Että näin siinä taas käy http://www.iltalehti.fi/euroviisut2013/2013051917034551_ew.shtml
Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo:08:25 kirjoittanut Veeti
Lespoilu ei nyt tehonnutkaan ,pilasi Suomen maineen typerä ämmä.
Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo:12:00 kirjoittanut raskas sinko
Tässä se nähdään mitkä puolueet on vallassa! Suomi saa turpaan Ruotsilta välierissä ja viisuissa jää kolmaneksi viimeiseksi! Ei voi edes kehua että oli huonoin!Mutta mitä tekee hallitus? Vastaan itse! Ei yhtään mitään! Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.05.13 - klo:13:00Tässä se nähdään mitkä puolueet on vallassa! Suomi saa turpaan Ruotsilta välierissä ja viisuissa jää kolmaneksi viimeiseksi! Ei voi edes kehua että oli huonoin!Mutta mitä tekee hallitus? Vastaan itse! Ei yhtään mitään! Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 19.05.13 - klo:13:19Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 19.05.13 - klo:13:00Tässä se nähdään mitkä puolueet on vallassa! Suomi saa turpaan Ruotsilta välierissä ja viisuissa jää kolmaneksi viimeiseksi! Ei voi edes kehua että oli huonoin!Mutta mitä tekee hallitus? Vastaan itse! Ei yhtään mitään! Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään! jos kepu olisi hallituksessa niin kyllä se panisi haisemaan