Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miten poistetaan nimimerkki  (Luettu 3821 kertaa)

millamagia

• Vieras
Miten poistetaan nimimerkki
Jos ei muista salasanaa,eikä sähköpostosoitetta? Voisko joku hullua tyhymää muoria opastaa ???

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Miten poistetaan nimimerkki
Jos ei muista salasanaa,eikä sähköpostosoitetta? Voisko joku hullua tyhymää muoria opastaa ???

Ei mitenkään.  Se nimimerkki vaan elää omaa elämäänsä.
Kui mää ain olen paras?

millamagia

• Vieras

-------------siis jää roikkumaanko :o

Apilas Jr.

• Vieras

Yx hyväkeino on postata sellasia sopivan härskejä juttuja, niin webbari huolehtii kyllä nimmarin eliminoinnista. ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No jos vois poistaa nimimerkin ilman salasanaa tai siihen liittyvää emailiä niin sittenhän kuka
vaan vois poistaa minkä tahansa nimimerkin.
Kui mää ain olen paras?

Vihtori se Sika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Kollektiivinimimerkki"

Yx hyväkeino on postata sellasia sopivan härskejä juttuja, niin webbari huolehtii kyllä nimmarin eliminoinnista. ;D
Tämä lienee helpoin keino.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Ei sota yhtä miestä/naista kaipaa.  ;D ;D

Yksimies voi kuitenkin aloittaa sodan.

” Sarajevon laukaukset”
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voi käyttää myös ilmaisua riippumaan  ::) ::) ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Me voisimme yhteistoimin yrittää murtaa tuon salasanasi  ??? Mihin käyttäjätunnukseen asia nyt liittyy...

Arvataan sitten vävyn nimi ja jotain PerSujen nimiä, sitten kun tärppää niin poistetaan nimmari  ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kevättuuli

• Vieras
Me voisimme yhteistoimin yrittää murtaa tuon salasanasi  ??? Mihin käyttäjätunnukseen asia nyt liittyy...

Arvataan sitten vävyn nimi ja jotain PerSujen nimiä, sitten kun tärppää niin poistetaan nimmari  ::)

Facebookiakin vois jotenkin hyödyntää...simmohan on voinut laittaa salasanaksi vaikkapa  jonkun fb-kaverin nimen...esim. Talojuhani.     ;D

Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:09:56 kirjoittanut Kevättuuli

millamagia

• Vieras

Onkos se muuttunut vaikeammaksi. Olethan sen osannut ennenkin poistaa. Olethan päässyt kirjautumaankin, niin menet vaan omaan profiiliisi, kohdasta toiminnot klikkaat poista tämä tunnus, eikös se ole siinä.  ::)
Vai yritätkö vaan saada sääliä ja pyyntöjä jäämään. Ei sota yhtä miestä/naista kaipaa.  ;D ;D
---------------eipäs se ole niin,yritin,niin se kysyi salasanaa,jota en muista.Yritän tänään soittaa ko.sähköposti palvelulle.

Minä en sääliä tarvitse,En ole sen tyyppinen,että haluaisin jakamatonta arvonantoa tai kunnioutusta.
Ei sota kaipaa yhtään meistä.
Eikä minulla ole oikein mitään sanottavaakaan.Jos jatkaisin,toistelisin vain samoja asioita.

Tuo,että yhdistit minut medotisti kirkkoon,oli typerästi tehty.Suomessa lojuu vankilassa kirkon jäseniä,mutta ei tulis mieleenikään,että yhdistäisin rikolliset muihin kirkon jäseniin.
Yhden asian sanon sulle Citonni:olet harvinaisen tyhmä ja kaunainen,etkä edes rehellinen,tiedät mitä minä tarkoitan.Mutta laitan sinutkin rukouslistalleni,koska en halua sorsia ketään.
Ja nyt minä yritän,saanko nimmarin mustaksi.  Kesälaitumet odottaa vielä mahoakin lehmää :)

caps lock

• Vieras
Minunkin pitäis poistaa yks turha sivuprofiili, en muista edes tarkkaan miten se kirjoitetaan sähköpostista nyt puhumattakaan. Olisko ollu noita-akka tai jotain sinnepäin, pitää kysyä ylläpidolta :o

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onkos se muuttunut vaikeammaksi. Olethan sen osannut ennenkin poistaa. Olethan päässyt kirjautumaankin, niin menet vaan omaan profiiliisi, kohdasta toiminnot klikkaat poista tämä tunnus, eikös se ole siinä.  ::)
Vai yritätkö vaan saada sääliä ja pyyntöjä jäämään. Ei sota yhtä miestä/naista kaipaa.  ;D ;D
---------------eipäs se ole niin,yritin,niin se kysyi salasanaa,jota en muista.Yritän tänään soittaa ko.sähköposti palvelulle.

Minä en sääliä tarvitse,En ole sen tyyppinen,että haluaisin jakamatonta arvonantoa tai kunnioutusta.
Ei sota kaipaa yhtään meistä.
Eikä minulla ole oikein mitään sanottavaakaan.Jos jatkaisin,toistelisin vain samoja asioita.

Tuo,että yhdistit minut medotisti kirkkoon,oli typerästi tehty.Suomessa lojuu vankilassa kirkon jäseniä,mutta ei tulis mieleenikään,että yhdistäisin rikolliset muihin kirkon jäseniin.
Yhden asian sanon sulle Citonni:olet harvinaisen tyhmä ja kaunainen,etkä edes rehellinen,tiedät mitä minä tarkoitan.Mutta laitan sinutkin rukouslistalleni,koska en halua sorsia ketään.
Ja nyt minä yritän,saanko nimmarin mustaksi.  Kesälaitumet odottaa vielä mahoakin lehmää :)

Noo eei se sonni siitä välitä, onko lehemä maho vai ei  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

caps lock

• Vieras
Nyt mä sen muistin, sen turhan nimmarin, pyytää vaan ylläpidolta nätisti salasanan uuteen sähköpostiin ;) ;) ;)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Simmo ja Cittari ne vaan jaksaa.. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.