Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirkko erottaa Jalovaaran?  (Luettu 10897 kertaa)

millamagia

• Vieras
Vs: Kirkko erottaa Jalovaaran?

Niinhän se Pirkko paransi senkin syöpäsairaan miehen, jota hän sitten kiikutti 17 eri kirkossa todistamassa tervehtymistään. Jonkin ajan kuluttua mies kuoli - syöpään!  Kannattiko mainostaa noin kamalasti ???   Miksi tästä "lahjasta" pitää tehdä tällainen showbisnes ???  Uutiset kertoivat, että Jalovaara on kerännyt hommalla miljoonan.   
-asian kertoi miehen vaimo,joka oli tietenkin vihainen,kun syöpä uusiutui.
Kyllä nämä potilaat haluaa itse todistaa,jotka uskovat parantuneensa,ei heitä" raahata" mihinkään .
Yleensä käy niin,että parantuneet itse soittavat ja kertovat parantuneensa ja Pirkko kysyy:" ...haluaisitko kertoa siitä muillekkin". Ja monet sitten haluavat. Mitään varmaa parantumista ei luvata kenellekkään,koska kaikki eivät parane. Nämä ovat Jumalan tekoja,eikä ihminen voi päättää niistä. Tunnen monia parantuneita,syövästä,Ms-taudista, sepelvaltimotaudista yms.Myös mun miehelleni on lääkäri sanonut,että on tapahtunut selittämätön parantuminen. Hänellä oli vaikea sepelvaltimotauti,mutta 10:en vuoteen ei ole nitroja tarvinnut.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
]

-en ole huomannut mitään rahastusta noissa tilaisuuksissa.

Juurihan sanoit, ettet niissä käy kun olet "terve".  ;D ;D ;D
-----olen joskus käynyt,kaksi kertaa,Oulussa ja Kempeleessä.Enää ei ole tarvetta,mutta jos sairastun,niin menen.Tai soitan hänelle. :) Eikä maksanut mitään kumpikaan kerta.

Pirkko tekee miljoonabisnestä ja vielä verottomana.

Ei sitä ne hurmoksessa olevat reppanat tajua.  ;D
[/quote]

Se on muuten jännä juttu, että kaikkien näiden hurmosliikkeiden pohjalta löytyy raha ja piilohomo ;D
[/quote]

Sinulla taitaa olla omakohtaisia kokemuksia, kun noin varmalla äänellä asiasta uhoat  ::)
Menikö rahat jollekki herätysliikkeen homolle  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

millamagia

• Vieras
Miksi rukoilemisesta pitää tehdä tuollaisen luokan show ??? kun sen voi hoitaa ihan hiljaisuudessa itsekukin.
-kyllä Pirkon tilaisuuksissa on hiljainen tunnelma.On tietenkin tehokkaampaa kohdata samalla isompi määrä ihmisiä.Hänelle tulee kotiin valtavat määrät kirjeitä,että silloin kun hän ei rukoile kirkossa hän rukoilee kotona.
Hän ei tee mitään muuta kuin rukoilee,silloin kun on hereillä.Jos joku koputtaa ovelle,niin varmaan hän avaa ja rukoilee silloinkin.
Hän on hävittänyt elämästään kaiken turhan tavaran ja kaikki turhat menot.

Tuuli

• Vieras
Miksi rukoilemisesta pitää tehdä tuollaisen luokan show ??? kun sen voi hoitaa ihan hiljaisuudessa itsekukin.
-kyllä Pirkon tilaisuuksissa on hiljainen tunnelma.On tietenkin tehokkaampaa kohdata samalla isompi määrä ihmisiä.Hänelle tulee kotiin valtavat määrät kirjeitä,että silloin kun hän ei rukoile kirkossa hän rukoilee kotona.
Hän ei tee mitään muuta kuin rukoilee,silloin kun on hereillä.Jos joku koputtaa ovelle,niin varmaan hän avaa ja rukoilee silloinkin.
Hän on hävittänyt elämästään kaiken turhan tavaran ja kaikki turhat menot.

Hänhän taitaa olla olevinaan Jumalasta seuraava ???

millamagia

• Vieras

[/quote]

-varmaan on näin,että vaikeasta sairaudesta parantunut haluaa antaa lahjoituksen.Mitä pahaa siinä on?
Pakollisia maksuja tilaisuuksissa ei ole.
Silloin kun minä kävin,edes kolehtia ei kerätty.Minusta on paljon pahempaa,kun papit ja piispat nostaa rahaa ihan tyhjästä jorinasta.Pirkko kuitenkin tekee rukoustyötä koko ajan,eikä hänen elämäänsä mahdu muuta.
Miksi ihmiset kadehtii vapaa-ehtoisia lahjoituksia?
Emmehän voi tietää ,mihin hän ne rahat käyttää.Voi hyvinkin käyttää vaikka lähetystyöhön.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

-varmaan on näin,että vaikeasta sairaudesta parantunut haluaa antaa lahjoituksen.Mitä pahaa siinä on?
Silloin kun minä kävin,edes kolehtia ei kerätty.Minusta on paljon pahempaa,kun papit ja piispat nostaa rahaa ihan tyhjästä jorinasta.Pirkko kuitenkin tekee rukoustyötä koko ajan,eikä hänen elämäänsä mahdu muuta.
Emmehän voi tietää ,mihin hän ne rahat käyttää.Voi hyvinkin käyttää vaikka lähetystyöhön.
[/quote]

Kyllä tää on törkeetä, ensin tehdään verovaroilla kirkko ja sitten joku helvetin kekkeruusi menee sinne tekemään omaa bisnestään  >:(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

millamagia

• Vieras

[/quote]

-ei ylpeä ihminen saa tuollaista armolahjaa.Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.

