Ayrton Senna oli oikeasti hieno ihminen ja ehkäpä maailman paras ja karismaattisin kilpa-autoilija.
kyllähän shumi oli parempi, sennallaki oli aina hyvä auto alla, tuo williams oli tasavertainen muiden kans ja se loi kenties liian kovat paineet...
mut dokumentissa sanottiin että hän ois vain kävelly varikolle ellei tukivarsi ois lävistäny päätä mutta mikäli oikein muistan niin hänellä oli niin pahoja haavoja että niitä neulottiin paikan päällä kiinni ja hiekkaan jäi veriläikät...
Shumi oli täys ketku. Esim. Shumin tallikaverit Irvine, Barrichello ja Massa joutui aina tekemään likaista työtä Shumin hyväksi ja aina päästämään tämän ketkun ohitseen. Myös Shumi yritti vääryydellä monessa kisassa haalia itselleen pisteitä, mm. plokkaamalla pahimpia kisakumppaneita ulos radalta, Monacon aika-ajoissa tukki radan pitääkseen paalupaikan ja milloin oli auto laiton.
Senna raivasi itsensä mestariksi moninkertaisen mestarin Prostin tallikaverina, nousten usein hänniltä kisan voittoon ilman tallikaverien apua omilla ajotaidoillaan.
No nythän on kovin sinivalkoiset lasit löytynyt.
Kaikkihan sen tiesi, että molemmat Häkkisen mestaruudet voitettiin laittomalla autolla. Jarrujärjestelmä, joka mahdollisti suuremmat karrenopeudet, sekä sutimisenesto, jolla päästiin parempaan kiihtyvyyteen.
Bernie Ecclestone lähestyikin Mikan tallipäällikköä avoimella kirjeellä, jossa kerrottiin Mc Larenin kilpailevan seuraavat kilpailunsa omassa sarjassaan, elleivät säännöt päde.
Ne "sääntöjen vastaiset" tuuliohjaimet, joiden käytöstä Ferraria syytettiin, oli myös Mc Larenilla käytössä ja kun siltikin tuli Ferrarilta pataan, käveli Ron Dennis tuomarineuvoston puheille tekemään suuria paljastuksia.
Mutta siinähän tuon lajin viehätys onkin, että siellä insinöörit todella miettivät ja toteuttavat mitä ihmeellisempiä ratkaisuja, ja sitten aikojen päästä ne keksinnöt ovat siviiliautoilun käytössä.