Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei vaan kaikille  (Luettu 39244 kertaa)

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille



Hei Hei!

Muistanpas tosiaan seikkailun josta tuo ylläoleva kuva on napattu  :D Majavan nimi oli Lucky, "Lucky Beaver" oli lemmikkinäni monta vuotta  :D Useammin kuin kerran viikossa telmimme yhdessä, harrastimme vetisiä puuhia ja välillä jyrsimme haapatukkia ja nauroimme. Voi niitä aikoja  :D

Päivän stripissä tapahtui taas vaikka mitä jännää!! Bob Cranella on kova homma etsiä Miss Bakerin pantaa metsästä, varsinkin nyt kun lumi on sulanut eivätkä Andyn jäljet ole enää seurattavissa  ;) Saas nähdä onko vanhalla Mikellä puhtaita jauhoja pusseissaan, vai onko hän jotenkin osallisena tähän pannan katoamiseen.

Luin käsikirjoitusta taas vähän eteenpäin ja voinpa luvata että jotain mielenkiintoista tapahtuu ennen juhannusta  8) Johan tätä juonta onkin melko pitkään tässä kehitelty. Vakuutusasiamies Mr. Crane jo tuossa päivällä ehdotteli, että joko kohta päästäisiin asiaan. Olisi kuulemma "vähän muitakin töitä kuin etsiä jotain *******n pantaa jostain ********* ***** ********** pusikosta teidän ******** hullujen kanssa"  :D Vaikka eihän täällä ole muita hulluja kuin vanha Mike  :D

Cherrykin lähti välillä kotiin kastelemaan kukkia. Cherry on sellainen höppänä, eihän meillä edes ole kukkia talossamme Lost Forestin laidalla  :D Sanoin hänelle että muista ruokkia ottopoikamme Rusty samalla matkalla. Eipä olekaan Rustyä näkynyt moneen kuukauteen, en edes muista minne hänet viimeksi jätin. 
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille

Cherrykin lähti välillä kotiin kastelemaan kukkia. Cherry on sellainen höppänä, eihän meillä edes ole kukkia talossamme Lost Forestin laidalla  :D Sanoin hänelle että muista ruokkia ottopoikamme Rusty samalla matkalla. Eipä olekaan Rustyä näkynyt moneen kuukauteen, en edes muista minne hänet viimeksi jätin.

Eikö Cherryllä ole muka kunnollista puutarhaa? Pelkkää paljaaksi ajeltua kumparetta vain?
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille

Cherrykin lähti välillä kotiin kastelemaan kukkia. Cherry on sellainen höppänä, eihän meillä edes ole kukkia talossamme Lost Forestin laidalla  :D Sanoin hänelle että muista ruokkia ottopoikamme Rusty samalla matkalla. Eipä olekaan Rustyä näkynyt moneen kuukauteen, en edes muista minne hänet viimeksi jätin.

Eikö Cherryllä ole muka kunnollista puutarhaa? Pelkkää paljaaksi ajeltua kumparetta vain?

Hei vaan Opelmies !

Cherryllä on paikallisen 4H -kerhon tunnustuspalkinto puutarhanhoidosta  :D Puutarha on rakennettu kahdelle kumpareelle, välissä on pieni lampi, puro ja jonkinmoinen suolammikko. Kumpareet ovat kauttaaltaan tumman ajuruohon peitossa. Cherry puhuu usein pikkuisen suonsa ruoppaamisesta Pattyn kanssa  :D
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille

Cherrykin lähti välillä kotiin kastelemaan kukkia. Cherry on sellainen höppänä, eihän meillä edes ole kukkia talossamme Lost Forestin laidalla  :D Sanoin hänelle että muista ruokkia ottopoikamme Rusty samalla matkalla. Eipä olekaan Rustyä näkynyt moneen kuukauteen, en edes muista minne hänet viimeksi jätin.

Eikö Cherryllä ole muka kunnollista puutarhaa? Pelkkää paljaaksi ajeltua kumparetta vain?

Hei vaan Opelmies !

Cherryllä on paikallisen 4H -kerhon tunnustuspalkinto puutarhanhoidosta  :D Puutarha on rakennettu kahdelle kumpareelle, välissä on pieni lampi, puro ja jonkinmoinen suolammikko. Kumpareet ovat kauttaaltaan tumman ajuruohon peitossa. Cherry puhuu usein pikkuisen suonsa ruoppaamisesta Pattyn kanssa  :D

Cherry on ilmeisesti käyttänyt puutarhanhoidossa ammattiapua, mikä on nykyään varsin edullista. Halvimmillaan n. 20€ per käyntikerta.
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

En päässyt eilen kirjoittamaan teille mitään. Vastasin yksityisviesteihin ja modeemista loppui bensiini. Matkoilla kulkeva tietokoneeni on kovin nykyaikainen, se sisältää jopa pienen polttomoottorikäyttöisen generaattorin. Ja on siinä myös transistori ja jopa tyristori.

