Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ayrton Senna  (Luettu 7066 kertaa)

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Ayrton Senna
Ensimmäisen osakilpailun Senna oli voittanut Lotuksella jo 1985, mutta maailmanmestari hänestä tuli McLarenilla 1988.  Senna uusi maailmanmestaruutensa seuraavana vuonna.  Toisten ajajien keskuudessa hän oli sekä kunnioitettu että vihattu.  Tallikaverinsa Alain Prostin kanssa Sennalla oli suuria ongelmia, sillä he eivät tulleet toimeen keskenään.  Saattoi olla viikkoja, jolloin Senna ja Prost puhuivat toisilleen ainoastaan mekaanikkojensa välityksellä.  Myöhemmin Senna on myöntänyt suistaneensa tahallaan Prostin kilparadalta.  Niinpä, kun Ayrton Senna oli kuuden vuoden jälkeen McLarenilla valmiina siirtymään Williamsille, katsoi ranskalainen Alain Prost paremmaksi vaihtoehdoksi lopettaa ajamisen ja jäädä eläkkeelle kuin jatkaa Sennan tallikaverina.  Myöhemmin he kuitenkin sopivat kiistansa, ja Prost olikin yksi Sennan arkun kantajista.


osas se sennakin ;D ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=Pp7hJrJySnE

Alkaen 3:15 ->
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ayrton Senna
Formula kuljettajia on ollut ja on kaiken kaikkiaan 647, mutta avaruudessa kävijöitä on kuulemma olla enempi, siitä vähän kuvaa siitä missä mennään
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Ayrton Senna
http://www.youtube.com/watch?v=TYGET3UCmhQ

Tuossa kuva kypärästä ja akselista 3 min jälkeen.

jeep

  • Vieras
Vs: Ayrton Senna

Hänen avustuksella 12 miljoonaa brasilian köyhää lasta sai hyvän koulutuksen. Isänmaallinen sankari.

Suomessa: Päättäjät ei saa edes 5 miljoonaista kansaa pidettyä hyvinvoivana, mutta kreikan pankkeja se sentään yritti edes auttaa.
Suomalainen kansa voi niin hyvin, ettei tarvi enää edes työtä tehdä ja läskiin kuollaan. Kansan pitää itse pitää itsensä hyvinvoivana, eikä odottaa lammasvasuriesimerkillä sitä, että joku muu tekee ikävät välttämättömyydet ja mun tarvii vaan voida hyvin ;D
Harvinaisen katkera ihminen.  ::) Sääliä saa jokainen, kateus on ansaittava ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ayrton Senna

Hänen avustuksella 12 miljoonaa brasilian köyhää lasta sai hyvän koulutuksen. Isänmaallinen sankari.

Suomessa: Päättäjät ei saa edes 5 miljoonaista kansaa pidettyä hyvinvoivana, mutta kreikan pankkeja se sentään yritti edes auttaa.
Suomalainen kansa voi niin hyvin, ettei tarvi enää edes työtä tehdä ja läskiin kuollaan. Kansan pitää itse pitää itsensä hyvinvoivana, eikä odottaa lammasvasuriesimerkillä sitä, että joku muu tekee ikävät välttämättömyydet ja mun tarvii vaan voida hyvin ;D
Harvinaisen katkera ihminen.  ::) Sääliä saa jokainen, kateus on ansaittava ;D
Jeepin tapauksessa ei ole mitä kadehtia :-\
   cría cuervos y te sacarán los ojos

jeep

  • Vieras
Vs: Ayrton Senna

Hänen avustuksella 12 miljoonaa brasilian köyhää lasta sai hyvän koulutuksen. Isänmaallinen sankari.

Suomessa: Päättäjät ei saa edes 5 miljoonaista kansaa pidettyä hyvinvoivana, mutta kreikan pankkeja se sentään yritti edes auttaa.
Suomalainen kansa voi niin hyvin, ettei tarvi enää edes työtä tehdä ja läskiin kuollaan. Kansan pitää itse pitää itsensä hyvinvoivana, eikä odottaa lammasvasuriesimerkillä sitä, että joku muu tekee ikävät välttämättömyydet ja mun tarvii vaan voida hyvin ;D
Harvinaisen katkera ihminen.  ::) Sääliä saa jokainen, kateus on ansaittava ;D
Jeepin tapauksessa ei ole mitä kadehtia :-\
http://areena.yle.fi/tv/1675268/#/play