Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrologiksi?  (Luettu 31516 kertaa)

Paraskai

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Agrologiksi?
Kas vaan, täällä on siis muitakin Imolaasia ;D

Oli se opinahjo mikä hyvänsä niin juopottelemaan oppii varmasti jos vaan on asennetta ja halu oppia. Tämä sama asenne pätee toki muuhunkin koulunkäyntiin. IMOn kotieläinopinnoista on kokemusta tasan perusteiden verran ja siellä ei ainakaan Etiopiaan asti päästy.... Tosin joskus on ihan viisasta laajentaa katsantokantaa muuallekin kuin omaan navettaan tai peltolohkoille  8)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Agrologiksi?
Kyllä te suuntaatte ihan väärälle alalle nuorta miestä, vilosofi kirjoittaa yhen läpyskän ja tienaa 700 000 euroa, kulut vajaa mustepatruuna hinta noin 34 euroa, alvin saa takaasin verotuksessa  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Agrologiksi?
Mene minne menet ja tee mitä huvittaa, mutta tärkeintä on että olet mahdollisimman kauan pois kotoa ennen kuin palaat jussiksi.

Näiden agrologiopinahjojen maailman avartamista epäilen koska lähes kaikki on sijoitettu jonnekkin helv*tin metsään ettei siellä vain vahingossakaan saa kontakaktia muihin kuin maajusseihin. Ammattikorkeakoulujen hajasijoittaminen pitäisi lopettaa ja keskittää opiskelijat samalla kampusalueelle.
Nothing is Something Worth Doing

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Agrologiksi?

Mulla on kokemuksia IMOsta ja ihan vilpittömästi voin suositella. Ainakin kasvituotannossa ja talousopinnoissa opetus on korkeatasoista.

Totta. Aivan erityisen lämpimästi suosittelen tuossa rakennuksessa järjestettäviä iltaopintoja:


Eivät ollet ulkoisella kaudeudella pilatuja opiskelijoiden kantapaikat.

http://maps.google.fi/maps?q=tammela&ll=60.80696,23.758047&spn=0.001421,0.003449&oe=utf-8&client=firefox-a&hnear=Tammela&gl=fi&t=m&z=18&layer=c&cbll=60.806955,23.758028&panoid=dwKXJIfnXcvSlx87yzE0CQ&cbp=12,335.3,,2,2.9

Tämäkin on jo jyrätty pois koko klassikko. Paluukuljetus järjestyi, kun ei meitä voinut sinnekään jättää. Ainoa ravintola, josta olen seuraavana päivänä takin sijaan hakenut narikasta housuni.

Opetus ei merkittävästi häirinnyt olemistamme.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9752
Vs: Agrologiksi?

Olipas tunteita tai siis muistoja herättävä kuva :D

Ja kun oli sopivasti koko illan opiskellu, niin illan lopuksi voi  tehdä vaikka vapaehtoistyötä. Sopivalla porukalla siivos muutamat lasit ja tuhkikset, niin "äitee" heitti kiitokseksi Imolle. Ja jos alkoi yön tunteina hiukomaan, niin munakas korjas tilanteen. Takuulla ainakin tuoreista munista tehtynä 8)

Tuos yllä oli tuollainen pieni "täky" näin anonyymin persoonan tunnistamiseen. Eipä taida agronetissa sitten samaa vuosikurssia muita notkua, kun ei tuohon kommennttia tullut ::)  Ja taisi lempinimet ja "hiukopalatottumukset" sitten muuttua eri vuosikurssien välillä  8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agrologiksi?
Desitonni opiskeli aikoinaan AMG-agrologiksi.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Agrologiksi?
Desitonni opiskeli aikoinaan OMG-agrologiksi.

 ;D
;D ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Agrologiksi?
Tuos yllä oli tuollainen pieni "täky" näin anonyymin persoonan tunnistamiseen. Eipä taida agronetissa sitten samaa vuosikurssia muita notkua, kun ei tuohon kommennttia tullut ::)  Ja taisi lempinimet ja "hiukopalatottumukset" sitten muuttua eri vuosikurssien välillä  8)

Meillä syöttinä toimii Ranskalaset Janakit.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Agrologiksi?
Keitähän nuo Janakit olivat.Minulle outoa porukkaa.

 :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agrologiksi?
Keitähän nuo Janakit olivat.Minulle outoa porukkaa.

 :P

Janakit on suomensukuinen kansa ketä asuu Janakkalan seutuvilla.

Nakit vuorostaan asustelevat Nakkilassa.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agrologiksi?
Eikös Veeti, apilas ja tuuli ym kumppanit ole koulutukseltaan LL elikkä

linkitystieteitten lisensiaatti?

Kui mää ain olen paras?

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: Agrologiksi?
Agrologiopintojen antia on myös verkostoituminen. Opit tuntemaan ihmisiä joiden kanssa toimit ammatissasi.
Se minne menee opiskelemaan vaikuttaa sekin ootko kiinnostunut lehmistä (Savonia Iisalmi ,OAMK Oulu), siosta (Ilmajoki) tai onko kansainvälisyys tärkeätä (Savonia). Kiteellä ei ole ollut koulutusta muutamaan vuoteen, ja PEMOkin on siirtynyt Haukisaarentielle.

Tuossa se pääpiirtein on sanottu. Ilmajoella tuo talouspuolen opetus on ilmeisesti aika vahvaa, kuten myös Savonialla.

Itse tuli penkkiä Savonialla kulutettua. Mut hommaa joku työ sen koulun oheen, muuten käy aika pitkäksi ekan vuoden jälkeen.. Agrologin papereilla saa kyllä töitä, tai ei ne ainakaan haitaksi työn saannissa ole ;)

Wilssoni Böndemies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Agrologiksi?
Savonia tuli käytyä aikoinaan, riippuu millainen käytännön kokemus on ennen koulua että mihin kannattaa hakea. Savonialla oli talouspuolen hommat tosi hyvät, muutenpa ei kovin kummosta kun ei enää ole koulutilaa. Jos saisin nyt valita, niin Imolle tai Mustialaan hakisin kun niissä tuntuisi olevan eniten käytännön läheistä opetusta

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5891
Vs: Agrologiksi?
Keitähän nuo Janakit olivat.Minulle outoa porukkaa.

 :P

Janakit on suomensukuinen kansa ketä asuu Janakkalan seutuvilla.

Nakit vuorostaan asustelevat Nakkilassa.

 ;D
Ja Vajakit Kaurajoella.  8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agrologiksi?
Keitähän nuo Janakit olivat.Minulle outoa porukkaa.

 :P

Janakit on suomensukuinen kansa ketä asuu Janakkalan seutuvilla.

Nakit vuorostaan asustelevat Nakkilassa.

 ;D
Ja Vajakit Kaurajoella.  8)

Mun mielestä niitä asustaa ihan jossain muualla.  Kaurajoelle on keskittynyt paras talousosaaminen mitä maataloudessa voi olla.

 ;D
Kui mää ain olen paras?