Jos ei muista salasanaa,eikä sähköpostosoitetta? Voisko joku hullua tyhymää muoria opastaa 
Onkos se muuttunut vaikeammaksi. Olethan sen osannut ennenkin poistaa. Olethan päässyt kirjautumaankin, niin menet vaan omaan profiiliisi, kohdasta toiminnot klikkaat poista tämä tunnus, eikös se ole siinä. 
Vai yritätkö vaan saada sääliä ja pyyntöjä jäämään. Ei sota yhtä miestä/naista kaipaa.

---------------eipäs se ole niin,yritin,niin se kysyi salasanaa,jota en muista.Yritän tänään soittaa ko.sähköposti palvelulle.
Minä en sääliä tarvitse,En ole sen tyyppinen,että haluaisin jakamatonta arvonantoa tai kunnioutusta.
Ei sota kaipaa yhtään meistä.
Eikä minulla ole oikein mitään sanottavaakaan.Jos jatkaisin,toistelisin vain samoja asioita.
Tuo,että yhdistit minut medotisti kirkkoon,oli typerästi tehty.Suomessa lojuu vankilassa kirkon jäseniä,mutta ei tulis mieleenikään,että yhdistäisin rikolliset muihin kirkon jäseniin.
Yhden asian sanon sulle Citonni:olet harvinaisen tyhmä ja kaunainen,etkä edes rehellinen,tiedät mitä minä tarkoitan.Mutta laitan sinutkin rukouslistalleni,koska en halua sorsia ketään.
Ja nyt minä yritän,saanko nimmarin mustaksi. Kesälaitumet odottaa vielä mahoakin lehmää