JD vois tarinoida tarkemmin ja omaan ketjuunsa.. Eikun vaan rohkeasti tarinoimaan ja tietoa jakoon.
Ai minä?
Olen sen verran monet kerrat kertonut tuon massikan vioista, että en jaksa enää alkaa tarinoimaan tarkemmin.
Kuitenkin merkin vaihtopäätös tapahtui eräänä perjantaisena päivänä kun massikka ei taaskaan suostunut enään lähtemään liikkeelle paalatessa.
Kytkin+ajotietokone kombo oli pääasiallinen syy. Lisäksi juttuun liittyy paljon kaiken ylimääräisen kuten ilmastoinnin ja moottoriöljyn vuotamista.
On jontikassakin (std) hyvät ja huonot puolensa:
+ kova vetämään
+ tähän asti (2600h) kestänyt erinomaisesti (ei maasika kestänyt näin pitkälle, ensimmäisen 1000h jälkeen alkoi tulla ongelmia)
+ Vaatii vähän kuittailuja, ei esim ole niin ranttu suunnanvaihtajan asennosta ja vaihteista.
+ kuormaajalle parempi näkyvyys kuin massikassa vaikka keula 2x isompi.
+ älyttömän ketterä
+ toimiva kytkin ja hydrauliikka (ls tässä köyhien mallissakkin)
+ se tärkein, hienot äänet
- aika ruma sisältä, mutta toimiva
- huono näkyvyys takasivuille, tympeä niittäessä
- suhteellisen kova kulutus vaikka ei muista 6-koneellisista olekkaan juuri pitempiaikaisia kulutuskokemuksia saanut.
Oikeasti tämmöinen kuuluisi tehdä omalle alueelleen tai tänne ns. sticky ketjuilla, niin että olisi vain jonnikka, massikka, nyykkäri&case, ventti ja valtu ketju. Sitten jotkut venäläiset ja vielä muut merkit erikseen.