Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä T?  (Luettu 8704 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mikä T?
Niin olikos se Ice T tämän muijan äijä??

Koozzi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
  • Paska homma, mutta jonkun se on tehtävä!
Vs: Mikä T?
Kertokaas nyt minulle tyhmälle ja tietämättömälle että mikä tää T-juttu oikein on? Kokoajan joku kyselee jostain T156 vs T172 ja sitten joku kyselee jostain T131 tai mitä niitä nyt onkaan. Yritin googlettaa , mutta sieltä tuli vaan jostain räppäri Iso-Tee:stä juttua. Jotain ihmeellistä sen täytyy olla, kun niin moni siitä puhuu.

Eli mikä on TEE?

Ei sattus oleen Valtran T sarajalaisia? ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Mikä T?
Kertokaas nyt minulle tyhmälle ja tietämättömälle että mikä tää T-juttu oikein on? Kokoajan joku kyselee jostain T156 vs T172 ja sitten joku kyselee jostain T131 tai mitä niitä nyt onkaan. Yritin googlettaa , mutta sieltä tuli vaan jostain räppäri Iso-Tee:stä juttua. Jotain ihmeellistä sen täytyy olla, kun niin moni siitä puhuu.

Eli mikä on TEE?

Ei sattus oleen Valtran T sarajalaisia? ;D

 Älä hitossa, koko päivä sitä on mietitty ja arvuuteltu, mutta nyt se selvis! Se Valmetti sen täytyy olla.  ::)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Koozzi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
  • Paska homma, mutta jonkun se on tehtävä!
Vs: Mikä T?
Kertokaas nyt minulle tyhmälle ja tietämättömälle että mikä tää T-juttu oikein on? Kokoajan joku kyselee jostain T156 vs T172 ja sitten joku kyselee jostain T131 tai mitä niitä nyt onkaan. Yritin googlettaa , mutta sieltä tuli vaan jostain räppäri Iso-Tee:stä juttua. Jotain ihmeellistä sen täytyy olla, kun niin moni siitä puhuu.

Eli mikä on TEE?

Ei sattus oleen Valtran T sarajalaisia? ;D

 Älä hitossa, koko päivä sitä on mietitty ja arvuuteltu, mutta nyt se selvis! Se Valmetti sen täytyy olla.  ::)
Nooh. Ensimmäisenä tulee mieleen jos on kyseessä joku tommoinen kirjain numeroyhdistelmä niin Valtran malli ja numero päälle. :D En ole missään vielä muualla samanlaisia yhristelmiä tavannu. :) Mutta hyväjos pulma ratkesi!  :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikä T?










 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Mikä T?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikä T?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Mikä T?

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Mikä T?
Itseäni alkoi taannoin vituttamaan kun kylvinkone-keskustelussa oli puhetta jostain faking jc-eestä.Aika omituista konefriiKkien höpinää.

Tuosta tuli mieleen kun kaveri joskus takavuosina selvitti jotain AF II sesta. Oli ihan pakko kysyä mistä kotterosta oikein oli kysymys.
No seuraava kommenttini oli "jaa joku riisipussi.."

http://www.youtube.com/watch?v=50fy6XewEEo

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mikä T?
Eli mikä on TEE?

Saattaahan se olla myös T5, T6 tai T7...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Mikä T?
Eli mikä on TEE?

Saattaahan se olla myös T5, T6 tai T7...     ::)
No nii, ota tässä nyt sit selvää puhutaanko valumötistä vai nyki nykistä... ;D ;D ;D
Moon oikias, soot vääräs.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Mikä T?
 Valmettimiehet puhuvat lievällä stondiksella T:stä. "T sitä ja T tätä, T on hyvä, ellei paras. Meidän T on parempi kuin naapurin ja mä lähen tolla T:llä äestämään... jne." 
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Mikä T?
Valmettimiehet puhuvat lievällä stondiksella T:stä. "T sitä ja T tätä, T on hyvä, ellei paras. Meidän T on parempi kuin naapurin ja mä lähen tolla T:llä äestämään... jne."
*Tykkää* ;D ;D
Moon oikias, soot vääräs.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Mikä T?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mikä T?
Valmettimiehet puhuvat lievällä stondiksella T:stä. "T sitä ja T tätä, T on hyvä, ellei paras. Meidän T on parempi kuin naapurin ja mä lähen tolla T:llä äestämään... jne."
Mut mahdankos mä lähteä yöllä auraamaan äMmän kanssa  ;D