Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra on paras gallupissa.  (Luettu 2874 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Valtra on paras gallupissa.
Suoritimme leikkimielisen kyselyn, jossa äänestettiin parasta traktorimerkkiä, hintaan katsomatta.
  Tulokset:

 1. Valtra   146 ääntä
 2. Fendt   85
 3. JD        74
 4. NH        56
 5. MF        47
 6. Case      38
 7. DF         14

 Ääniä yhteensä: 460

 Äänestys suoritettiin Naamakirjassa. Tuloksiin vaikuttaa hieman, muttei ratkaisevasti se, että useammallekin merkille saattoi antaa äänensä. Tulosta tarkastellessa voidaan todeta, että valtamerkkien osalta järjestys noudattelee aikalailla rekisteröintitilastoja, paitsi Fendtin osalta, joka olisi vasta sijalla 6, Casen jälkeen. Tämä tutkimus ei ole mitenkään virallinen, mutta sinänsä varmasti suuntaa antava, johtuen suhteellisen suuresta vastanneiden määrästä. Vaihtoehtoina oli muitakin, mutta marginaalisempia ja ei välttämättä Suomessa (enää) myytäviä merkkejä.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtra on paras gallupissa.
Lähinnähän tuo galluppisi kertoo että minkä merkkien omistajilla ei ole elämää ja he paikkaavat sitä roikkumalla naamakirjan sivuilla  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Valtra on paras gallupissa.
Lähinnähän tuo galluppisi kertoo että minkä merkkien omistajilla ei ole elämää ja he paikkaavat sitä roikkumalla naamakirjan sivuilla  ???

KANNATETAAN!
Oon vaatimaton!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4393
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Valtra on paras gallupissa.
Lähinnähän tuo galluppisi kertoo että minkä merkkien omistajilla ei ole elämää ja he paikkaavat sitä roikkumalla naamakirjan sivuilla  ???

KANNATETAAN!

Samoin.. esimerksi mä poistuin lärviluettelosta lopullisesti noin 2 vuotta sitten. Mä en vaan löytänyt siitä mitään ideaa, vaikka tietotekniikan kanssa olen 30 vuotta jo puuhastellut. Tai ehkä juuri siksi.

Tuskin tässä enää sitä elämää  kuitenkaan ...  :-)