Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirkko erottaa Jalovaaran?  (Luettu 10883 kertaa)

millamagia

• Vieras
Kirkko erottaa Jalovaaran?
--
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288543637529.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu
Olen joskus käynyt näissä Jalovaaran tilaisuuksissa,eikä niissä ole mitään mystistä.Se,että rukoilee ihmisen sairauden puolesta,on ihan Raamatun mukaista.
Merkillistä,että kun väki vähenee,niin pitää käydä herätysliikkeiden kimppuun.Niissähän on koko kirkon voimavara.
Käykö piispalla kateeksi,kun ei itse omista tällaista armolahjaa.
Kyllä riivaajahenkiä on vielä nykyaikanakin,minussakin on joskus ollut.Että Veeti ,Eemeli,Talojussi , Enter ja Sepe ,kiireesti Jalovaaran tilaisuuteen. >:(

Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:10:09 kirjoittanut millamagia

millamagia

• Vieras
Vs: Kirkko erottaa Jalovaaran?
Oikein sopivaa seuraa simmolle kirkkoon, heittämään kuperkeikkaa.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--------------ei mun tartte mennä sinne,koska olen ihan terve.
..................."ei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat",sanoi Jeesus ;)

Sepedeus

• Vieras
--
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288543637529.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu
Olen joskus käynyt näissä Jalovaaran tilaisuuksissa,eikä niissä ole mitään mystistä.Se,että rukoilee ihmisen sairauden puolesta,on ihan Raamatun mukaista.
Merkillistä,että kun väki vähenee,niin pitää käydä herätysliikkeiden kimppuun.Niissähän on koko kirkon voimavara.
Käykö piispalla kateeksi,kun ei itse omista tällaista armolahjaa.
Kyllä riivaajahenkiä on vielä nykyaikanakin,minussakin on joskus ollut.Että Veeti ,Eemeli,Talojussi , Enter ja Sepe ,kiireesti Jalovaaran tilaisuuteen. >:(

Sä et näi mitään väärää siinä, että Jalovaara käyttää härskisti hyväkseen sairaita ja muuten mieleltään järkkyneitä ihmisiä. Eikä Jalovaara ole ainoa. Jehovan todistajat ovat heti ovella, kun jotain järkyttävää tapahtuu.  ;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kirkon ei pitäisi antaa tilojaan tommosten kekkeruusien käyttöön  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Tuuli

• Vieras
Oikein sopivaa seuraa simmolle kirkkoon, heittämään kuperkeikkaa.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--------------ei mun tartte mennä sinne,koska olen ihan terve.
..................."ei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat",sanoi Jeesus ;)

Tuskimpa Jeesus tuolla tarkoittaa mitään fyysistä, tai psyykkistä sairautta.

;D ;D ;D

Luulen, että, ihminen, joka sairastuu vakavasti, joko fyysisesti, tai psyykkisesti , huutaa siinä vaiheessa ihan itsekin Jumalaa apuun... siinä ei välttämättä Jalovaaraa tarvita, rahastuksineen päivineen.

millamagia

• Vieras

Sä et näi mitään väärää siinä, että Jalovaara käyttää härskisti hyväkseen sairaita ja muuten mieleltään järkkyneitä ihmisiä. Eikä Jalovaara ole ainoa. Jehovan todistajat ovat heti ovella, kun jotain järkyttävää tapahtuu.  ;D
[/quote]
-----------sehän on vapaaehtoinen tilaisuus.Pirkko ei tee muuta kuin rukoilee jokaisen kohdalla,niistä asioista,mitä kukin pyytää.Ei hän manaa eikä pelottele eikä lupaile tyhjiä.
Tuo lehtijuttu on tehty ihan tyhjästä. :o
Nöyrempää Herran palvelijaa saa hakea lut.kirkosta.

millamagia

• Vieras
.