Jumala riisuu ihmisen täysin,ennenkuin voi käyttää häntä omaan tarkoitukseensa.

millamagia

• Vieras

Myös mun miehelleni on lääkäri sanonut,että on tapahtunut selittämätön parantuminen. Hänellä oli vaikea sepelvaltimotauti,mutta 10:en vuoteen ei ole nitroja tarvinnut.

Minäkin olen kuullut tuollaisesta ihmeestä. Potilas siirrettiin Yo-keskussairaalaan ohitusleikkausta varten. Keskussairaalassa kuitenkin todettiin, että potilaalla ei ollut sepelvaltimotautia, vaikka oli kymmenen vuotta kardiologin resepteillä siihen lääkkeitä syönyt. Keskussairaalan diagnoosi oli läppävika. Eikä siihen tar***** "jalovaaroja". ;D ;D
-Jumalalle on kaikki mahdollista :)

millamagia

• Vieras

Se on muuten jännä juttu, että kaikkien näiden hurmosliikkeiden pohjalta löytyy raha ja piilohomo ;D
[/quote]

---elä viitsi Sepe >:(

Tuuli

• Vieras

[/quote]

Minä en ymmärrä, en sitten vähääkään, tällaista jonkun ihmisen palvomista ja jumaloimista... joku pirkkojalovaara nostetaan jalustalle...  jotenkin vastenmielistä ...

Tuuli

• Vieras

-ei ylpeä ihminen saa tuollaista armolahjaa.Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.

Jumala riisuu ihmisen täysin,ennenkuin voi käyttää häntä omaan tarkoitukseensa.
[/quote]

Nuo Jalovaaran höpötykset sairauksista ja demoneista ovat kyllä "täysin riisutun" ihmisen hupatuksia. Ei voi muuta sanoa !

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Myös mun miehelleni on lääkäri sanonut,että on tapahtunut selittämätön parantuminen. Hänellä oli vaikea sepelvaltimotauti,mutta 10:en vuoteen ei ole nitroja tarvinnut.

Minäkin olen kuullut tuollaisesta ihmeestä. Potilas siirrettiin Yo-keskussairaalaan ohitusleikkausta varten. Keskussairaalassa kuitenkin todettiin, että potilaalla ei ollut sepelvaltimotautia, vaikka oli kymmenen vuotta kardiologin resepteillä siihen lääkkeitä syönyt. Keskussairaalan diagnoosi oli läppävika. Eikä siihen tar***** "jalovaaroja". ;D ;D
-Jumalalle on kaikki mahdollista :)

Juu "jumalalle on kaikki mahdollista" paitti se että simmon kaltaiset pölkkypäät ja muut avokit tulisivat järkiinsä nyt kirkoissa on enää hullujen ydinryhmä kun kaikki tervejärkiset ovat jo kirkon jättänneet.

Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:11:20 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

millamagia

• Vieras
[/quote]

Minä en ymmärrä, en sitten vähääkään, tällaista jonkun ihmisen palvomista ja jumaloimista... joku pirkkojalovaara nostetaan jalustalle...  jotenkin vastenmielistä ...
[/quote]
--------------ei tässä ole kyse palvonnasta,ei ihmisiä pidä palvoa.En minäkään palvo Jalovaaraa.Mutta iloitsen siitä,että Jumala käyttää häntä tällaisessa tehtävässä.Ja ihmiset voivat saada avun hänen kauttaan. Hän jäi leskeksi pari vuotta sitten,hänen miehensä kuoli syöpään.se oli Pirkolle kova paikka,ettei puoliso parantunut,vaikka rukoilivat yhdessä. Mutta hän ei katkeroitunut vaan tekee samaa työtä edelleen.Ei Jumala säästä palvelijoitaankaan,vaan kaikki kohtaamme kerran täällä maanpäällä kuoleman.

Tämä maailma palvoo julkkiksia ja se jos mikä on sairasta. :(

millamagia

• Vieras
]

Nuo Jalovaaran höpötykset sairauksista ja demoneista ovat kyllä "täysin riisutun" ihmisen hupatuksia. Ei voi muuta sanoa !
[/quote]

---Jo Jeesus puhui riivaajista ja ajoi heitä ulos ihmisistä.vielä nykyään lähetyssaarnaajat tekevät samaa työtä noissa kehitysmaissa ja kaikki toimii,kuten silloin.tänne Suomeen on rantaantunut sellainen uuspakanuus,että ihmiset eivä usko enää mihinkään,vaikka tämä on muka" kristitty" maa. Täällä ei mikään ole pyhää.kirotaan ruoka suussa eikä kunnioiteta mitään.Raamatun mukaan kansa,joka ei tunne Jumalaansa,tuhoutuu.
Minä sitä en ole sitä näkemässä,mutta te nuoremmat näette sen. :'(

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Kansa voi tuhoutua kun opetetaan kaikenmaailman sekopäisyyksiä holokausti uskonnosta lähtien jalovaarojen ym julkkisten toimesta  :'(

Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:11:36 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?