Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus  (Luettu 5321 kertaa)

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Mites on tämän päivän tilanne Virossa. Pitäs ostaa sieltä yx kones mutta mitenkäs hoitas maksun/kuljetuksen? Kone on yhdessä pikkufirmassa jolla on uusienkin koneiden myyntiä. Jos olis Stokkerilla tai keskolla niin vois maksaa ja tuottaa sitten jollain kyydillä mutta pitäskö näistä pienemmistä firmoista edelleen mennä itte hakemaan ja maksaa samalla? Ja mitäs kuljetusvaihtoehtoja tuolta olis? Auto alle ja menoksi vai?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Mites on tämän päivän tilanne Virossa. Pitäs ostaa sieltä yx kones mutta mitenkäs hoitas maksun/kuljetuksen? Kone on yhdessä pikkufirmassa jolla on uusienkin koneiden myyntiä. Jos olis Stokkerilla tai keskolla niin vois maksaa ja tuottaa sitten jollain kyydillä mutta pitäskö näistä pienemmistä firmoista edelleen mennä itte hakemaan ja maksaa samalla? Ja mitäs kuljetusvaihtoehtoja tuolta olis? Auto alle ja menoksi vai?

  Onhan siellä Senkkerit sun muut kuljetusvirät,,ja kannattaahan se matkakin tehdä..saahan sen verovähennyksiin,,ja voi olla mukavaa muutenkin..

Revenge

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Suosittelen ettet maksa ennekuin tavara on pihassa tai luotettavan kuljetusfirman autossa,muuten voi jäädä luu käteen,esimerkkejä on liikaakin siitä ,että rahat meni muttei tavaraa kuulu.

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
http://www.unilog.ee/
Ajaa monta kertaa viikossa puoliperillä ympäri Suomea..Puhutaan myös montaa kieltä...

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Suosittelen ettet maksa ennekuin tavara on pihassa tai luotettavan kuljetusfirman autossa,muuten voi jäädä luu käteen,esimerkkejä on liikaakin siitä ,että rahat meni muttei tavaraa kuulu.

--niin.Ja jotkut Viron rautateostehtaat ei lähetä mitään ennen maksua.Pattitilanne?

FerQ

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Tohtii.  8)
Jos epäilyttää laita joku välittäjä hommaamaan se kone parilla satasella. Joka huolehtii että kone on siinä kunnossa pihassa kuin se on liikkeenkin pihassa.

Kaikista paras kumminkin on kun ottaa viikonlopun vapaaksi ja menee paikan päälle nauttimaan kyseisen maan antimista. Ja toteamaan että kone on tarvittavassa iskussa.

Viimeksi muokattu: 21.02.13 - klo:19:53 kirjoittanut FerQ

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Pikkuryssät tuo esim. maansiirtokärryn pihaan saakka ja antavat kouraan pankkisiirron ,mitä ihmettä te nyt jahkaatte.
Tietenkin sitten jos ostajan luottotiedoissa on pientäkin häikkää niin voi tihkasta,mutta sehän ei ole pikkuryssien vika.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Mites on tämän päivän tilanne Virossa. Pitäs ostaa sieltä yx kones mutta mitenkäs hoitas maksun/kuljetuksen? Kone on yhdessä pikkufirmassa jolla on uusienkin koneiden myyntiä. Jos olis Stokkerilla tai keskolla niin vois maksaa ja tuottaa sitten jollain kyydillä mutta pitäskö näistä pienemmistä firmoista edelleen mennä itte hakemaan ja maksaa samalla? Ja mitäs kuljetusvaihtoehtoja tuolta olis? Auto alle ja menoksi vai?
On olemassa järjestelmä, joss sinä maksat rahat tilille ja ne näkyvät myyjällä, mutta hän ei voi niitä käyttää. Lopullinen siirto tapahtuu, kun olet saanut koneen itsellesi. Olikohan se sulkutili tai vastaava. Kysy pankistasi.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
  Remburssi....

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Kuljetus hommakin rupes hoituun kun yks tuttu autoilija innostu että mennään hakeen se kone ja otetaan vähän loman ja uuden kokemuksen kannalta koko reissu. Sillä on vähän hiljasempaa vakiajoista. Toi mun epäluulo oli siis siinä että jos olisin käyny kattomassa ja ostamassa sen värkin niin rahat saatuaan virma olis myyny kohteen uudelleen jollekin paikalliselle ja sanono sitten kun mun kyytini menis hakeen että se on jo haettu tai varastettu tai tms..  Mutta nyt mä käyn kattomas sen ja sitten mennään hakeen ja maksan sen sitten kun kuski ja varostomies lykkääsitä kyytiin.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Kuljetus hommakin rupes hoituun kun yks tuttu autoilija innostu että mennään hakeen se kone ja otetaan vähän loman ja uuden kokemuksen kannalta koko reissu. Sillä on vähän hiljasempaa vakiajoista. Toi mun epäluulo oli siis siinä että jos olisin käyny kattomassa ja ostamassa sen värkin niin rahat saatuaan virma olis myyny kohteen uudelleen jollekin paikalliselle ja sanono sitten kun mun kyytini menis hakeen että se on jo haettu tai varastettu tai tms..  Mutta nyt mä käyn kattomas sen ja sitten mennään hakeen ja maksan sen sitten kun kuski ja varostomies lykkääsitä kyytiin.

+

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Viron firmojen tänhetkinen luotettavuus
Meile soitti kerra viro mies että mä olla pihas ny. Mä purki kurottajalla kuorma ja tiputtaa kylvökone aisa puoliperä laida päälle. Viro mies sano että hyvä  ;D Suomi rekka roope olis hirttäny mut munista....