Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Varadero  (Luettu 5123 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Varadero
Jokos Ojala tai muu eturiviläinen vois kertoa mikä se on? ??? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Varadero
Takarivi vastaa. Moottoripyörä. Honda Varadero. Tulihan siitä eilen kuviakin läjäpäin ja muuta vinkkiä.

Taapertaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Varadero
Varadero on Hondan valmistama ns. "lehmäenduro". Joka ei siis sovellu enduroon, mutta menettelee hyvillä sorateillä sekä matka-ajossa varmasti ihan kiva peli, jos ei halua ajaa pää edellä kuten kyykyissä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Varadero
Jaa moottoripyörä.......... :o :o

Asia selvä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Varadero
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin.  :D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Varadero
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin.  :D

Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D

Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Varadero
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin.  :D

Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D

Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.

Kyykkypyörä on perseesta, pätkäkelkka on vielä perseemmästä, kaikkein persein on lavaton mönkijä.

Muuten pyörät, kelkat ja mönkkärit on jees.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Varadero
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin.  :D

Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D

Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.



no onhan tämä nyt taas yhtä perkelettä. minä se vasta taidan olla keskeltä arsetta.

minulla kun on:

                         moottoripyörä. iso. mutta ei kyykky.

                         mönkijä. mutta ei lava.

                         kelkka. mutta ei pätkä

venekin on. ja hänsriit. ja navikaatori ;D
                        mönkijä
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Varadero
Tää on vastine



Varadero on suomeksi "Erkkola"
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Varadero
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Varadero
"Ojala" on muten tosi cool tyyppi ja mm. puhelimessa asiallinen ja nerokas kaveri. Nyt vielä kadehdittaa vidusti että sillä on tuollainen pyöräkin  ;D Itse ajelin tänään Keewayn mopolla n. 15 km. tunteakseni olevani "Born to be wild"  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5919
Vs: Varadero
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla?  ???

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Varadero
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla?  ???

Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.

Menipä vaikeesti, sori.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Varadero
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla?  ???

Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.

Menipä vaikeesti, sori.


kyyyllä minä luulen, jotta jätkät ymmärsivät jo tuosta ekaosiosta, mitä ajoit takaa. ne kerpeleet vaan vedättää ;D


mutta tiätkö. on suomessa sellaisiakin asfalttipätkiä, missä ei ole nopeusrajoituksia. tai no, kuorma-autoilla on, mutta ei pienemmillä autoilla. eikä moottoripyörillä.
saa päästää sen, minkä kulkineesta lähtee. ja niistähän lähtee 8)

tuossa vetelissä on kemora, virtasalmelta löytyy motopark, jurvassa on ja alastarossa on, ahvenisto...

lisenssi vaan kuntoon ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin :)


http://www.termiitti.com/autopuoli/moottoriradat.php
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Varadero
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla?  ???

Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.

Menipä vaikeesti, sori.


kyyyllä minä luulen, jotta jätkät ymmärsivät jo tuosta ekaosiosta, mitä ajoit takaa. ne kerpeleet vaan vedättää ;D


mutta tiätkö. on suomessa sellaisiakin asfalttipätkiä, missä ei ole nopeusrajoituksia. tai no, kuorma-autoilla on, mutta ei pienemmillä autoilla. eikä moottoripyörillä.
saa päästää sen, minkä kulkineesta lähtee. ja niistähän lähtee 8)

tuossa vetelissä on kemora, virtasalmelta löytyy motopark, jurvassa on ja alastarossa on, ahvenisto...

lisenssi vaan kuntoon ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin :)


http://www.termiitti.com/autopuoli/moottoriradat.php

Eikä tuo välttämättä tarvitse edes lisenssiä jos haluaa ilman mutkia kokeilla seisovaa mailia. Aika monella loppuu pokka ennenkun mittari näyttää 300. Niin jos mopo vaan jaksaa mennä.