Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aitaus: hinta vertailua.  (Luettu 6469 kertaa)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Aitaus: hinta vertailua.
Mistä lähtee halvimmalla tarpeet? Kaubamajassa 2.16€ 60x150 kyllästetty tolppa, löytyykö halvemmalla?
Aitalangat ja yms.
Päivitän halvimmat tarpeet ekaan viestiin illalla.

 http://www.konehalli.com/fi/karjataloustarvikkeita/aitatolpat
mm. 60x1650 2.06€

Viimeksi muokattu: 30.04.13 - klo:06:15 kirjoittanut ktm87

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Tohon hintaan ollaan ostettu 1,5 metristä tolppaa kyllä kotosuomestakin vaiks muuten käytetään lasikuitukeppejä.
Oon vaatimaton!

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
K maatalous ja agrimarket ei alle 3 euroa ainakaan mulle myyny, miten lie muualla? Miksei ketään kiinnosta keskustella ko aiheesta? :o

sikuli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Näytti ainakin tuola System Lahden sivuilla olevan monen laista aitaus värkiä myynnis..

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Pj-farmin kuvastossa on aika paljon erillaisia aitaus tarvikkeita ja kohtuu hintaan. Kyllästettyä tolpaa näytas olevan 70*200 hinta 5.95

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Täältä sorvipöllejä, ovat paljon lujempia, kuin sahatut..
http://www.paras.fi/

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8354
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Kovin huonosti nuo kyllästetyt kestää. Sorvipöllin navasta tehdyt lahoavat kahdessa vuodessa. Hitaasti kasvaneista kuusista ja männyistä itse tehdyt kyllästämättömätkin kestävät kauemmin.
Mystinen kesälaatumies

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
K maatalous ja agrimarket ei alle 3 euroa ainakaan mulle myyny, miten lie muualla? Miksei ketään kiinnosta keskustella ko aiheesta? :o

Siksi että tässä puhutaan niin pienistä rahamääristä että ketään ei kiinnosta ruveta laskemaan.

Nyt teet niin, että lasket tarpeen ja pyydät tarjouksen myyjältä. Myyjän tehtävä on laskea se, että paljonko tuo maksaa. Siitä se saa palkkansa  ;D

Muutama firma kannattaa kopaista, pj-farm ja prim-aita tulevat ensimmäisinä mieleen. Ja sitten aitasavo. Noita on tietysti muitakin, mutta nuo ovat tuttuja ja saavat tarjota esim. lounaan tästä mainosiskusta  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ekia99

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Polttopuunteon yhteydessä tuli valittua rankakasasta sopivia kuusia tolpiksi. Varastosta löytyy vanhaa rautalankaa. Eiköhän noilla pari hehtaaria tule taas aidattua.

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Tuollakin on ihan kohtuudessa

http://www.tak-sai.com/tak-shop/product_catalog.php?c=65

Ja biltemasta saa törkiän halvalla semmosta keltaoranssia lankaa.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
K maatalous ja agrimarket ei alle 3 euroa ainakaan mulle myyny, miten lie muualla? Miksei ketään kiinnosta keskustella ko aiheesta? :o

Siksi että tässä puhutaan niin pienistä rahamääristä että ketään ei kiinnosta ruveta laskemaan
ka sehän on suhteellinen käsite.. 1/3 halvemmalla tai 1/3 enemmän tavaraa samalla rahalla.. pelkästään tolpissa..

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Noilla halvoilla tarvikkeilla ei saa aikaseksi muuta kuin sen, että koko homman joutuu tekeen myöhemmin uudestaan kalliimmilla tarpeilla  :o
Siinä välillä sitten muutaman kerran haet niitä sonneja jostaki hevon***** jeerasta ....
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
sitä vartenhan tää tun ketju on  :)

jaetaan kokemuksia eri firmojen tuotteista, meijerillä ol myynnissä kuusistogroupin pylvästä +80c kalliimmalla vrt kuusisto nettisivuihin..

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Aitaus: hinta vertailua.
Tuollakin on ihan kohtuudessa

http://www.tak-sai.com/tak-shop/product_catalog.php?c=65

Ja biltemasta saa törkiän halvalla semmosta keltaoranssia lankaa.
Meillä on näitä http://www.tak-sai.com/tak-shop/product_details.php?p=140 jokunen kymmentä - olen ollut tyytyväinen. Tehtiin vasikoiden ja hiehojen aitaukset 40 mm nauhoilla niin näkyvät paremmin eläimille ja myös itse näkee paremmin, jos on aita rikki. Hyvin on kestäneet, joissain kiimahyppelyissä on mennyt joku poikki. Eikä kestäny kaivinkonettakaan, kun liu'uin ojan penkalla päin aitaa  :-[
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...