Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.Leyland 272.Allright. Onnex ei kuitenkaan Nuffield Masteria!Minä tahdo hytin koska voi joutua satella ajama joskus tielläki. Tuossa sinu merkissä ei ole hytti.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.Leyland 272.Allright. Onnex ei kuitenkaan Nuffield Masteria!
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.Leyland 272.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä.
Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:39Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.Leyland 272.Allright. Onnex ei kuitenkaan Nuffield Masteria!Minä tahdo hytin koska voi joutua satella ajama joskus tielläki. Tuossa sinu merkissä ei ole hytti.Wise choice, sir, wise choice....
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:39Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:18:20Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:18:19Itse ole ihminen joka suvaitse kaikki, en rasisti, katso kaikki kansalaiset samalla viivalla.Sää olet varmasti hyvä ihminen, jatka valitsemallasi tiellä. Jatkan, takulla.Tahdon vaan kylvä herne, en apina enkä muutaka alapää kuva.Ostin kone ja traktori kun saimme vuokrattu mökki maalta. Minä ja ystävä halua kylvä herne, makea ja hyvä oman maan tuote. Myös porkkana ja selleri tulee kysymykse.Anteeksi vähän takerteleva suomi, en ole syntyperäinen.Onx sul varmasti sopiva traktori tuon koneen eteen? Mun pohjalaisella kaveriila on sellanen vihree John Deere tuollasen kylvimen edessä.Leyland 272.Allright. Onnex ei kuitenkaan Nuffield Masteria!Minä tahdo hytin koska voi joutua satella ajama joskus tielläki. Tuossa sinu merkissä ei ole hytti.Wise choice, sir, wise choice.... In my view's cabin is a good solution if there is snow plowing and winter driving.
Rohkasin itseni ja kirjauduin.
you really englishman
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 30.04.13 - klo:18:58you really englishmanI speak and write english better than finnish.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:19:10Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 30.04.13 - klo:18:58you really englishmanI speak and write english better than finnish. juu are almost äs wise ass "sorkkis", he doesn't write guud vinish too.
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:19:10Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 30.04.13 - klo:18:58you really englishmanI speak and write english better than finnish. juu are almost äs wise ass "sorkkis", he doesn't write guud vinish too.änd nau juu vriiting tankerovinnish
Suomi on vaikea kieli. Yksi sana, monta merkitys. Kun suomenkieli opetella, ongelma on yhden sanan taivutus ja sen merkitys.
Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:19:36Suomi on vaikea kieli. Yksi sana, monta merkitys. Kun suomenkieli opetella, ongelma on yhden sanan taivutus ja sen merkitys.Sit viellä murteet päälle:Moon, soot, soon, moomma, toootta ja nootta.
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 30.04.13 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: Lada - 30.04.13 - klo:19:36Suomi on vaikea kieli. Yksi sana, monta merkitys. Kun suomenkieli opetella, ongelma on yhden sanan taivutus ja sen merkitys.Sit viellä murteet päälle:Moon, soot, soon, moomma, toootta ja nootta.Ei ymmärrä sanan merkitys. Suomi on todella vaikea kieli.