Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onneksi on Lidl  (Luettu 8309 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onneksi on Lidl
Ettei suomalaiset kuole nälkään. Kun nämä kotomaisten poliitikkojen suojeluksessa olevat s ja k kaupat "kilpailevat" itsensä hengiltä.

Onneksi Lidl on keskittynyt enemmän ruoan myyntiin kuin lasipalatsien tekoon.

Viimeksi muokattu: 14.02.13 - klo:12:16 kirjoittanut Eemeli

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Onneksi on Lidl
Ettei suomalaiset kuole nälkään. Kun nämä kotomaisten poliitikkojen suojeluksessa olevat s ja k kaupat "kilpailevat" itsensä hengiltä.

Onneksi Lidl on keksittynyt enemmän ruoan myyntiin kuin lasipalatsien tekoon.
mikä on S-ketjulta pois on kokoomukselta pois ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Monttööri

• Vieras
Täytyy antaa tästä eemelille plussa .

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onneksi Lidl on keksittynyt enemmän ruoan myyntiin kuin lasipalatsien tekoon.
mikä on S-ketjulta pois on kokoomukselta pois ;D ;D ;D ;D

Ei ihan taida kannattaa alkaa kinaamaan ketä maaseutupaikkakunnilla abc;t ovat ruokkineet varmistaessaan kaavoituksessa parhaimmat ristaukset

Viimeksi muokattu: 14.02.13 - klo:12:19 kirjoittanut Eemeli

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

JA rättikauppaan ja tuulilasinpesunesteen välitykseen...   ::)

+
Slippin 'n sliding

Sepedeus

• Vieras

Joo ,, kyllä Lidl on ruokakauppojen ykkönen. Olis kova sana, jos Lidllin kauppaverkosto olisi tiheämpi. Kohta ei parkkipaikan koko riitä.  ;) ;D

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jännää, että saksankielisellä alueella Lidlit ovat kovin aneemisia. Henkilökuntaa kahden ylityöllistetyn tytön verran ja asiakaskunta normaalia tukevammin kaapuihin kietoutuneita. Aldi, Edeka, MPreis ym. rulettavat. Suomi-Lidl on ihan oma painos, turboLidl.

Sepedeus

• Vieras
Jännää, että saksankielisellä alueella Lidlit ovat kovin aneemisia. Henkilökuntaa kahden ylityöllistetyn tytön verran ja asiakaskunta normaalia tukevammin kaapuihin kietoutuneita. Aldi, Edeka, MPreis ym. rulettavat. Suomi-Lidl on ihan oma painos, turboLidl.

Ei mulle jäänyt tuollainen kuva, kun kävin saksassa. Kait se vähän on että millä asenteella katsoo. ;)

millamagia

• Vieras

Joo ,, kyllä Lidl on ruokakauppojen ykkönen. Olis kova sana, jos Lidllin kauppaverkosto olisi tiheämpi. Kohta ei parkkipaikan koko riitä.  ;) ;D
[/quote]
------------Minä olen luullut,että Sepe ei ole köyhä,mutta näkkyy olevan. >:( Mun rahat riittää muihinkin kauppoihin,vielä jääkin.En kuitenkaan enää ole yhden kaupan asiakas,koska täällä on useita isoja kauppoja.
Ja lihakauppa erikseen.Sieltä ostan kilon köntin savuläskiä ja jauhelihat kerran viikossa. ::)

H.Lecter

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(
Tälle plussaa. Itseäni vain harmittaa, että k & S -duopolille merkittävin vaihtoehto on tällä hetkellä tuo Lidl, jonka käyttäytyminen (julkisuus-, henkilöstö-, alihankintapolitiikka) on vastoin kaikkea sitä, mitä pidän hyvänä ja toivottavana.

Petri

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joup Litylissä läpinäkyvyys onkin viety huippuunsa ::)

Sepedeus

• Vieras

------------Minä olen luullut,että Sepe ei ole köyhä,mutta näkkyy olevan. >:( Mun rahat riittää muihinkin kauppoihin,vielä jääkin.En kuitenkaan enää ole yhden kaupan asiakas,koska täällä on useita isoja kauppoja.
Ja lihakauppa erikseen.Sieltä ostan kilon köntin savuläskiä ja jauhelihat kerran viikossa. ::)
[/quote]

Luuletko että köyhät käy vaan Lidllis. Oikeesti siellä tuntee olevansa vertaistensa seurassa.  ;)

Sepedeus

• Vieras

Tälle plussaa. Itseäni vain harmittaa, että k & S -duopolille merkittävin vaihtoehto on tällä hetkellä tuo Lidl, jonka käyttäytyminen (julkisuus-, henkilöstö-, alihankintapolitiikka) on vastoin kaikkea sitä, mitä pidän hyvänä ja toivottavana.

Petri

Taitaa tuokin olla pelkästään suomalaasen huonon itsetunnon tuomaa harhaa. Lidl luultavasti toimii paremmin Suomen lakien mukaan, kuin yksikään suomalainen kunta alihankintaverkostoineen ja pätkätöineen ;D

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 Mä olen vakavasti jo harkinnut että kävisin Lidl:issä. En ole meinaan tähän päivään konservatiivisuuttani käynyt siellä, mutta kohta aloitan. Robin Hood:kin ehti olla 5 vuotta ennen kuin sen oven avasin, mutta nyt kannan kaikki rahani sinne.  :) Tosiaan on hyvä että S:llä on joku kilpailija ja muitakin tarvittaisiin, kuin K ja L.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.