Hei hei!
Eilen lupasin että tänään kirjoitan taas uusista juonipaljastuksista
Ja niitä saattaa jopa muutama tulla. Sulkekaapa pilttien silmät kun luette veistiä eteenpäin, emmehän tahdo että pikkupilttien ilo ja odotus menee piloille
Mutta ennen paljastuksia on syytä kerrata koko seikkailun juoni
Onhan se mahdollista, että joku on tilannut Maaseudun Tulevaisuden vasta puolikeväässä ja seikkailun alku on jäänyt lukematta
Eli kerrataan koko tarina nyt jämäkästi alusta lähtien uusien lukijoiden iloksi
Kertaan tarinan siis lyhyesti, enkä aio paneutua mihinkään "ylänappi kiinni" juttuihin
Vaikka se niin jännää olikin. Uusille lukijoille voin tietysti kertoa, että piirtäjäni Jack Elrod piirsi minulle kiusaksi paidan ylänapin kiinni edellisviikolla
Olihan jännä sattumus tuokin, hyvin harvoin piirtotilanteessa mitään noin jännittävää tapahtuukaan
Mutta tarinaan
Näyttelijätär Miss Bakerin lentokone syöksyi Lost Forrestin metsään. Lentokone kuljetti Miss Bakerin pikkuista koiraa. Onneksi koira selvisi turmasta
Vanha "metsätyömies" Mike löysi koiran kahdesti, Andy oli apuna, ja koiran panta pääsi katoamaan
Mike toi koiran minulle, Mark Trailille
, ja palautin sen tietysti Miss Bakerille. Mutta !!!! Panta oli kadonnut jossakin välissä
Kävi vielä ilmi, että pannan arvo oli peräti 750 000 $
Panta oli rankemman kautta vakuutettu, joten vakuutusyhtiö lähetti vakuutusasiamies Bob Cranen tutkimaan asiaa. Eihän paikallinen yhtiö halunnut maksaa tuota valtaaa summaa ilman tutkimuksia
Bob Crane epäili minua, Mark Trailia, pannan varastamisesta mutta eipä epäile enää. Myös vanha Mike on epäiltyjen listalla
Mike on kuitenkin vanha ja juoppo ja "töissä" paikallisella MHY:llä
Todella jännittäväksi tämä seikkailu on todellakin menossa
Bob Cranella on pyssykin mukana. "Susien varalta", sanoo Bob. Mutta kuka on tämä "Susie"
Tähän ja kaikkeen muuhun tulee kyllä vastaus ennen juhannusta tai viimeistään lokakuussa
Nyt pitää mennä pimiöön kehittämään muutama valokuva
Sain hyviä kuvia harakoista haaskalla tänään. Onkos teillä Suomessa harakoita ? Harakka on sellainen poliisiauton värinen lintu
Mutta harakka ei sano piipaa, vaan "kraa kra kra kra kra", ainakin täällä Lost Forestissa jossa harjoitan tätä fotojournalistin ammattiani
Cherry on edelleen kaupungissa hoitamassa Rustya. On ikävää keittää itse kahvit aamulla