Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juko 200  (Luettu 11802 kertaa)

Lada

• Vieras
Vs: Juko 200
Ketjupyörät 20-30,Säiliö-vaihdelaatikko välillä. A-alue, 7 vaihde, noin 215 kg/ ha lukee mun aapisessa näitä määriä paljpn, tuossa keskimääräinen arvo

Kiitos. :)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Ketjupyörät 20-30,Säiliö-vaihdelaatikko välillä. A-alue, 7 vaihde, noin 215 kg/ ha lukee mun aapisessa näitä määriä paljpn, tuossa keskimääräinen arvo

Kiitos. :)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Lada

• Vieras
Hyvin onnistui kun pohjaläppä vain oikeaan asento.
Kiitos neuvoista. :)

Peltola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tarkoittaako metsajussi että juko200 huono kone?

Niin ja Lada tarkoitttaa venäläistä autoa ja tämä Lada ylläpidon palkkaamaa keskustelunedistäjää.

Peltola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja tama Laada toimii huvin.

Lada

• Vieras
Peltola ilmeisesti kovin vitsikäs? Haitakoo sinua nimimerkkini vai kielellinen asu?

Vai onko Juko200 liian pieni nykyaikan? Harrastekone ei pidä olla iso vai pitääkö?

Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:10:53 kirjoittanut Lada

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!

Vai onko Juko200 liian pieni nykyaikan? Harrastekone ei pidä olla iso vai pitääkö?

Pitää sen. Olla iso. Autoharrastajatkin ajaa töihin Corollalla ja harrasteena on sitten 440 cid V8.

Eikös kaikki alle 150 ha lasketa jo harrasteluksi, ja tuon kylväminen 2 m Jukolla ainakin mua jo hieman ahdistaisi.

Eikä sitten kannata kylvää palkokasveja ettei lipsahda nenään...

:-)  :-)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mä voisin myydä Ladalle 2 Jukoa. Molemmat ovat peräti 2,5 metrisiä  8) Hitsaat yhteen ja saat 5-metrisen, tai sitten laitat sen omasi traktorin keulaan ja teet noista "perhosen siivet taakse", tulee 7-metrinen  8)

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Lada

• Vieras
Mökillä pärjä hyvin hyvin pieni juko. Jos olisi iso mökkipelto voisi osta kolme metriä leveän juko. Suomi puhuu kannattavuuskriisistä. Moni 50 hehtaarin tila olla 200hehtaarin koneistus. Miksi?

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mökillä pärjä hyvin hyvin pieni juko. Jos olisi iso mökkipelto voisi osta kolme metriä leveän juko. Suomi puhuu kannattavuuskriisistä. Moni 50 hehtaarin tila olla 200hehtaarin koneistus. Miksi?

Tässä olis monelle ajattelemisen aihetta..

Peltola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mää voisin vaihtaa johonkin 2 kaksmetristä ja kaks 2,5 metristä Jukoa, kun ei oo käytetty hetkeen. Hs-laitteetkin pariin. Ovat muuten hyviä (ihan romuja), siis hyviä (romuja). Ja toisekseen olen vähän Lada-fani, että älähän Lada huolestu. Olen vain huolissasi pienistä harrastuksistasi, joihon sinulla ei ole koulutusta.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Tämä "Lada" on ihan huippu  8)

Toivon että hän jaksaa tätä linjaa pitkään, alkuhuuman jälkeen. Yleensä nämä "sekopäiseen stereotypiaan sortuneet" nimimerkit jaksavat 100 viestiä, sitten ideat loppuvat  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Lada

• Vieras

Toivon että hän jaksaa tätä linjaa pitkään, alkuhuuman jälkeen. Yleensä nämä "sekopäiseen stereotypiaan sortuneet" nimimerkit jaksavat 100 viestiä, sitten ideat loppuvat  8)

Onko minussa jotain vika vai mitä tarkoittaa?

Peltola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onko minussa jotain vika vai mitä tarkoittaa?

On usein vikaa mutta vian voi korjata ihan itse ellei konepellin vaijeri jää käteen. Lada on hyvä kun sen voi korjata aina uudestaan ja uudestaan.

Lada

• Vieras
Tämä aihe ei ole hyvä koska pientila ei ole mitään.