Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe J D 6920S autopower  (Luettu 5554 kertaa)

varaosa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
J D 6920S autopower
Nyt se on autopower korjattu itse. Osat 300€. Siinä ZF:lle ja Agrille. 

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: J D 6920S autopower
paljonko meni tunteja?

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Vs: J D 6920S autopower
paljonko meni tunteja?

24h vuorokaudessa  ;D

varaosa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: J D 6920S autopower
Vain päivä. Laatikkohan irroitettva Agrillakin.

Väsynyt

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
  • Enemmän nopeasti
Vs: J D 6920S autopower
Nyt se on autopower korjattu itse. Osat 300€. Siinä ZF:lle ja Agrille.
Mikä kohta petti??

bauer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 77
Vs: J D 6920S autopower
Hieno homma!

Agrin huoltohinnat on sen verran järkyttävät, että eikö me voitais jelpata toisiamme näissä Jontikkaremonteissa?

Ite olen suunnitellut John Deere Service Advisor:in hankkimista ebay:sta. Kyseessä on John Deeren huolto- ja korjausopas: https://www.youtube.com/watch?v=b3uRb19dRIA
 Vikadiagnostiikan lukulaittepaketti kustantaa halvimillaan 800e: http://www.resettools.com/john_deere_diagnostic_kit_with_service_advisor_4.0

Mistään ei saa niin hyvää tuntipalkkaa kuin oman Jontikan korjaamisesta!

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: J D 6920S autopower
 Kuulostaa hyvältä jos on totta. Joku siis on vetänyt tässäkin asiassa hiukan välistä!
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: J D 6920S autopower
Kuulostaa hyvältä jos on totta. Joku siis on vetänyt tässäkin asiassa hiukan välistä!
Mun mielestä aika paljon mutta onhan se ollut selvää kokoajan  ;D

varaosa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: J D 6920S autopower
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen  pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
 

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: J D 6920S autopower
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen  pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
Juu eihän se minunkaan laatikon vika ollut ton kummosempi. Voitelupaine rajat vaan heitti,sinänsä ei vileä oikkuilut muuta kuin koodeilla. Varmaan kustannus arvio itse sepättynä olisi ollut tota satkun luokkaa. Vaan ei ole kesällä aikaa harrastella.
Nii se on...

Greenpwr

  • Vieras
Vs: J D 6920S autopower
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen  pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
Juu eihän se minunkaan laatikon vika ollut ton kummosempi. Voitelupaine rajat vaan heitti,sinänsä ei vileä oikkuilut muuta kuin koodeilla. Varmaan kustannus arvio itse sepättynä olisi ollut tota satkun luokkaa. Vaan ei ole kesällä aikaa harrastella.

 Laittoipa naapurin poika siitä vauhtipyörään pultteja kiinni, kevensimpä tunnelmaa tuumaamalla, että käynnistyskampi on yleensä moottorin etupäässä... ei oikein ähellyksen sekaan huumori uponnut...

MacGyver

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: J D 6920S autopower
Mahtava juttu.

Varmaan Hankkijan päässä ollaan iloisia, tuskin toi vaihteisto souvi on ollut mikään bisnes.
Nyt vaan tolppamainoksia pystyyn ja korjaamaan AutoPowereita, juttujen mukaan savottaa riittää.
Vielä kun tohon rakentais erillisen hydrauli- ja vaihteistoöljyn. Alkais olemaan hyvä.

Olis mukava kuulla jonkinlainen selostus remontista.