;D ;D ;D

Luulen, että, ihminen, joka sairastuu vakavasti, joko fyysisesti, tai psyykkisesti , huutaa siinä vaiheessa ihan itsekin Jumalaa apuun... siinä ei välttämättä Jalovaaraa tarvita, rahastuksineen päivineen.
[/quote]

-en ole huomannut mitään rahastusta noissa tilaisuuksissa.Ja Jeesus itse kehoitti auttamaan ihmisiä,jotka kärsivät.Asiassa ei ole mitään hämärää.Tuuli ei ole tainnut lukea Uutta Testamenttia,vai kuinka?
Raamattu puhuu parantamisen armolahjasta.Että jolla on sellainen,pitää käyttää sitä.Ei kynttilää panna vakan alle,vaan lampun jalkaan ,että se loistaisi valoa koko maailmalle.

millamagia

• Vieras
Lehtijuttu oli tehty siten,että takerruttiin yhteen kohtaan,jossa puhuttiin riivaajahengistä,kyllä Jalovaara puhuu enemmän muusta.
Mutta tämähän on iltapäivälehdistön tapa nykyään. :(

Tuuli

• Vieras
.

;D ;D ;D

-en ole huomannut mitään rahastusta noissa tilaisuuksissa.Ja Jeesus itse kehoitti auttamaan ihmisiä,jotka kärsivät.Asiassa ei ole mitään hämärää.Tuuli ei ole tainnut lukea Uutta Testamenttia,vai kuinka?
Raamattu puhuu parantamisen armolahjasta.Että jolla on sellainen,pitää käyttää sitä.Ei kynttilää panna vakan alle,vaan lampun jalkaan ,että se loistaisi valoa koko maailmalle.
[/quote]

Niinhän se Pirkko paransi senkin syöpäsairaan miehen, jota hän sitten kiikutti 17 eri kirkossa todistamassa tervehtymistään. Jonkin ajan kuluttua mies kuoli - syöpään!  Kannattiko mainostaa noin kamalasti ???   Miksi tästä "lahjasta" pitää tehdä tällainen showbisnes ???  Uutiset kertoivat, että Jalovaara on kerännyt hommalla miljoonan.   

;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siis tämä, että kaikki nämä kekkeruusit nykyään haluaa käyttää kirkon tiloja, omiin tarkoituksiinsa on kyllä hävytöntä  :o
Menkööt vaikka johonki valtakunnan saliin tai moskeijaan meuhkaakaan, jos sisälle pääsevät, jota kyllä vahvasti epäilen  8)

Tuuli

• Vieras
Miksi rukoilemisesta pitää tehdä tuollaisen luokan show ??? kun sen voi hoitaa ihan hiljaisuudessa itsekukin.

millamagia

• Vieras
]

-en ole huomannut mitään rahastusta noissa tilaisuuksissa.
[/quote]

Juurihan sanoit, ettet niissä käy kun olet "terve".  ;D ;D ;D
[/quote]
-----olen joskus käynyt,kaksi kertaa,Oulussa ja Kempeleessä.Enää ei ole tarvetta,mutta jos sairastun,niin menen.Tai soitan hänelle. :) Eikä maksanut mitään kumpikaan kerta.

Sepedeus

• Vieras
]

[/quote]
-----olen joskus käynyt,kaksi kertaa,Oulussa ja Kempeleessä.Enää ei ole tarvetta,mutta jos sairastun,niin menen.Tai soitan hänelle. :) Eikä maksanut mitään kumpikaan kerta.
[/quote]

Pirkko tekee miljoonabisnestä ja vielä verottomana.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
]

[/quote]

[/quote]

Niimpä  >:(

Sepedeus

• Vieras
]

[/quote]

Ei sitä ne hurmoksessa olevat reppanat tajua.  ;D
[/quote]

Se on muuten jännä juttu, että kaikkien näiden hurmosliikkeiden pohjalta löytyy raha ja piilohomo ;D