Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 6480  (Luettu 9444 kertaa)

Pesusieni

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
MF 6480
Terve,

kaveri kysyis mielipiteitä kyseisestä koneesta.
-07 malli ja ajettu n. 5500.

Mitkä on tyypillisiä vikoja ja mihin pitää kiinnittää huomiota jos konetta menee katsomaan?

Dynashift

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: MF 6480
Carraron vai Danan akseli? Carraron etuakseli aika heikko kuormainkäytössä.. Eipä noilla tunneilla pitäis vielä suurempia vikoja ilmaantua.. Vetolevy/värinänvaimennin hajoo joskus ennen 10000 tuntia..

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Terve,

kaveri kysyis mielipiteitä kyseisestä koneesta.
-07 malli ja ajettu n. 5500.

Mitkä on tyypillisiä vikoja ja mihin pitää kiinnittää huomiota jos konetta menee katsomaan?

Kiinnitä huomio niihin koneisiin jotka ovat siinä rivissä toisaalla  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olkatappien kunto jos ek:lla. Sähkötikun hydrauliventtiilit hajoavat säännöllisesti, liike keskeytyy ja pitää ottaa tikulla alusta. Hajoavat käytöstä ja huollosta riippumatta, tonni/ kpl. Myös mekaninen puoli voi katkoa niitä takaa näkyvän purkin alla olevat jouset, kondenssin ja ruosteen takia kun on kenossa että öljyä ei pääse. Muuten mekaanisesti suht varmoja laitteita. Tingi paljon jos Micheliinin renkaat.

Pesusieni

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä tässä traktorissa on tehty paremmin ja huonommin verrattaen jd 6920s  premium plussaan?

Dynashift

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä huonoa Michelinin renkaissa? :D

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä tässä traktorissa on tehty paremmin ja huonommin verrattaen jd 6920s  premium plussaan?
No massikasta puuttuu ensinnäkin tuohon verraten portaaton loota...  Sähkölohkot jne...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No massikasta puuttuu ensinnäkin tuohon verraten portaaton loota...  Sähkölohkot jne...

On niis yleensä kaks sähkölohkoa ja kaks mekaanista.
Kui mää ain olen paras?

Apilas Jr.

• Vieras

Pyöränpultit?

(Sorry, lauantai-ilta, you know...)

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja nekään ei toimi kunnolla  :P 

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei taaskaan perusteluja sulla. Mun 2004 mallisessa on kaks sähkölohkoa ja kaks mekaanista eikä mitään vikaa ole kertaakaan ollu.

Jos jollain on toimimattomuutta nois sähköventtiileissä niin voisko syy olla siinä että
pikaliittimet on santaiset ja kuraiset.
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei taaskaan perusteluja sulla. Mun 2004 mallisessa on kaks sähkölohkoa ja kaks mekaanista eikä mitään vikaa ole kertaakaan ollu.

Jos jollain on toimimattomuutta nois sähköventtiileissä niin voisko syy olla siinä että
pikaliittimet on santaiset ja kuraiset.
Jaa kun joutuu kuittailemaan kesken ajon jos saa edes kuitattua alkujaankaan...   Pikaliittimet putsataan yleensä eikä se niiden likaisuus selitä sähkövikoja... Ranskalaisuus kyllä kelpaa siihen syyksi  :P

JD6630

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tää taas kertoo kaiken maasikojen kestävyydestä kun timppan 1000h ajettu 10v vanha kone jonka sähköt hän tinaa joka talvi uusiksi ei ole hajonnut ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tää taas kertoo kaiken maasikojen kestävyydestä kun timppan 1000h ajettu 10v vanha kone jonka sähköt hän tinaa joka talvi uusiksi ei ole hajonnut ;D

Kateelline jiireemies peesaa.  ;D
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kateelline jiireemies peesaa.  ;D
Aja se 7000h lisää vielä niin kyllä rupee syöttöpumput lentelemään ja sähkölohkot *****ilemaan  :P