Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe agco-suomi protestilistalla!  (Luettu 6346 kertaa)

viisasmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
agco-suomi protestilistalla!
onko enään turvallista asioida konkurssi kierteeseen joutuneen firman kanssa? ainakaan minä en tohdi ,koska milloin tahansa firmassa voi olla selvitys tila päällä, jos protestilistalla mainostaa !

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: agco-suomi protestilistalla!
tä?

nyt on maailma sekasin kun on viisaallamiehellä alle 50 huutomerkkiä viestissä o_O

Calte

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.

+250

  • Vieras
Vs: agco-suomi protestilistalla!
onko enään turvallista asioida konkurssi kierteeseen joutuneen firman kanssa? ainakaan minä en tohdi ,koska milloin tahansa firmassa voi olla selvitys tila päällä, jos protestilistalla mainostaa !
Vaikee ostaa,kun siä ei voinu edes käteisellä maksaa kun traktorin haki  :'(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: agco-suomi protestilistalla!
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=agco&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae  Huimat 24€
Kuinka voi noin pienen summan edes saada protestilistalle :-\   Vai eikö perintäkuluja lasketa noihin mukaan :-\

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: agco-suomi protestilistalla!
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=agco&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae  Huimat 24€
Kuinka voi noin pienen summan edes saada protestilistalle :-\   Vai eikö perintäkuluja lasketa noihin mukaan :-\
Protestilistalle menee kaikki protestit, summalla ei ole väliä. Tuo näyttää joltain maksamattomalta perintäkululta, lieko huolimattomuutta jäänyt roikkumaan? Sinänsä imeellistä että iso  firma on antanut protestoida tuollaisen summan. Mä olisin maksanut sen vaikka markkinointibudjetista, tää on imagotappio...
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Jonkulta jäänyt ylimääräinen "Valtra Pulling Team" takki saamatta ja riitauttanut asian  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: agco-suomi protestilistalla!
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=agco&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae  Huimat 24€
Kuinka voi noin pienen summan edes saada protestilistalle :-\   Vai eikö perintäkuluja lasketa noihin mukaan :-\
Protestilistalle menee kaikki protestit, summalla ei ole väliä. Tuo näyttää joltain maksamattomalta perintäkululta, lieko huolimattomuutta jäänyt roikkumaan? Sinänsä imeellistä että iso  firma on antanut protestoida tuollaisen summan. Mä olisin maksanut sen vaikka markkinointibudjetista, tää on imagotappio...
Ainakaan minun silmissä ei nyt vielä tuollaisesta imago kärsi. Pikemminkin päinvastoin, firmalla on munaa pitää puolensa :)   Olisin kyllä kuvitellut että perintäkulujenkin perintäkulu on enemmän siinä vaiheessa kun sitä aletaan protestoimaan :-\

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: agco-suomi protestilistalla!

Ei tuohon summaan mahdu kovinkaan paljoa perintäkuluja. Olisko joku lasku josta on erimielisyyksiä ja lopulta juttu päätynyt huolimattomuuttaan listalle? Ei ainakaan minun silmissä näytä mitenkään tappiolta mutta minä en olekaan perus-pentti joka äänestää aina kun LUULEE että on aihetta..  8)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Voin olla pikkusieluinen, mutta ihan markkinoinnin näkökulmasta ajetellen en voi nähdä mitenkään positiivisena asiana että yritykselle on tehty protesti.
Nothing is Something Worth Doing

justus

  • Vieras
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Ainakin ennen oli jos tuolle listalle joutu niin luotolle ei saa mitään,mutta tuolle firmallehan kaikki maksaa käteisellä... kuulemma ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Mulle ihan sama. En ole asioinut tuolla, enkä asioi  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+250

  • Vieras
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Ainakin ennen oli jos tuolle listalle joutu niin luotolle ei saa mitään,mutta tuolle firmallehan kaikki maksaa käteisellä... kuulemma ;D
Ei pysty.Toimipisteisiin ei voi maksaa käteisellä.Kysytty on 8)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: agco-suomi protestilistalla!
Aiheettomatlaskut menee protestiin helposti . Just noi pienet laskut .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .