seon se kauneus kahtojan silimässä. Leohka-antissa oli se ulosottoakselin ja nostovarsiin suhe meleko huono
Miten se vaikuttaa muotoiluun ja keulapainoihin?
Minun käytössä tuo on optimaalisella korkeudella tuo voa, muuten ottaisi pumppu kärrin aisaan kiinni katkaisten voa tumpin, kuten tekee tonnisarjan fordissa 
eihän tuo niihin vaekuta, vaen muuten susi koko veheje. Ja helevetin kevykeolanen, siihen kun parisattaa killoa apuntanaa laetto nostovarsiin varraan, niin piti jarruilla ohojata ja laskeppa se kone alas, niin jo saet taas koettaa tällätä nivelakselie paekalleen..
No olittako työ ostanna ne keulapainot, jotka lisävarusteena sai? Nehän on tarkoitettu jotta saa sen keulan painamaan, kun taas mettätöissä tarvii takapotkulla kevyen keulan, että kiipeää esteiden yli...
Mutta onhan se paskan leiman saanut yleisesti, ihme kun niitä niin moni, mutta harva valittu joukko vaalii
