Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case Maxxum 5150  (Luettu 7447 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Case Maxxum 5150
Kaveri etsii veturia kaksirivisen Grimmen eteen.Seinäjoen valametilla löytyis ryhdikäs Maxxum mutta huohotti niin tolkuttomasti,aikaa ei ollut ajaa kuumaksi.Onkohan nämä kuten aikoinaan Deutzit että lämmettyään loppuu huohotus?
Entäs muutoin onko tästä traktoriksi?

"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

JackSparrow

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 343
Vs: Case Maxxum 5150
Tässä linkki sivulle jossa näitä kehutaan http://www.nilehnteknik.se/?p=10566
Verkmästaren (korjaamopäällikkö) sanoo: Går aldrig sönder

Muutenkin ihan kelpo puolueeton sivusto josta löytyy käytettyjen hinta tilastoja, polttoainekulutus tilastoja ja muuta mielenkiintoista, ruotsiksi tietysti mutta eihän se kovin vaikeeta on saada noista taulukoista selvää.....
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Case Maxxum 5150
Hoonolla kielitaidolla tuon "Går aldrig sönder" voisi kääntää että (omistaja) menee vuosittain etelään (lomalle)  ???

Paremalla kielitaidolla asiasta saa tietysti tunnetumman kuvan ko. asiasta  ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Case Maxxum 5150
Kaveri etsii veturia kaksirivisen Grimmen eteen.Seinäjoen valametilla löytyis ryhdikäs Maxxum mutta huohotti niin tolkuttomasti,aikaa ei ollut ajaa kuumaksi.Onkohan nämä kuten aikoinaan Deutzit että lämmettyään loppuu huohotus?
Entäs muutoin onko tästä traktoriksi?

Pakkoko siihen Seinäjoen valametilta löytyvään ja huohottavaan Maxxumiin on ryhtyä?.

tupapässi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 199
Vs: Case Maxxum 5150
Kaveri etsii veturia kaksirivisen Grimmen eteen.Seinäjoen valametilla löytyis ryhdikäs Maxxum mutta huohotti niin tolkuttomasti,aikaa ei ollut ajaa kuumaksi.Onkohan nämä kuten aikoinaan Deutzit että lämmettyään loppuu huohotus?
Entäs muutoin onko tästä traktoriksi?
Melkeinpä varoisin sitä. Ainakaan minun 5150maxxumit eivät ole koskaan huohottaneet. Eivät kylmänä eikä lämpimänä - kuumaksihan ? niitä ei taida saadakaan. Nykyisen mittarissa kohta kymppitonni eikä vaihdosta suunnittelussakaan.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Case Maxxum 5150
Tais olla aika miina. Oli puleerattu ja maalattu yltympäriinsä. Siihen menis kyllä koneeksi heittämällä Dodge Ramin Cumminsi.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Case Maxxum 5150
Tais olla aika miina. Oli puleerattu ja maalattu yltympäriinsä. Siihen menis kyllä koneeksi heittämällä Dodge Ramin Cumminsi.

No voiko muuta odottaa jos kone on moommalaisen vanha?

Maalit rapisee ekassa pesussa ja motti kiehahtaa ekalla kiekalla äkeen kanssa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jomp0

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Case Maxxum 5150
Itse tutustuisin tohon 5150 mikä tuolla mikkelin valtralla,
ei ole ajettu kun 4200 ja pro malli missä on 8cm korkeempi hytti...

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Case Maxxum 5150
No nii heräshän se ketämieski. ;D 

Melkonen pommi taitaa olla jos noilla tunneilla huohottaa. Kuvissa ihan ok näkönen mutta miten lie livenä. En oo nähny vielä huohottavaa maxxumia, viiateissahan se on enempi sääntö mutta ei mahtava, kuninkaallinen cummins vaan voi olla rikki. Täytyy olla tahallan rikottu.

Tiiäkkö muuten skännä, tiiän yhen moommalaisen täpinöitsijän joka vahaa 15v/14000h ikäsen koneensa säännöllisesti. Ja aika tarkoin huoltaa muutenki. Että osataan sitä muuallaki koneista pitää huolta... www.nettikone.com/1166950  :o

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Case Maxxum 5150
No nii heräshän se ketämieski. ;D 



 www.nettikone.com/1166950  :o

Ei saatana............. ;D ;D ;D

Ja kymppi tokkiinsa. :o

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Case Maxxum 5150

Tiiäkkö muuten skännä, tiiän yhen moommalaisen täpinöitsijän joka vahaa 15v/14000h ikäsen koneensa säännöllisesti. Ja aika tarkoin huoltaa muutenki. Että osataan sitä muuallaki koneista pitää huolta... www.nettikone.com/1166950  :o

Mä vahasin 20v koneen just tuossa syksyllä ja tuoreemman 17 vuotiaan sivupellit "myllytettiin" takaisin punaiseksi, kun mun mielestä pinkki ei sopinu edes valmettiin. Vanteetkin oli maalarilla käymässä. Heti nousi koneen hinta enempi kun maalaus maksoi.

