Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiitoksen paikka!  (Luettu 3124 kertaa)

c2p

  • Vieras
Kiitoksen paikka!
Kiitos Valio, Kiitos Itämaito, Kiitos "yläkerran Isäntä", kiitos puoliso, kiitos Proagria, kiitos Osuuspankki, kiitos Ely-keskus, kiitos verottaja. kiitos sukulaiset ja ystävät mittaamattomista työtunneista, kiitoos.

Tammikuun maitotili vuoden 2012 jälkitileineen on aivan jotain mahtavaa. Mikä vaikutus rahalla onkaan. Ei se ole kaikki kaikessa, mutta rauhoittaa kummasti.

Nyt saamne korjata pitkäjänteisen työn hedelmää, minäkin vaikka olen tullut jälkijunassa kyytiin, pääsen siitä nauttimaan.

Mikä tunne onkaan olla Valiolainen maidontuottaja, aah.

Ja kaikki tämä on kirjoitettu vesiselvänä, alkoholin kanssahan ei ole läträtty enää viimevuosina.

Mahtavaa kertakaikkiaan.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Kiitoksen paikka!
itämaidon tuottaja :o

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Kiitoksen paikka!
Hienoa nähdä, kun mies onnistuu työssään ja näkee sen hedelmät  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9597
Vs: Kiitoksen paikka!
Hienoa nähdä, kun mies onnistuu työssään ja näkee sen hedelmät  8)

Mutta miksi ihmeessä se kiittää, verottajaa , proagriaa, pankkia , ely-keskusta , puolisoa ?  :-\  No ehkä tota viimeistä voi, mutta ei sitäkään kannata ääneen sanoa ::)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Kiitoksen paikka!
Hienoa nähdä, kun mies onnistuu työssään ja näkee sen hedelmät  8)

Mutta miksi ihmeessä se kiittää, verottajaa , proagriaa, pankkia , ely-keskusta , puolisoa ?  :-\  No ehkä tota viimeistä voi, mutta ei sitäkään kannata ääneen sanoa ::)

Nuirem jäläkee ei oo sijootusvaikeuksia , vai mahtaasko olla alusta asti joukki! Ei se *alion jäläkitilikää ihmeitä pysty tekee!

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Kiitoksen paikka!
Hyvä että joillaki menee hyvin.. ::)

mah

  • Vieras
Vs: Kiitoksen paikka!
"Yläkerran isäntä"....Nuo ovat karmeita tilanteita, kun sukupolvenvaihdoissa vanhapari jää loisimaan saman katon alle. :'(

c2p

  • Vieras
Vs: Kiitoksen paikka!
Tähän viestiin on sopiva lopettaa tämä agronet-kirjoittelu. Olen tuonut mielipiteeni julki ja koen, että minulla ei ole tänne oikein mitään annettavaa. Kirjoitelkoon viisaammat. Lisäksi tämä tuntuu turhalta ajanhaaskuulta.

Seurailen jatkossa sivusta, niinkuin olen tehnyt satunnaisesti jostain noin -99-00 lähtien. Aikansa kutakin.

c2p kiittää.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kiitoksen paikka!
Tähän viestiin on sopiva lopettaa tämä agronet-kirjoittelu. Olen tuonut mielipiteeni julki ja koen, että minulla ei ole tänne oikein mitään annettavaa. Kirjoitelkoon viisaammat. Lisäksi tämä tuntuu turhalta ajanhaaskuulta.

Seurailen jatkossa sivusta, niinkuin olen tehnyt satunnaisesti jostain noin -99-00 lähtien. Aikansa kutakin.

c2p kiittää.

Ajanhaaskuuta tämä hyvin pitkälti on. Itsekkin menestyjänä ymmärrän sinua ;D Kiitos ja kuulemiin 8)
Oon vaatimaton!

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kiitoksen paikka!
oliko alotus kirjotettu ennen eeuu-paketin julukitulloa
Elämä on parasta kometiijjaa

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kiitoksen paikka!
Yksi cp lähtee niin toinen tulee  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: Kiitoksen paikka!
Jos c2p palaakin c3po:na, tuo vielä mukanaan R2D2:n....Alkaisi tähtien sota.... :-X