SDPedehän aurraa kaliapalakala. Semmosesta mithän kuitteja...
500€ sakko jos et kuittia kirjoita .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.03.13 - klo:17:59500€ sakko jos et kuittia kirjoita . Rikos ei ole vielä vanhentunu...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 20.03.13 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.03.13 - klo:17:59500€ sakko jos et kuittia kirjoita . Rikos ei ole vielä vanhentunu... Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa.
Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.13 - klo:18:35Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa. Ei varmaan tarvi senttejä laskea laskuissa?
Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 20.03.13 - klo:18:58Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.13 - klo:18:35Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa. Ei varmaan tarvi senttejä laskea laskuissa? Ei todellakaan. Ja eurot tulee tilille eräpäivänä. Todella reilua ja kivaa porukkaa venäläiset on.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.13 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 20.03.13 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.03.13 - klo:17:59500€ sakko jos et kuittia kirjoita . Rikos ei ole vielä vanhentunu... Mikä rikos se on jos tuo tuliaisina laatikon Lapin Kultaa. Laskunhan minä niille kirjoitan aurauksesta. Laatikolla Lapin Kultaa meikäläisen traktori ei tarttaa. Ilmoitit saaneesi korvauksen lapinkultana joten...... Olekkos ajatellu koskaan olla järkevä .
Tuli viranomaisille yllättäen ja pyytämättä??"Tähän mennessä reilut 53 000 ulkomaista rakennusalan työntekijää on hakenut itselleen asianmukaisen veronumeron. Syksyllä arvioitiin, että maan rakennustyömailla työskentelee noin 25 000 ulkomaalaista työntekijää."http://yle.fi/uutiset/suomessa_kaksi_kertaa_luultua_enemman_ulkomaalaisia_rakennusmiehia/6780866