Jackillä on ollut taas puuhaa  :D Viimeisen panta-aiheisen keskustelumme aikana Miken ikkunan takana on juossut karhu, kolme kaurista ja kaksi sutta  :D Meillä täällä Lost Forestissa eläimiä riittää. Ja se panta on edelleen kadoksissa... Kohta lähdemme sitä etsimään, tai sitten emme lähde  ;) Älyttömän jännäksi tarina on kuitenkin menemässä. Teitäkin varmasti jännittää se, että lähdemmekö jo huomenna pantaa etsimään vai jäämmekö Bob Cranen kanssa istuskelemaan Miken majaan  :D Vakuutusasiamies Crane alkaa jo hermoilemaan. Taitaa häntä se pannan löytyminen jännittää kaikista enemmän. Minä olen kuitenkin tottunut elämään näissä seikkalluissa, elämäni on kovin monipuolista ihan viikon jokaisena päivänä. Vakuutusasiamiehen kärsivällisyys ei oikein tahdo riittää tähän meidän vauhtiimme  :D

Ja Mike lähti kaupunkiin "metsäfirman asioille"  :D Viimeksi Miken asia alkoi paikallisesta kapakasta ja päätyi kuukauden lomaan hullujenhuoneelle  :D Mikellä on monenlaista asiaa tuonne kaupunkiin, hulluus ajaa hänet kuvittelemaan itsellee kaikkia jänniä ammatteja. Kerran hän luuli olevansa fotojournalisti  :D Lainakameran filmiltä löytyi kymmeniä kuvia Miken omista .... what th`... ehkä jätänkin kertomatta  :D

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P
It ain't over till the fat lady sings

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille

Cherrykin lähti välillä kotiin kastelemaan kukkia. Cherry on sellainen höppänä, eihän meillä edes ole kukkia talossamme Lost Forestin laidalla  :D Sanoin hänelle että muista ruokkia ottopoikamme Rusty samalla matkalla. Eipä olekaan Rustyä näkynyt moneen kuukauteen, en edes muista minne hänet viimeksi jätin.

Eikö Cherryllä ole muka kunnollista puutarhaa? Pelkkää paljaaksi ajeltua kumparetta vain?

Hei vaan Opelmies !

Cherryllä on paikallisen 4H -kerhon tunnustuspalkinto puutarhanhoidosta  :D Puutarha on rakennettu kahdelle kumpareelle, välissä on pieni lampi, puro ja jonkinmoinen suolammikko. Kumpareet ovat kauttaaltaan tumman ajuruohon peitossa. Cherry puhuu usein pikkuisen suonsa ruoppaamisesta Pattyn kanssa  :D

Cherry on ilmeisesti käyttänyt puutarhanhoidossa ammattiapua, mikä on nykyään varsin edullista. Halvimmillaan n. 20€ per käyntikerta.

Hei!

Cherry esittelee mielellään puutarhaansa kaikille keitä se kiinnostaa  :D Lehdessäkin toimittajat puhuivat että Cherryllä on kokemusta. Jos Sinä, Opelmies, eksyt joskus tänne Lost Forestiin, niin tule katsomaan Cherryn tarhaa  :D Ja heh heh... "Jos eksyt" Lost Forestiin, niin arvaa vaan kuka Sinut sieltä löytää  ;) Tietysti minä, elikäs Mark Trail  8)
Tulen kolmesti viikossa

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D Olet kuitenkin hieman humoristinen kaveri, ehkä se on jotakin hassua tai noloa  :D
Tulen kolmesti viikossa

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D

Tää ei kyllä tule yllätyksenä... Ei ihme että Cherry viihtyy puutarhureiden kanssa. 8)
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D Olet kuitenkin hieman humoristinen kaveri, ehkä se on jotakin hassua tai noloa  :D
Opel"mies" ei saa *****a ja on niin saatanan kateellinen niille jotka saa . How old you?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D Olet kuitenkin hieman humoristinen kaveri, ehkä se on jotakin hassua tai noloa  :D
. How old you?

Sorkkiksen paras  iskurepla baarissa.... ;D
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D Olet kuitenkin hieman humoristinen kaveri, ehkä se on jotakin hassua tai noloa  :D
. How old you?

