Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onneksi on Lidl  (Luettu 7458 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Onneksi on Lidl
Jännää, että saksankielisellä alueella Lidlit ovat kovin aneemisia. Henkilökuntaa kahden ylityöllistetyn tytön verran ja asiakaskunta normaalia tukevammin kaapuihin kietoutuneita. Aldi, Edeka, MPreis ym. rulettavat. Suomi-Lidl on ihan oma painos, turboLidl.

  Ei mulle jäänyt tuollainen kuva, kun kävin saksassa. Kait se vähän on että millä asenteella katsoo. ;)
No ei kyllä minullekaan jäänyt :-\   Valikoima aika sama kun suomessakin mutta hyvin kaikenlaisilla viinaksilla täydennettynä, taisi olla kirkkaissakin myös lidlin omia tuotemerkkejä :-\    Jotain tuolla oli aika sopivaa retkievästä mitä ei suomessa ole tullut vastaan, en nyt vaan enää muista että mitä :(

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22329
Vs: Onneksi on Lidl
http://www.kauppakeskuspuuvilla.fi/uutiset

Köyhät kauppiaat tämänkin joutuvat maksamaan
ja
ihan hyvää hyvyyttään
vielä omasta pussistaan

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onneksi on Lidl
Mä olen vakavasti jo harkinnut että kävisin Lidl:issä. En ole meinaan tähän päivään konservatiivisuuttani käynyt siellä, mutta kohta aloitan. Robin Hood:kin ehti olla 5 vuotta ennen kuin sen oven avasin, mutta nyt kannan kaikki rahani sinne.  :) Tosiaan on hyvä että S:llä on joku kilpailija ja muitakin tarvittaisiin, kuin K ja L.

   Aivan järjetön jollain lailla ruveta määräämään tätä kilpailua. Se on kuluttajan hölmöyttä maksaa liikaa. Aina kannattaa valita halvin vaihtoehto, niin kyllä se siitä Valiokin ruotuun asettuu.  ;D


Ota kantaa14.02.2013 klo 08:47Valitsetko aina halvemman tuotteen ruokakaupassa?
54%46%Ääniä yhteensä 22346

Viimeksi muokattu: 14.02.13 - klo:20:07 kirjoittanut Sepedeus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66274
Vs: Onneksi on Lidl
kyllä ovatten köpsiä!      miä ainaskii otan sen mikä maistuu, eli tiiän että on hyvää, ja maksan siitä mikä hinta löytyy hyllyn reunasta.      halavinta ruppee renkloomaan kun ei nuista kilohinnoista aina näy!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onneksi on Lidl
kyllä ovatten köpsiä!      miä ainaskii otan sen mikä maistuu, eli tiiän että on hyvää, ja maksan siitä mikä hinta löytyy hyllyn reunasta.      halavinta ruppee renkloomaan kun ei nuista kilohinnoista aina näy!

  Noin teet siis Alkossa. Ruokaa en koskaan osta koska olet sen ulkoistanut.  ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Onneksi on Lidl

 Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(
Juu jos maidonhinta nousee 15 snt kova poru, mutta uusi 600 € ipadi pitää kuitenkin saada 2v välein – siitä ei poru nouse.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onneksi on Lidl

 Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(
Juu jos maidonhinta nousee 15 snt kova poru, mutta uusi 600 € ipadi pitää kuitenkin saada 2v välein – siitä ei poru nouse.

  Jokainen ostaa sen ipadin siitä kaupasta mista halvimmalla saa. Näin pitää toimia myös Valion kohdalla. Tosin halvempi on  Lumo, siis Arla.  ;)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Onneksi on Lidl

 Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(
Tälle plussaa. Itseäni vain harmittaa, että k & S -duopolille merkittävin vaihtoehto on tällä hetkellä tuo Lidl, jonka käyttäytyminen (julkisuus-, henkilöstö-, alihankintapolitiikka) on vastoin kaikkea sitä, mitä pidän hyvänä ja toivottavana.

