Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirkko erottaa Jalovaaran?  (Luettu 10875 kertaa)

Tuuli

• Vieras
Vs: Kirkko erottaa Jalovaaran?
]

Nuo Jalovaaran höpötykset sairauksista ja demoneista ovat kyllä "täysin riisutun" ihmisen hupatuksia. Ei voi muuta sanoa !

---Jo Jeesus puhui riivaajista ja ajoi heitä ulos ihmisistä.vielä nykyään lähetyssaarnaajat tekevät samaa työtä noissa kehitysmaissa ja kaikki toimii,kuten silloin.tänne Suomeen on rantaantunut sellainen uuspakanuus,että ihmiset eivä usko enää mihinkään,vaikka tämä on muka" kristitty" maa. Täällä ei mikään ole pyhää.kirotaan ruoka suussa eikä kunnioiteta mitään.Raamatun mukaan kansa,joka ei tunne Jumalaansa,tuhoutuu.
Minä sitä en ole sitä näkemässä,mutta te nuoremmat näette sen. :'(
[/quote]

Jeesus taisi tarkoittaa riivaajilla syntiä, joka ihmisiä riivaa...ei syöpää, eikä reumaa.

;D   

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
--
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288543637529.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu
Olen joskus käynyt näissä Jalovaaran tilaisuuksissa,eikä niissä ole mitään mystistä.Se,että rukoilee ihmisen sairauden puolesta,on ihan Raamatun mukaista.
Merkillistä,että kun väki vähenee,niin pitää käydä herätysliikkeiden kimppuun.Niissähän on koko kirkon voimavara.
Käykö piispalla kateeksi,kun ei itse omista tällaista armolahjaa.
Kyllä riivaajahenkiä on vielä nykyaikanakin,minussakin on joskus ollut.Että Veeti ,Eemeli,Talojussi , Enter ja Sepe ,kiireesti Jalovaaran tilaisuuteen. >:(
Se on Mäkinen itse perkele, vain sarvet puuttuu ;D Se on paremminkin bisnesmies kun kirkonmies, hengellinen anti korkeintaan samaa tasoa kun Björn Wahlroosilla ;D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
--
Olen joskus käynyt näissä Jalovaaran tilaisuuksissa,eikä niissä ole mitään mystistä.Se,että rukoilee ihmisen sairauden puolesta,on ihan Raamatun mukaista.
Merkillistä,että kun väki vähenee,niin pitää käydä herätysliikkeiden kimppuun.Niissähän on koko kirkon voimavara.
Kyllä riivaajahenkiä on vielä nykyaikanakin,minussakin on joskus ollut.Että Veeti ,Eemeli,Talojussi , Enter ja Sepe ,kiireesti Jalovaaran tilaisuuteen. >:(
Se on Mäkinen itse perkele, vain sarvet puuttuu ;D Se on paremminkin bisnesmies kun kirkonmies, hengellinen anti korkeintaan samaa tasoa kun Björn Wahlroosilla ;D
Nyt se Mäkinen sai pienen korvatillikan, suupieltäni nykii ;D  http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022716724597_uu.shtml

Tuuli

• Vieras
Eheytyskampanja
Onkohan tähän kysytty suojelijaksi esim. Pirkko Jalovaaraa ja jos ei, niin miksi ???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022716725443_uu.shtml

Sepedeus

• Vieras
]

Nuo Jalovaaran höpötykset sairauksista ja demoneista ovat kyllä "täysin riisutun" ihmisen hupatuksia. Ei voi muuta sanoa !

---Jo Jeesus puhui riivaajista ja ajoi heitä ulos ihmisistä.vielä nykyään lähetyssaarnaajat tekevät samaa työtä noissa kehitysmaissa ja kaikki toimii,kuten silloin.tänne Suomeen on rantaantunut sellainen uuspakanuus,että ihmiset eivä usko enää mihinkään,vaikka tämä on muka" kristitty" maa. Täällä ei mikään ole pyhää.kirotaan ruoka suussa eikä kunnioiteta mitään.Raamatun mukaan kansa,joka ei tunne Jumalaansa,tuhoutuu.

Jeesus taisi tarkoittaa riivaajilla syntiä, joka ihmisiä riivaa...ei syöpää, eikä reumaa.

