Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pyöröpaalauverkot  (Luettu 4408 kertaa)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Pyöröpaalauverkot
Mitä verkkoja sivuston väki käyttää ja miksi? Mulla on ollut piippoa, netexiä ja rondosiliä. Kaikki on toimineet yhtä hyvin/huonosti. Piippo hieman erilaista kun on jäykempää ja taitaa olla suurempi lujuus kuin muissa mitä on käytetty. Netex on edullisinta. Onko taman verkot korkeamman hintansa arvoisia :-\

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Pyöröpaalauverkot
Mä oon kokeillu kaikenlaista, mutta aina oon palannu takas rondotexiin. Se vaan tuntuu olevan mulle sopiva, jotkut merkit on niin ohutta, että tuuli näillä isoilla aukeilla alkaa verkon päätä riepomaan jonnekin väärään paikkaan, ja sen jälkeen on helposti käytävä koneella siivoamassa rullaa. Rondotexillä ei koskaan. Olikos se piippo kun oli tosi liukasta, eikä "liimaannu" niin hyvin päät kiinni, eli häntiä jää helposti!?

Tiäkste mikä on nettipaali?? ::)

Mortti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Pyöröpaalauverkot
joo mitenkäs kun tuli tuommoinen claas yhdistelmäpaalain v 2006 käyttöön ja eräs tuttavani väitti että se vaatis nimenomaan piippo verkkoa toimiakseen?

 oli kuulemma ajanut semmoisella ja mikään muu verkko ei ollut kelvannu claasille?

JarJar

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: Pyöröpaalauverkot
Rondotex:ä pelkästään tullut käytettyä. 125cm leveää ja 3000m rullissa. Pelaa Claasissa niin hyvin että en edes halua kokeilla muita.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Pyöröpaalauverkot
Ainaskaan claassissa en saanu rondotexiä toimimaan ja meni koko lava takaisin kauppaan. Olisko saattanu olla joku viallinen erä tai sit vaan claassin *****ileva verkotus. Piipon sinisellä ei ollu mitään ongelmia.

Nykyään on tullu käytettyä piipon hybridiä ja joskus satunnaisesti rondotexin pitkää verkkoa (4000m)
Mäkkäri ei kyllä oo ronkeli verkon suhteen ja kaikki verkot on toiminu mitä sille tähän mennes on tarjottu.

Mutta jos tota verkkojen repimistä paaleista miettiin niin piipon sininen on siinä kaikkein paras mahdollinen.
Kaikki muut verkot on "halkeilemaan" jos on paalin pinta pikkasen jäässä

Olli tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Pyöröpaalauverkot
Kyllä kaikki verkot saa pelaamaan ainakin Claasilla,se on pienestä säädöstä vain kiinni.Itse olen käyttänyt pääasiassa Puolalaista verkkoa hinnan takia.Piippoa tietysti pitäisi suosia.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Pyöröpaalauverkot
Kyllä clasu rondolla pelaa ja kyllä myös piipolla. Säädöistään kronkeli mutta ei niin hankala ku krohmelo!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: Pyöröpaalauverkot
Raisiolla on hyvä verkko 4200 pitkä ei muista nimeä. Kokeiltiin olkia paalata että laitettiin muovi verkontilallta 4 rullaa ajettiin muuten hyvä mutta katkasuterä pitää olla kokoajan kun partaveitsi

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
Vs: Pyöröpaalauverkot
Piipon hypridiä, ei tarvi koko ajan sitä rullaa olla vaihtamassa. Ja piipolla lisäksi kaikkein paras jälkimarkkinointi/tuotekehittely, oli taannoin minun paalaimessa ensimmäinen hypridi rulla kokeilussa.

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Pyöröpaalauverkot


Tiäkste mikä on nettipaali?? ::)

Eiks se ole se, mitä tuli joskus Agronicilla tehtyä... interNet.

Yhtä kesää lukuunottamatta aina Rondotex. Eka kesä Agronicilla ja Piipolla, tuli haukuttua paalainta aivan suotta. Onneksi löytyi hallinnurkasta vanha Rondotex rulla ja... ihme tapahtui verkotus rupesi toimimaan.

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Pyöröpaalauverkot
Raisiolla on hyvä verkko 4200 pitkä ei muista nimeä. Kokeiltiin olkia paalata että laitettiin muovi verkontilallta 4 rullaa ajettiin muuten hyvä mutta katkasuterä pitää olla kokoajan kun partaveitsi
Tama marathon taitaa olla kyseessä..

Jutaa tulossa itelle 155 e rulla verollisena..

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Pyöröpaalauverkot
Viimekesänä ajettiin yhdeksän rulllaa hybridin isointa rullaa ja sekaan sattui yksi verkotushäiriö. Silloin rullien alue oli niin täynnä jotain rehuksi  luettava märkää moskaa että se verkko ei vaan mahtunut enää sekaan.

Sitä aikaisemmin ajettiin edelliseellä koneella hybridiä ja magik blu:ta ja silloin riitti takkuamista. toki vika taisi olla koneessa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Pyöröpaalauverkot
musta magic blue oli parempaa kun hybrid. molemmat ihan ok. tähän mennessä piipolla menty..

Jaakko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Pyöröpaalauverkot
Jos pakko verkkoa käyttää , niin käytetään Piippoa. Muuten mennään muovilla

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Pyöröpaalauverkot
Paljonkos muovilla sitominen säästää käärintä muovissa?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!