puntti perässä on 20tn eikä kone paljoa uuvu vastamäkeen.
Omassa koneessa on vaihdettu ryömintävaihteiston tilalle 50 välitys ja se yhdistettynä syötön lisäykseen saadaan taloudellinen paketti. Rajasin kierrokset tuohon 2100 jolloin kone kulkee saman kuin 40 välityksillä 2700 kierroksilla. Melko merkittävä polttoaine säästö kierroksien laskiessa mutta voima riittää noilla kierroksillakin hyvin. Omassa tunteja nyt hieman yli 6000 eikä niille vielä näy loppua. Kerron lisää puhelimitse 0400-172580 jos joku haluaa saada lisää tietoa.