Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Atria aikoo laske hinnat siantuottajille maanantaina  (Luettu 30999 kertaa)

jalostaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Atria aikoo laskea lihanhinnat sekä possunhinnat maanantaina. 5 cnt lihasta sekä 5 € possusta. Näin "tuottajien" oma yhtiö aikoo tehdä. Vaikka europpassa hinnat on alkanut nousta. On tiedossa myös että se toinen "tuottajien" yhtiö myös aikoo laskea hinnat, ennen juhannusta viidakkorummut sanoo. Toivottavasti Snellman pystyy vielä pitämään hinnat tällaisena mitä ne nyt on omille tuottajilleen.
Milloin ne ensinmmäiset konkurssit alkaa tulla?
Toinen asia mitä Atrian sekä LSO:n tuottajat on hyötynyt Finnpigistä.? Onko lompakko kutistunut tai tullut paksumpi. Ainakin ne tiedot mitä mä on saanut käsiin kerto sen että se on kutistunut. Jos lihasian kasvu on huonontunut sekä liha% mennyt alaspäin niille "paremmille" tuottajille.
Kyllä se on hyvä olla Snellun tuottaja tuotantotulokset on noussut ja on nousemassa eikös se tarkkoittaa että ne tietää mitä ne tekee Figenissä se ainoa yhtiö joka saa jalostaa Suomessa jos mä olen ymmärtännyt OIKEIN. Ja se että raha jää Suomessa eikä menee ulkomaille 

Pohjammaan poika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Jos näin tulee käymään niin taitaa täs talos loppua porsastuotanto.. tai ainakin täytyy kysyä jos Snelmannilla olisi tilaa... Ei oikeen tunnu olevan näillä "tuottajien" yhtiöillä tilanne hallussa, Snelmanni tuntuu porskuttavan hyvin.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Täähän on seurausta siitä, että Atria valtasi kesän grillimakkaramarkkinat sillä, että myi halvemmalla kuin viimekesänä.

horsetail

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Jalostajan saama tieto näyttää pitävän paikkansa, sianlihan hinta laskee 5 snt / kg - isolla A:lla. Porsaan hinta ennallaan - ainakin toistaiseksi. Saa nähdä mihin tässä vielä mennään. Jos ennustaa pitäisi, niin ennustaisin tapahtuvan jotain todella radikaalia - sika-alalla - Suomessa, lähimmän vuoden, tai kahden aikana. Tämä systeemi ei vaan näytä toimivan, ei tiloilla eikä teurastamoissa. Kauppiaat sen kun porskuttavat - myyvät Saksalaista lihaa jos kotimainen on vähänkin kalliimpaa.

Pohjammaan poika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Eikä hinnan pudotus auta ainakaan tähän porsas ruuhkaa..

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901

Matson^

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Eipä oo muilta teurastamoilta pudotuksia kuulunut(?) .. a:lla 10senttiä reippaan kuukauden sisään  ::)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Atria aikoo laskea lihanhinnat sekä possunhinnat maanantaina. 5 cnt lihasta sekä 5 € possusta. Näin "tuottajien" oma yhtiö aikoo tehdä. Vaikka europpassa hinnat on alkanut nousta. On tiedossa myös että se toinen "tuottajien" yhtiö myös aikoo laskea hinnat, ennen juhannusta viidakkorummut sanoo. Toivottavasti Snellman pystyy vielä pitämään hinnat tällaisena mitä ne nyt on omille tuottajilleen.
Milloin ne ensinmmäiset konkurssit alkaa tulla?

Pari vuotta sitten. Nyt katsotaan josko kolmas yrittäjä saisi pyörimään.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Atria aikoo laskea lihanhinnat sekä possunhinnat maanantaina. 5 cnt lihasta sekä 5 € possusta. Näin "tuottajien" oma yhtiö aikoo tehdä. Vaikka europpassa hinnat on alkanut nousta. On tiedossa myös että se toinen "tuottajien" yhtiö myös aikoo laskea hinnat, ennen juhannusta viidakkorummut sanoo. Toivottavasti Snellman pystyy vielä pitämään hinnat tällaisena mitä ne nyt on omille tuottajilleen.
Milloin ne ensinmmäiset konkurssit alkaa tulla?

Pari vuotta sitten. Nyt katsotaan josko kolmas yrittäjä saisi pyörimään.

Jos velat on aina puolitettu ja oman pääoman sijoittaminen tuplattu, niin voipi melkein onnistua  ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)

ask

  • Vieras
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)
Paljonkos sellasest pajun,valvatin ja ohdakkeen syöneest texelist tulee lihaa,noin niinkun keskimäärin.40 kg :o :o

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)
En tiedä mikä on lampaan kilohinta, mutta jos laadun mukaan maksettaisiin niin sen pitäisi olla ainakin puolet halvempaa kuin sianliha.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)
En tiedä mikä on lampaan kilohinta, mutta jos laadun mukaan maksettaisiin niin sen pitäisi olla ainakin puolet halvempaa kuin sianliha.

Pitää myöntää että olen vilpittömästi samaa mieltä kanssasi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)
En tiedä mikä on lampaan kilohinta, mutta jos laadun mukaan maksettaisiin niin sen pitäisi olla ainakin puolet halvempaa kuin sianliha.

Pitää myöntää että olen vilpittömästi samaa mieltä kanssasi
Antikulinaariset elintarvikkeen syöjät vastailevat. Ruokaa se pitää olla mitä syödään.   :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Lampaanlihan hintaa nostettiin.. jaa en taida sanoakkaan minkä verran.   8)
En tiedä mikä on lampaan kilohinta, mutta jos laadun mukaan maksettaisiin niin sen pitäisi olla ainakin puolet halvempaa kuin sianliha.

Pitää myöntää että olen vilpittömästi samaa mieltä kanssasi
Antikulinaariset elintarvikkeen syöjät vastailevat. Ruokaa se pitää olla mitä syödään.   :D

Mä just olin mukana "kuristamassa ja halaamassa" lähes sataa uuhta  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.