Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 6270  (Luettu 12186 kertaa)

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
MF 6270
Kävimpä tuos yks päivä kokeilemas seinäjoen agrimarketis ko fergua, tunnit olis jotain 4300 ja risat.
Vikaa suunnanvaihtajan pakoos tai jotain?
Vaihde päällä ja suunnanvaihtaja vapaalla ja painaa kaasua niin tuntuu, että kone haluais nytkähtää pikkusen eteenpäin?
Muutenkin tuntu, että ei rullaa niinku pitäis, esim kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle ja painaa kytkimen pohjaan niin pysähtyy ennemmin kun saa kakkosen päälle.

Saattaahan olla, että jää käsijarru laahaamaan tai jotain?

Muuten oli kyllä tosi asiallinen ja siisti kone.

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 628
  • Go ahead, make my day.
Vs: MF 6270
Täällä 6280 vm-01 ja n. 1000h. Kun kone on kylmä niin kone ei oikein rullaa, ellei laita kepakkoakin vapaalle. Samanlainen on uudesta lähtien ollu. Keppi on pirun kankee, ennen kuin öljyt on kiertäny jonku 10min, kesälläkin. Sekä vaihteen että alueen vaihtaminen on aika työn takana ennen sitä, et taatusti pysähtyy. Sit vähän lämmettyään rupee kyllä toimimaan ihan hyvin.

Ei ole kyllä tuota herkistymistäkään (tarkoitan siis kepin liikkeitä) tässä vuosien mittaan, noilla tunneilla paljoa ehtinyt tapahtumaan, kun suurin osa tunneista on vaan yhdellä vaihteella (nopean puolen ykkönen, arviolta 6-12km/h) tullut ajeltua. Se kun jota kuinkin kattaa normaalin ajon tilan alueella. Tielle kun ei tarvii lähteä, ne o autoja varten  ;)...
So What?!

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: MF 6270
No sulla ei paljon tunteja tuu paljoa.
Vajaa 100h per vuosi ammattikoulun matikalla laskettuna. :D
Tuskin suomenmaalla on kellään noin vähän ajettua 6200-sarjalaista.
Voisko se eteenpäin "nyppääminenkin" johtua kylmistä öljyistä?

***** ku löytäiski noin vähän ajetun 6200-sarjalaisen niin vois laittaa nyykkärin vaihtoon.

Joskus aikoja sitten kans koeajoin jotain vähän ajettua 6280:ä, vaihdekeppi oli siinäkin niin kankea, ns uutuuden kankea, ei ollu kerinny väliintymään.
Oli oikein vaikea vaihtaa ku olis tottunu 3125:n väliintyneisiis pykäliin.

Ittella tuos 1700h ajettu 6650 valtteri, ei siinäkään oo juuri pykälät keriinny väliintymään.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: MF 6270

Tuskin suomenmaalla on kellään noin vähän ajettua 6200-sarjalaista.

;D ;D ;D
Masserithan juuri ostetaan talliin säilöttäväksi, ainoat ajot tehdään siksi ettei renkaat painautuisi muodottomiksi :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 6270
Mul on 1400 tuntia ajettu 6480 massikka.

Sillä ajelu maistuu.  ;D

Mut jätä ostamatta se 6270 jos siinä jotain ihme oireita on.

Viimeksi muokattu: 28.04.13 - klo:21:13 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: MF 6270
Heh, tottakai saattin nopeasti JD-miehen kuitti. :D

Joo kyllähän sitä varmasti kelepaa 6400-sarjalaisella päästellä.

Ku emmä oikeen tierä oliko ne siinä 6270:s oireita vai ominaisuuksia. :D
Eastwoodin mukaan ominaisuuksia se voimansiirron kankeus, mutta se nyppäys juttu ihmetytti.

Viimeksi muokattu: 28.04.13 - klo:21:23 kirjoittanut ToNppa

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 6270
Heh, tottakai saattin nopeasti JD-miehen kuitti. :D

Joo kyllähän sitä varmasti kelepaa 6400-sarjalaisella päästellä.

Ku emmä oikeen tierä oliko ne siinä 6270:s oireita vai ominaisuuksia. :D
Eastwoodin mukaan ominaisuuksia se voimansiirron kankeus, mutta se nyppäys juttu ihmetytti.

Ei sen mitään nypätä kuulu.
Kui mää ain olen paras?

+250

  • Vieras
Vs: MF 6270
Heh, tottakai saattin nopeasti JD-miehen kuitti. :D

Joo kyllähän sitä varmasti kelepaa 6400-sarjalaisella päästellä.

Ku emmä oikeen tierä oliko ne siinä 6270:s oireita vai ominaisuuksia. :D
Eastwoodin mukaan ominaisuuksia se voimansiirron kankeus, mutta se nyppäys juttu ihmetytti.

Ei sen mitään nypätä kuulu.
Ei varmaan pitäisi ;D

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: MF 6270
No niin mäkin ajattelisin.
Taikka ei se niinku edes nypänny mutta persuksis tuntu siltä, että jotain siellä hievahti.

En ensi huomannu mitään mutta ku peruutin takaasi riviin ja paino muutaman kerran kaasua sillälailla napakasti niin siinä sitten tuumaalin jotta mitäs jukolaare. :D

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: MF 6270
Sähkösuunnanvaihtajalla ja pikavaihteella varustettu 4255 rullaa ainaki helvetin huonosti kylmillä öljyillä ja ollu tollane uudesta asti joten en huolestuisi, tollasta nytkähtämistä en oo kyl huomannu, toki jos ny menis ja oikee aattelis asiaa vois vaikka tollastakin huomata.. ???
Power By Perkins

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: MF 6270
Joitakin vuosia sitten koeajoin uudet 5455:n ja 5465:n sähkösuunnanvaihtajilla, ja täysin samanlaiset havainnot oli niistä. 5455 erityisesti rullasi kylmänä pikkuvaihteilla erittäin nahkeasti.

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: MF 6270
Jeps.
Ja painotan, se nytkähdys oli siis hyvin olematon.

Red Bull

  • Vieras
Vs: MF 6270
Mikä paranee kun sinisen vaihtaa tollaseen pommiin?  :o

ToNppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: MF 6270
Kuka puhu sinisestä?  8)

Red Bull

  • Vieras
Vs: MF 6270
No Fiatin sukulainenkin on pareen ku tollanen pommi..  8)