Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10 pistettä  (Luettu 2807 kertaa)

millamagia

  • Vieras
10 pistettä
..Kaikkoselle ja papukaijamerkki.Älys itse olevansa puolueelle rasitus,jos ei eroa valiokuntapaikastaan. :)
Miehen teko. :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: 10 pistettä
..Kaikkoselle ja papukaijamerkki.Älys itse olevansa puolueelle rasitus,jos ei eroa valiokuntapaikastaan. :)
Miehen teko. :D

   Nuo politiikantoimittajat arveli Kaikkisesta tulleen puolueelle rasitus. Siis omat koirat puri nilkkaan, kuten Jätemäkeäkin.  ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: 10 pistettä
Luultavasti, nyt kun moni muu ei ole eronnut mistään töppäyksistään huolimatta, Kaikkonen päätti ottaa pisteet kotiin ja erota  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: 10 pistettä
jos kakolaiset olisi kaikkosen verosia

ne olisi eronnut joka ikinen jo aikoja sitten  :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: 10 pistettä
Luultavasti, nyt kun moni muu ei ole eronnut mistään töppäyksistään huolimatta, Kaikkonen päätti ottaa pisteet kotiin ja erota  ;)

  Jospa tästä eteenpäin käräjäoikeuden tuomiot otetaan huomioon luottamustoimissa.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: 10 pistettä
mutta kun kaikkia ei saa edes sinne käräjille, asian tuomittaviks.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10 pistettä
..Kaikkoselle ja papukaijamerkki.Älys itse olevansa puolueelle rasitus,jos ei eroa valiokuntapaikastaan. :)
Miehen teko. :D

Onkos enemistö persuista "hattiwatteja" jotka kulkee jakaus keskellä päätä kohti kirkkoa???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: 10 pistettä
Luultavasti, nyt kun moni muu ei ole eronnut mistään töppäyksistään huolimatta, Kaikkonen päätti ottaa pisteet kotiin ja erota  ;)


onko  tuo kommenttisi blondimiehen  logiikkaa,,,,,,ensin  rötöstellään   ja  joudutaan  eroamaan
ja  se  tarkoittaa   että   pisteet  tulivat kotiin  ???

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: 10 pistettä
Luultavasti, nyt kun moni muu ei ole eronnut mistään töppäyksistään huolimatta, Kaikkonen päätti ottaa pisteet kotiin ja erota  ;)


onko  tuo kommenttisi blondimiehen  logiikkaa,,,,,,ensin  rötöstellään   ja  joudutaan  eroamaan
ja  se  tarkoittaa   että   pisteet  tulivat kotiin  ???
Kaikkonen erosi vapaaehtoisesti, olisi saanut muiden kuin persujen mielestä jäädä. Niinistö ja Hautala eivät eronneet. Ministerin palkkio onkin suurempi kuin valiokunnan puheenjohtajan.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: 10 pistettä
no jos rötöksiä katotaan niin kenenkään ei eduskunnasta eikä mistään tarvi erota

jos mittarina on kakolainen väärentäjä katainen   ;D

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/03/onko-jyrki-katainen-rehellinen.html?spref=fb
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 10 pistettä
Tämä "eroan vapaaehtoisesti" -näytelmä ei ainakaan minuun uppoa  ;D Kai Kaikkonen olisi tajunnut erota "vapaaehtoisesti" jo aikaisemmin jos olisi oikeasti ollut vapaaehtoinen.

Poliittinen näytelmä etenee ja kansa taputtaa ja pyörittää silmiään  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: 10 pistettä
Niinistö ja Hautala eivät eronneet kun Vihreissä osataan olla liberaaleja. Ja muutenkin avarakatseisia. Kuinka muuten voivat olla samaan aikaan vihreitä arvoja ajava puolue ja olla tanakasti hallituksessa joka rahoittaa uraanikaivosta, ydinvoimaa yms? Ja hallituksen kokoonpanosta riippumatta, aina mukana, samoin kuin rkp:kin. Vihreät ja RKP,  nämä puolueet, ovat kuin se *****htava entinen tyttö jolta housut lähti jalasta sillä samalla hetkellä kun paperiraha tuli kätöseen.

millamagia

  • Vieras
Vs: 10 pistettä
..Kaikkoselle ja papukaijamerkki.Älys itse olevansa puolueelle rasitus,jos ei eroa valiokuntapaikastaan. :)
Miehen teko. :D

Onkos enemistö persuista "hattiwatteja" jotka kulkee jakaus keskellä päätä kohti kirkkoa???
-------,Timoa,Väätäistä,Niikkoa ja mua lukuunottamatta kirkkoon kuuluvia ateisteja,ja muutama oikea ateistikin.
Roskasakkia,jota ei voi edes verrata agronetin älymystöön,johon kuuluvat skännä,herpertti,opelmies Citonni ja Apilas. 8)

millamagia

  • Vieras
Vs: 10 pistettä
Tämä "eroan vapaaehtoisesti" -näytelmä ei ainakaan minuun uppoa  ;D Kai Kaikkonen olisi tajunnut erota "vapaaehtoisesti" jo aikaisemmin jos olisi oikeasti ollut vapaaehtoinen.

Poliittinen näytelmä etenee ja kansa taputtaa ja pyörittää silmiään  ;D
--------------tuo on kyllä tosi,Kaikkonen erosi vain,koska se oli oman ja puolueen edun mukaista.
Minä kyllä luulin,että Kaikkonen ei eroa,jossei pakoteta ja siksi annoin hänelle pisteet. ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: 10 pistettä
..Kaikkoselle ja papukaijamerkki.Älys itse olevansa puolueelle rasitus,jos ei eroa valiokuntapaikastaan. :)
Miehen teko. :D

Onkos enemistö persuista "hattiwatteja" jotka kulkee jakaus keskellä päätä kohti kirkkoa???
-------,Timoa,Väätäistä,Niikkoa ja mua lukuunottamatta kirkkoon kuuluvia ateisteja,ja muutama oikea ateistikin.
Roskasakkia,jota ei voi edes verrata agronetin älymystöön,johon kuuluvat skännä,herpertti,opelmies ja Citonni . 8)
Korjattu – ( jos oli sarkasmia, niin pahoittelut )

apilas ei ole laittanut foorumille mitään uutta tai omaa – kaikki on linkitettyä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos