sä lapsien..... laulettiin aikoinaan ratiossakin! noooo, kohta on taas ystävän päivä ja sitä anerikan höpötystä kaikkialla.
aitona kysymyksenä; kuiinka monella arkolaisella on YSTÄVÄ, jolle voikin sitten kertoa vaikka ilonsa ja murheensa ihan huoletta.?? enkä tarkota sitä eukko/ukkoa siellä samassa kopissa.
itellä ei ole ko. henkilöä kun on aikojen alusta tullu kasattua sellanen muuri ympärille että lähestyminen on niiin pirun vaikiaa, moni luopunna yrityksestä jo suosiolla. hyvän-päivän-tuttavia sitten riittää kylliksi. mutta kuiteskii; lonely volvs rules!!!!
Olen onnekas

Minulla on pari hyvää ystävää. Kaikesta heidän kanssaan voi puhua ja joskus voi mennä aikaa ettei nähdä, mutta ystävyys on kestänyt silti vuosia.
Tuttavia tulee ja menee, mutta ne harvat ystävät pysyvät ja hyvä näin.
- Sitten mulla on vielä yksi, kaikkein uskollisin ystävä, joka ainoastaan kuuntelee ja omistautuu täysillä sille, missä tunnetilassa olen. Se puolustaisi varmaan mua henkeen ja vereen jos olisin uhattuna, eikä jättäisi - oikein arvattu - koirani.
- On ihmisiä joilla ei ole ystävää ja vielä asuvatkin yksin, jotkut taas "omistavat"vain pinnallisesti tuttuja pilvin pimein ja ovat sisimmässään silti yksin.
Ihmisen ei ole hyvä olla aina yksin - sosiaalisia suhteita tarvitaan - ja hyvänpäivän tutut ovat osa sosiaalista verkostoa. Jokainen eläköön siten miten parhaaksi näkee - kunhan ei toiminnallaan vahingoita muita.
- Yksinäinen susikin voi vaellellessaan löytää sen toisen yksinäisen suden - harvoin ne sudet sinne kotioven sisäpuolelle eksyy

- kyllä niitä täytyy ainakin pihalle asti vastaan mennä
Hyvää tulevaa Ystäväpäivää juuri Sinulle joka tätä nyt luet
http://www.youtube.com/watch?v=r0pehvh4tCE