Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuontikoneet?  (Luettu 17510 kertaa)

Perfekt

Vs: Tuontikoneet?

Tuontikoneet aina kotimaiset voittaa,,,,,

sekä uutena attä käytettynä tuodut

 8)

TriSixVario

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
  • Köyhille kaikki on kallista!Mulle saman hintasta!
Vs: Tuontikoneet?
kukahan välittää saksasta käytettyjä traktoreita ???

pöyhijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 148
Vs: Tuontikoneet?
kukahan välittää saksasta käytettyjä traktoreita ???

No esimerkiksi tämä löyty googlella ekana:

www.pohjamo.fi

realisti

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
kukahan välittää saksasta käytettyjä traktoreita ???
Allekirjoittanut

nilihaara

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
    Ei siihen tuontiin mitään välikäsiä tartte, vähän rohkeutta ja kas kummaa kone on pihassa. Välikädet ottaa kuitenkin useamman tonnin muutamalla puhelinsoitolla. Itse ostin Englannin puolelta ja kone oli odotetun mukainen vaikka en käynyt edes kattomassa sitä. Kyllä täällä on nimetty noita luotettavia ostopaikkoja, eikun kattelemaan varastoja. Riski saada sutta on aivan sama kuin Suomessakin kun vaan välttää oudot jobbarit.

Perfekt

Vs: Tuontikoneet?

Joo saksasta ja englannista olen tuonut / tuottanut

Hyvin on tähän astiset onnistuneet,,,,,kop kop

Puuta siis

 ::)

realisti

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
    Ei siihen tuontiin mitään välikäsiä tartte, vähän rohkeutta ja kas kummaa kone on pihassa. Välikädet ottaa kuitenkin useamman tonnin muutamalla puhelinsoitolla. Itse ostin Englannin puolelta ja kone oli odotetun mukainen vaikka en käynyt edes kattomassa sitä. Kyllä täällä on nimetty noita luotettavia ostopaikkoja, eikun kattelemaan varastoja. Riski saada sutta on aivan sama kuin Suomessakin kun vaan välttää oudot jobbarit.

riippuu varmaan ketä käyttää välikätenä ;) Itte olen laskuttanut satasia, ja kuitenkin itseä kehuakseni moni on säästänyt rahdissa minun avulla tuon verran.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
    Ei siihen tuontiin mitään välikäsiä tartte, vähän rohkeutta ja kas kummaa kone on pihassa. Välikädet ottaa kuitenkin useamman tonnin muutamalla puhelinsoitolla. Itse ostin Englannin puolelta ja kone oli odotetun mukainen vaikka en käynyt edes kattomassa sitä. Kyllä täällä on nimetty noita luotettavia ostopaikkoja, eikun kattelemaan varastoja. Riski saada sutta on aivan sama kuin Suomessakin kun vaan välttää oudot jobbarit.

riippuu varmaan ketä käyttää välikätenä ;) Itte olen laskuttanut satasia, ja kuitenkin itseä kehuakseni moni on säästänyt rahdissa minun avulla tuon verran.

 Pekka-pörssin provikka 2% alvittomasta hankintahinnasta...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Tuontikoneet?
    Ei siihen tuontiin mitään välikäsiä tartte, vähän rohkeutta ja kas kummaa kone on pihassa. Välikädet ottaa kuitenkin useamman tonnin muutamalla puhelinsoitolla. Itse ostin Englannin puolelta ja kone oli odotetun mukainen vaikka en käynyt edes kattomassa sitä. Kyllä täällä on nimetty noita luotettavia ostopaikkoja, eikun kattelemaan varastoja. Riski saada sutta on aivan sama kuin Suomessakin kun vaan välttää oudot jobbarit.
Riski "saada sutta" on varsin huomattava suomesta ostaessa. Helpompi palauttaa kyllä.

Richter

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Tuontikoneet?
Kaupat joissa kone jäänyt tulematta tai kakkien tullut on isäntien omatuontia tai ns kollien naapuriapuja.

Ehdottomasti järkevää käyttää ostamiseen ulkopuolista ja seikkailuretket tehdä erikseen. Ajankäytön optimointia.
Yhden koneen ostaja on ostamisessa aina noviisi.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Tuontikoneet?
>Ehdottomasti järkevää käyttää ostamiseen ulkopuolista

Eipä tuossa järkeä paljon tarvita kun ymmärtää vähän katsoa mistä ostaa.Englannista kone tuli ainakin niin nopsaan,että meinasi tulla kiire
täällä päässä.Eikä mitään välikäsiä tarvinnut.

Tietysti jos ei osaa voi ja saa aina maksaa.Sekään ei lopu siihen ainoaan kertaan.

TriSixVario

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
  • Köyhille kaikki on kallista!Mulle saman hintasta!
Vs: Tuontikoneet?
kukahan välittää saksasta käytettyjä traktoreita ???
Allekirjoittanut
Etikkö halutunlaisen koneen vai katteleeko asiakas ja vaan teikäläinen hakee ???

realisti

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
kukahan välittää saksasta käytettyjä traktoreita ???
Allekirjoittanut
Etikkö halutunlaisen koneen vai katteleeko asiakas ja vaan teikäläinen hakee ???

kaikkia variaatioita on tullut käytettyä.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Tuontikoneet?
Kaupat joissa kone jäänyt tulematta tai kakkien tullut on isäntien omatuontia tai ns kollien naapuriapuja.

Ehdottomasti järkevää käyttää ostamiseen ulkopuolista ja seikkailuretket tehdä erikseen. Ajankäytön optimointia.
Yhden koneen ostaja on ostamisessa aina noviisi.

Jääkö sun välityspalkkio paljonkin alle 5t€? Oon mä muittenkin välittäjien kuullu pelottelevan omatoimituojia.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Tuontikoneet?
    Välittäjät alkoi pelottelun heti, piti oikein tehdä uusi nicki.  Satasella jos saatte niin kannattaa ottaa mutta minä en maksais euroakaan välittäjälle. Laivarahti on kiinteä ja suomen puolen rahtaajat on vailla paluukuormaa.