Petri
mitä itse olen hetken ollut lidlissä töissä, niin ei tuosta henkilöstöpolitiikasta jäänyt lainkaan huonoa kuvaa. joku 50-v jannu voi olle eri mieltä, mutta eipä niitä siellä juuri näekkään...
Nothing is Something Worth Doing

Taavettimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Onneksi on Lidl
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288539841885.html

Tuo herättää hieman kysymyksiä joo. Ja on kumma että sokos saa parhaat tontit ja näiden tonttien kaavoituksesta päättävät pamput nostava hirveät "bonukset" sokokselta. Jonkinmoista korruptiota tuo on jo. Ja sitten ne pykäävät niitä helvetin apsejaan joka niemeen ja notkelmaan, varsinkin sinne missä on nuita muita asemia ja tappavat ne pienet asemat esim. Seot, kun ihmiset painaa hullun kiilto silmissään sokokseen ja huutaa " Bonuksia boonuksia". Tota menoa kaikki muut asemat kuolee ja kelläs sitten on monopoli? :o
Kerra David Brown, aina David Brown

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onneksi on Lidl
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288539841885.html

Tuo herättää hieman kysymyksiä joo. Ja on kumma että sokos saa parhaat tontit ja näiden tonttien kaavoituksesta päättävät pamput nostava hirveät "bonukset" sokokselta. Jonkinmoista korruptiota tuo on jo. Ja sitten ne pykäävät niitä helvetin apsejaan joka niemeen ja notkelmaan, varsinkin sinne missä on nuita muita asemia ja tappavat ne pienet asemat esim. Seot, kun ihmiset painaa hullun kiilto silmissään sokokseen ja huutaa " Bonuksia boonuksia". Tota menoa kaikki muut asemat kuolee ja kelläs sitten on monopoli? :o

  Lidl on paras. Sieltä ei valu voitot kotimaiseen korruptioon ;D

Taavettimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Onneksi on Lidl
Näinhäns se on  ;D
Kerra David Brown, aina David Brown

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Onneksi on Lidl

  Joo ,, kyllä Lidl on ruokakauppojen ykkönen. Olis kova sana, jos Lidllin kauppaverkosto olisi tiheämpi. Kohta ei parkkipaikan koko riitä.  ;) ;D
------------Minä olen luullut,että Sepe ei ole köyhä,mutta näkkyy olevan. >:( Mun rahat riittää muihinkin kauppoihin,vielä jääkin.En kuitenkaan enää ole yhden kaupan asiakas,koska täällä on useita isoja kauppoja.
Ja lihakauppa erikseen.Sieltä ostan kilon köntin savuläskiä ja jauhelihat kerran viikossa. ::)

   Luuletko että köyhät käy vaan Lidllis. Oikeesti siellä tuntee olevansa vertaistensa seurassa.  ;)
[/quote]

Käykö ne köyhät sitten muuallakin???   ::)

 8) 8) 8)
Slippin 'n sliding

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Onneksi on Lidl

 Ruoka on lähes ilmaisjakelussa, osti mistä kaupasta tahansa. Ruoan ostoon menee n. 10% duunarin nettoansioista. Ja kuinka paljon elintarvikkeita viedään kaatopaikoille?  :(
Juu jos maidonhinta nousee 15 snt kova poru, mutta uusi 600 € ipadi pitää kuitenkin saada 2v välein – siitä ei poru nouse.

+
Slippin 'n sliding

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Onneksi on Lidl

  Joo ,, kyllä Lidl on ruokakauppojen ykkönen. Olis kova sana, jos Lidllin kauppaverkosto olisi tiheämpi. Kohta ei parkkipaikan koko riitä.  ;) ;D
------------Minä olen luullut,että Sepe ei ole köyhä,mutta näkkyy olevan. >:( Mun rahat riittää muihinkin kauppoihin,vielä jääkin.En kuitenkaan enää ole yhden kaupan asiakas,koska täällä on useita isoja kauppoja.
Ja lihakauppa erikseen.Sieltä ostan kilon köntin savuläskiä ja jauhelihat kerran viikossa. ::)

   Luuletko että köyhät käy vaan Lidllis. Oikeesti siellä tuntee olevansa vertaistensa seurassa.  ;)

Käykö ne köyhät sitten muuallakin???   ::)

 8) 8) 8)
[/quote]

  Suomi on vauras maa. Köyhät ajaa katumaastureilla.  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Onneksi on Lidl
Suomi on vauras maa. Köyhät ajaa katumaastureilla.  ;D
Ruokaan 10 % palkasta, autoon 20 % kertoo Osmo Soininvaara... noista voi valita kumpaan pistää enemmän, makuasia. ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.