Kun ei oo varaa uusiin, niin pidetään edes vanhat siistinä.

Notta sellaasta tääläpäin.

a.toppari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Case Maxxum 5150
Kaveri etsii veturia kaksirivisen Grimmen eteen.Seinäjoen valametilla löytyis ryhdikäs Maxxum mutta huohotti niin tolkuttomasti,aikaa ei ollut ajaa kuumaksi.Onkohan nämä kuten aikoinaan Deutzit että lämmettyään loppuu huohotus?
Entäs muutoin onko tästä traktoriksi?

Kävi vissiin samaanen kaveri kattomassa mun maasikaa alavudella.. Olikohan mitä mieltä tosta mun koneesta?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: Case Maxxum 5150
No nii heräshän se ketämieski. ;D 

Melkonen pommi taitaa olla jos noilla tunneilla huohottaa. Kuvissa ihan ok näkönen mutta miten lie livenä. En oo nähny vielä huohottavaa maxxumia, viiateissahan se on enempi sääntö mutta ei mahtava, kuninkaallinen cummins vaan voi olla rikki. Täytyy olla tahallan rikottu.

Tiiäkkö muuten skännä, tiiän yhen moommalaisen täpinöitsijän joka vahaa 15v/14000h ikäsen koneensa säännöllisesti. Ja aika tarkoin huoltaa muutenki. Että osataan sitä muuallaki koneista pitää huolta... www.nettikone.com/1166950  :o
Notta, komia luiskanokka!
pessimisti ei pety!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Case Maxxum 5150

Tiiäkkö muuten skännä, tiiän yhen moommalaisen täpinöitsijän joka vahaa 15v/14000h ikäsen koneensa säännöllisesti. Ja aika tarkoin huoltaa muutenki. Että osataan sitä muuallaki koneista pitää huolta... www.nettikone.com/1166950  :o

Mä vahasin 20v koneen just tuossa syksyllä ja tuoreemman 17 vuotiaan sivupellit "myllytettiin" takaisin punaiseksi, kun mun mielestä pinkki ei sopinu edes valmettiin. Vanteetkin oli maalarilla käymässä. Heti nousi koneen hinta enempi kun maalaus maksoi.

Kun ei oo varaa uusiin, niin pidetään edes vanhat siistinä.

Notta sellaasta tääläpäin.
Notta son totta. Tulipa itekki 32vuotiaasta kolmoskoneesta vanteet maalattua. Ja vaikkei arvo suoraan nousiskaan nii ompahan kivan näkönen. Ja kivan näköstä kattellessa menee se pahin traktorikuumekki ohi... ;D

Huittisten k-maatalous kauppaa kymppiä halvemmalla vanhempaa kolmekymppiä. Varmaan piisais seki jos tarkotus istuttaa se pysyvästi grimmen keulille.. Onkohan tuo sama jo toista kertaa tälle vuotta myynnis? Samanlaisella etunostimella oleva oli josain vasta myynnis. Liki samanverran ajettuki oli...
http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-traktorit-100-119-hv/case-5130/bm6ahoie.html

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Case Maxxum 5150
Kaveri etsii veturia kaksirivisen Grimmen eteen.Seinäjoen valametilla löytyis ryhdikäs Maxxum mutta huohotti niin tolkuttomasti,aikaa ei ollut ajaa kuumaksi.Onkohan nämä kuten aikoinaan Deutzit että lämmettyään loppuu huohotus?
Entäs muutoin onko tästä traktoriksi?

Kävi vissiin samaanen kaveri kattomassa mun maasikaa alavudella.. Olikohan mitä mieltä tosta mun koneesta?

Kävimme Vetelissä.

Tuo Casen huohotus ihmetytti,kaveri vaan tuntui tulevan kuumeeseen,minä en ostais ja valametin myyjä sanoi että sama ominaisuus kuin Deutzeissa...lämmettyään loppuu.Koeajettin myös N161..kaamee viritys.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"