Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kuka ois osannu arvata  (Luettu 3160 kertaa)

Penniless

  • Vieras
Vs: kuka ois osannu arvata
Tässä se nähdään mitkä puolueet on vallassa! Suomi saa turpaan Ruotsilta välierissä ja viisuissa jää kolmaneksi viimeiseksi! Ei voi edes kehua että oli huonoin!

Mutta mitä tekee hallitus? Vastaan itse! Ei yhtään mitään! Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!

 ;D ;D ;D

jos  kepu  olisi  hallituksessa  niin  kyllä  se   panisi  haisemaan  ;D ;D ;D ;D

jos kepu olis hallituksessa niin tästä tulis välikysymys, ja toinen jääkiekon välierätappiosta.
ihmettelen ettei jurpilainen salannut suomen pisteitä, onhan ne muun euroopan suomelle antamia. Niillä saattaa olla 3% tuotto 30 vuoden ajan, eli vuonna 2043 euroviisuissa saattaa suomen pisteet riittää sijalle 18!!!

Ihan hyvä huomio  ;D mutta näin jälkiviisaasti kun toteaa , niin olisi ehdottomasti pitänyt liittää euroviisujen pistekiitiö Suomen osallistumisesta EVM.ään .  :P ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: kuka ois osannu arvata
Jus sopiva sijoitus tälle lesbottelijalle.    ;D


no mutta olishan sen voinut jättää finaalin ulkopuolelle. nyt se paskiainen vei mahdollisuuden joltakin järkevältä esitykseltä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: kuka ois osannu arvata
Tässä se nähdään mitkä puolueet on vallassa! Suomi saa turpaan Ruotsilta välierissä ja viisuissa jää kolmaneksi viimeiseksi! Ei voi edes kehua että oli huonoin!

Mutta mitä tekee hallitus? Vastaan itse! Ei yhtään mitään! Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!

 ;D ;D ;D

jos  kepu  olisi  hallituksessa  niin  kyllä  se   panisi  haisemaan  ;D ;D ;D ;D

jos kepu olis hallituksessa niin tästä tulis välikysymys, ja toinen jääkiekon välierätappiosta.
ihmettelen ettei jurpilainen salannut suomen pisteitä, onhan ne muun euroopan suomelle antamia. Niillä saattaa olla 3% tuotto 30 vuoden ajan, eli vuonna 2043 euroviisuissa saattaa suomen pisteet riittää sijalle 18!!!

ei  se  tuollakaan  tavalla  mene  suomen  hallituksen  mielen  mukaan  jollemme
saa  itse  maksaa  vakuuksia  ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66108
Vs: kuka ois osannu arvata
paljon mänee euroviisuissa vakuuksiiin????   tai kiekkokisassa?     miä en kyllä maksa, vissi niin!

mah

  • Vieras
Vs: kuka ois osannu arvata
Minä tykkäsin kyllä siitä dingdongista. On niin jotenkin sykähdyttävää kun naiset suudelmoi. Olo on kuin Puttepossun nimipäiväjuhlinnoissa. Oi jospa oisin saanut olla mukana. :'(