Sorkkiksen paras  iskurepla baarissa.... ;D
Em mä käy baareissa .  :P
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D Olet kuitenkin hieman humoristinen kaveri, ehkä se on jotakin hassua tai noloa  :D
. How old you?

Sorkkiksen paras  iskurepla baarissa.... ;D
Em mä käy baareissa .  :P

Eli vedät perseese... ei kun perseet kotona?
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei kaikille!

Mutta uusi pätkä ilmestyy jo huomenna !!! Enää yksi yö ja pääsette taas ihmettelemään miten jännäksi tilanne vaihtuukaan  :D Ja tosiaan olen luvannut että ennen juhannusta tapahtuu jotain uskaliasta elikkäs jännää  :D

Saatko sä *****a? Sun juttujes perusteella näyttäis olevan tarpeen. :P

"*****a"  ??? Minulla on vähän "hoono soomi", en ole ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa... Eli vastaan varmuuden vuoksi että "en ole saanut"  :D

Tää ei kyllä tule yllätyksenä... Ei ihme että Cherry viihtyy puutarhureiden kanssa. 8)

Alkaa selvitä miksi Rusty on ottopoika  :(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Mark Trail

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Hei vaan kaikille
Hei hei!

Eilen lupasin että tänään kirjoitan taas uusista juonipaljastuksista  :D Ja niitä saattaa jopa muutama tulla. Sulkekaapa pilttien silmät kun luette veistiä eteenpäin, emmehän tahdo että pikkupilttien ilo ja odotus menee piloille  :D

Mutta ennen paljastuksia on syytä kerrata koko seikkailun juoni  :D Onhan se mahdollista, että joku on tilannut Maaseudun Tulevaisuden vasta puolikeväässä ja seikkailun alku on jäänyt lukematta  :D Eli kerrataan koko tarina nyt jämäkästi alusta lähtien uusien lukijoiden iloksi  :D Kertaan tarinan siis lyhyesti, enkä aio paneutua mihinkään "ylänappi kiinni" juttuihin  :D Vaikka se niin jännää olikin. Uusille lukijoille voin tietysti kertoa, että piirtäjäni Jack Elrod piirsi minulle kiusaksi paidan ylänapin kiinni edellisviikolla  :D Olihan jännä sattumus tuokin, hyvin harvoin piirtotilanteessa mitään noin jännittävää tapahtuukaan  :D

Mutta tarinaan  8)

Näyttelijätär Miss Bakerin lentokone syöksyi Lost Forrestin metsään. Lentokone kuljetti Miss Bakerin pikkuista koiraa. Onneksi koira selvisi turmasta  :D Vanha "metsätyömies" Mike löysi koiran kahdesti, Andy oli apuna, ja koiran panta pääsi katoamaan  :D Mike toi koiran minulle, Mark Trailille  8), ja palautin sen tietysti Miss Bakerille. Mutta !!!! Panta oli kadonnut jossakin välissä  :D Kävi vielä ilmi, että pannan arvo oli peräti 750 000 $  :D Panta oli rankemman kautta vakuutettu, joten vakuutusyhtiö lähetti vakuutusasiamies Bob Cranen tutkimaan asiaa. Eihän paikallinen yhtiö halunnut maksaa tuota valtaaa summaa ilman tutkimuksia  :D Bob Crane epäili minua, Mark Trailia, pannan varastamisesta mutta eipä epäile enää. Myös vanha Mike on epäiltyjen listalla  ;) Mike on kuitenkin vanha ja juoppo ja "töissä" paikallisella MHY:llä  :D

Todella jännittäväksi tämä seikkailu on todellakin menossa  :D Bob Cranella on pyssykin mukana. "Susien varalta", sanoo Bob. Mutta kuka on tämä "Susie"  ;) Tähän ja kaikkeen muuhun tulee kyllä vastaus ennen juhannusta tai viimeistään lokakuussa  :D

Nyt pitää mennä pimiöön kehittämään muutama valokuva  :D Sain hyviä kuvia harakoista haaskalla tänään. Onkos teillä Suomessa harakoita ? Harakka on sellainen poliisiauton värinen lintu  :D Mutta harakka ei sano piipaa, vaan "kraa kra kra kra kra", ainakin täällä Lost Forestissa jossa harjoitan tätä fotojournalistin ammattiani  :D

Cherry on edelleen kaupungissa hoitamassa Rustya. On ikävää keittää itse kahvit aamulla  :D
Tulen kolmesti viikossa