Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Harmaa talous.  (Luettu 4092 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Harmaa talous.
  Kävin aamulla erään omakotitalon pihan raivaamassa lumesta. Joka kevät olen tehnyt saman homman.
Kun tuli palkanmaksu, niin sanoin että nyt varmaan tehdään kuitin kanssa. Minä sinun kuittejasi tarvitse, sanoi talon isäntä. ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Harmaa talous.
SDPedehän aurraa kaliapalakala. Semmosesta mithän kuitteja...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras
Tuokin on totta
SDPedehän aurraa kaliapalakala. Semmosesta mithän kuitteja...     ::)

Venäläisille auraan mökkitietä. Syksyllä ilmestyi musta Audi pihaan. Kaveri kantoi laatikon Lapin Kulta AIV:tä. Selitti että jatketaan edellisen talven malliin.  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
500€ sakko jos et kuittia kirjoita . :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepedeus

• Vieras

Ai siitä Lapin Kulta laatikosta. ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Rikos ei ole vielä vanhentunu...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras

Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa.  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa.  ;D
Ilmoitit saaneesi korvauksen lapinkultana joten......  :P

Olekkos ajatellu koskaan olla järkevä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Naturalis

• Vieras
Ei varmaan tarvi senttejä laskea laskuissa?  ::)

Sepedeus

• Vieras

Ei todellakaan. Ja eurot tulee tilille eräpäivänä. Todella reilua ja kivaa porukkaa venäläiset on.  ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei todellakaan. Ja eurot tulee tilille eräpäivänä. Todella reilua ja kivaa porukkaa venäläiset on.  ;D
Harrastavat myös kiristystä ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ilmoitit saaneesi korvauksen lapinkultana joten......  :P

Olekkos ajatellu koskaan olla järkevä .

Kyl kalja ja viina on ihan lainmukaista palkanmaksua. Alvitkin on viinassa prosentteina.

;D
Kui mää ain olen paras?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tuli viranomaisille yllättäen ja pyytämättä??

"Tähän mennessä reilut 53 000 ulkomaista rakennusalan työntekijää on hakenut itselleen asianmukaisen veronumeron. Syksyllä arvioitiin, että maan rakennustyömailla työskentelee noin 25 000 ulkomaalaista työntekijää."

http://yle.fi/uutiset/suomessa_kaksi_kertaa_luultua_enemman_ulkomaalaisia_rakennusmiehia/6780866
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

• Vieras
Tuli viranomaisille yllättäen ja pyytämättä??

"Tähän mennessä reilut 53 000 ulkomaista rakennusalan työntekijää on hakenut itselleen asianmukaisen veronumeron. Syksyllä arvioitiin, että maan rakennustyömailla työskentelee noin 25 000 ulkomaalaista työntekijää."

http://yle.fi/uutiset/suomessa_kaksi_kertaa_luultua_enemman_ulkomaalaisia_rakennusmiehia/6780866

Rakennushommat on pikkaasen rankkoja suomalaasen kunnolle. Mutta onhan tuo aika järkyttävä määrä.  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Juhana Vartiaisen keväinen käsky 100 000 maahanmuuttajan saamiseksi Suomeen... pelkästään rakennusala täyttänyt jo yli puolet.  ;D

http://yle.fi/uutiset/tutkijat_100_000_uutta_maahanmuuttajaa_tarvitaan_suomeen_toihin/6598480
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.