Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Falkland  (Luettu 2244 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Falkland
Olen ymmärtäny että Britit ei anna Argentiinalle niitä saaria koska siellä on öljyä.

Mietitääs asiaa...

Affenanmaa siis kuuluu suomelle.

Jos Affenanmaalta löytyis öljyä niin kiireen vilkkaan lahjoittaisimme pois koko roskan Ruåttille.

Vtr tapaus fosforivarannot.

Kui mää ain olen paras?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Falkland
Mutta eikö Suomen turvevarat saisi hyötykäyttöön lahjoittamalla ne ulkomaisille. Loppuisi tuontienergian käyttö...

Monttööri

  • Vieras
Vs: Falkland
Mutta eikö Suomen turvevarat saisi hyötykäyttöön lahjoittamalla ne ulkomaisille. Loppuisi tuontienergian käyttö...

No näinhän se ilman muuta toimisi erinomaisen hyvin koska ei olisi  suomalaista  yritysperhettä  omistamassa osake-enemmistöä eikä tällöin pienviljelijöiden ja duunarien   tarvitsisi kadehtia heidän osinkojaan ja vuosi-ansioitaan. ::) :P ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6-6YxLDiZ4M

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Falkland
Jos nuo saaret kuuluisivat Suomelle ja nimi olisi Fakland, Timppa olisi tappelemassa valloittajia vastaan heti ensimmäisenä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Falkland
Mutta eikö Suomen turvevarat saisi hyötykäyttöön lahjoittamalla ne ulkomaisille. Loppuisi tuontienergian käyttö...

onhan täälläkin kokoomuslainen turpeesta siihenmalliin kirjoitellut että

en ihmettele vaikka turpeenkin lahjoittaisivat norjaan  ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Falkland
Olen ymmärtäny että Britit ei anna Argentiinalle niitä saaria koska siellä on öljyä.

Mietitääs asiaa...

Affenanmaa siis kuuluu suomelle.

Jos Affenanmaalta löytyis öljyä niin kiireen vilkkaan lahjoittaisimme pois koko roskan Ruåttille.

Vtr tapaus fosforivarannot.


Ei välttämättä, Pekkarinen on nyt oppositiossa.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Falkland
Falkland olisi helppo sopia: britit pitäisivät saaret ja Argentiina saisi ympärillä olevat öljyt.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Falkland
Mutta eikö Suomen turvevarat saisi hyötykäyttöön lahjoittamalla ne ulkomaisille. Loppuisi tuontienergian käyttö...

Minua pelottaa että venäläiset rakentavat valtavan tunnelin ja varastavat Suomen turvevarannon alakautta  :o Isolla kalustolla tuo onnistuisi pitkälumisen talven aikana, keväällä sitten ihmeteltäisiin missä turpeet ovat  :o Tästä syystä rajalle pitäisi rakentaa ainakin 100 metriä syvä teräsbetonipaalutus metrin väleillä  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Falkland
Jos nuo saaret kuuluisivat Suomelle ja nimi olisi Fakland, Timppa olisi tappelemassa valloittajia vastaan heti ensimmäisenä.
kyl ma luulen et paikan nimi ois fagland ja ko paikka ois  rauhoitettu homomaajusseille kesälomapaikaksi :)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Falkland
Jos minä olisi Britti ja saarilta löytyisi öljyä, niin tuskimpa luopuisin saarista  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Köntys

  • Vieras
Vs: Falkland
Jos nuo saaret kuuluisivat Suomelle ja nimi olisi Fakland, Timppa olisi tappelemassa valloittajia vastaan heti ensimmäisenä.
kyl ma luulen et paikan nimi ois fagland ja ko paikka ois  rauhoitettu homomaajusseille kesälomapaikaksi :)

Nimenhän pitäisi sitten olla Fuckland :P

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Falkland
Tuo Falkland kuuluu ehdoitta Peter Falkille  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Falkland
Falkland olisi helppo sopia: britit pitäisivät saaret ja Argentiina saisi ympärillä olevat öljyt.
Kokoomuslainen tulon jako .  ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Falkland
häkämiäs sanoisi taas jossain tilaisuudessa kuiteskii,   fuck fuck fuck!   ja sitten tekis kauppakirjan allekirjoituksen iahn mille tahansa, summalle ja kohteelle!               ja     veeti syyttäis taas pekkarista!