;D
[/quote]

Mitään syntiä oo missään. On vaan moraali. 
 Uskonto on sitä varten että voi moraalista luistaa.  >:(

millamagia

• Vieras

Se on muuten jännä juttu, että kaikkien näiden hurmosliikkeiden pohjalta löytyy raha ja piilohomo ;D
[/quote]

Hieman kohtalon ivaa. Nää lahkot ovat juuri kaikkein homovastaisimpia ja simmokin taisi pitää sitä Koivistoa suoranaisena taivaan lahjana. Miten lie nyt, vieläkö on kaatamiset ja parannukset voimassa?  ;D ;D ;D
[/quote]

------kyllä minä ja mieheni huomasimme muutoksen Markussa jo kauan ennen,hänen käytöksessään.
Minusta hän on kärsinyt tuomion,kun on  erotettu seurakunnasta.
Se on sillä tavalla,että vihollinen on kaikkein lähimpänä niitä,jotka julistavat. Heilläkin on omat heikkoutensa ja jos vuosikausia tekee sielunhoitotyötä,se on niin raskasta,ettei kaikista ole siihen.Kun ihminen on heikoimmillaan,silloin vihollinen iskee.

millamagia

• Vieras
ssa eikä kunnioiteta mitään.Raamatun mukaan kansa,joka ei tunne Jumalaansa,tuhoutuu.
[/quote]

;D
[/quote]--etkö muista sitä kohtaa,jossa Jeesus käski riivaajien lähteä miehestä ja mennä sikoihin.Ja koko sikalauma syöksyi jyrkänteeltä ja hukkui.

Ja onhan siellä kohtia muitakin.

millamagia

• Vieras
--

Nyt se Mäkinen sai pienen korvatillikan, suupieltäni nykii ;D  http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022716724597_uu.shtml
----------- ;)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Myös mun miehelleni on lääkäri sanonut,että on tapahtunut selittämätön parantuminen. Hänellä oli vaikea sepelvaltimotauti,mutta 10:en vuoteen ei ole nitroja tarvinnut.

Minäkin olen kuullut tuollaisesta ihmeestä. Potilas siirrettiin Yo-keskussairaalaan ohitusleikkausta varten. Keskussairaalassa kuitenkin todettiin, että potilaalla ei ollut sepelvaltimotautia, vaikka oli kymmenen vuotta kardiologin resepteillä siihen lääkkeitä syönyt. Keskussairaalan diagnoosi oli läppävika. Eikä siihen tar***** "jalovaaroja". ;D ;D
-Jumalalle on kaikki mahdollista :)

Nyt et tainnut ymmärtää. Kyse oli siitä, että potilaalla oli läppävika, mutta kardiologi oli tehnyt virhediagnoosin ja häntä hoidettiin virheellisesti sepelvaltimotaudin lääkkeillä, ennenkuin tarkemmissa tutkimuksissa selvisi todellinen syy.  ;D ;D ;D

Niiin ja jos ei muuta saada jumalan ansioksi niin ainakin se, että parantui jumalan tahdosta virheellisestä hoidosta huolimatta, mikä ilmeisesti sekin oli jumalan tahto  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ssa eikä kunnioiteta mitään.Raamatun mukaan kansa,joka ei tunne Jumalaansa,tuhoutuu.

;D
[/quote]--etkö muista sitä kohtaa,jossa Jeesus käski riivaajien lähteä miehestä ja mennä sikoihin.Ja koko sikalauma syöksyi jyrkänteeltä ja hukkui.

Ja onhan siellä kohtia muitakin.
[/quote]

Ja mitähän syntiä ne viattomat siat oli oikein tehneet  :o

Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:13:51 kirjoittanut Herpertti

Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Sepedeus

• Vieras

Se on muuten jännä juttu, että kaikkien näiden hurmosliikkeiden pohjalta löytyy raha ja piilohomo ;D

---elä viitsi Sepe >:(
[/quote]

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013022716725678_ul.shtml

Kirkko ei seuraa tämän esimmäisen sosiaalidemokraatin biseksuaalin oppia ;D

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miksi rukoilemisesta pitää tehdä tuollaisen luokan show ??? kun sen voi hoitaa ihan hiljaisuudessa itsekukin.
-kyllä Pirkon tilaisuuksissa on hiljainen tunnelma.On tietenkin tehokkaampaa kohdata samalla isompi määrä ihmisiä.Hänelle tulee kotiin valtavat määrät kirjeitä,että silloin kun hän ei rukoile kirkossa hän rukoilee kotona.
Hän ei tee mitään muuta kuin rukoilee,silloin kun on hereillä.Jos joku koputtaa ovelle,niin varmaan hän avaa ja rukoilee silloinkin.
Hän on hävittänyt elämästään kaiken turhan tavaran ja kaikki turhat menot.

Hänhän taitaa olla olevinaan Jumalasta seuraava ???

Kumpaan suuntaan?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tepäs olette porukalla ahkeroineet, 4 sivullista juttua 6 tunnissa.... kiivasta menoa. :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

http://www.uskontojenuhrientuki.fi/ tässä simmolle tie pelastukseen.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

millamagia

• Vieras

Nyt et tainnut ymmärtää. Kyse oli siitä, että potilaalla oli läppävika, mutta kardiologi oli tehnyt virhediagnoosin ja häntä hoidettiin virheellisesti sepelvaltimotaudin lääkkeillä, ennenkuin tarkemmissa tutkimuksissa selvisi todellinen syy.  ;D ;D ;D
[/quote]
-----------------tämäkin on mahdollista,ihmiset erehtyy,mutta Jumala ei erehdy. 8)