Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sisuriisseliä  (Luettu 10292 kertaa)

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Sisuriisseliä
yli 210 hv traktorin markkinat ovat kuitenkin pienet ja hyvin kilpaillut. minusta jos tarttee isompaa konetta niin ostaa samantien fendin. samasta liikkeestähän ne löytyy ;). fendt täydentää mukavasti valtraa molemmille löytyy omat tarpeensa. ferguissa ja puimureissa käytetään isoa sisuriisseliä. valtra on kevyempi vaihtoehto esim suolle ja maatalouteen muutenkin. ässä valtra oli liian painava suolle. muutenkin markkinat taisivat olla liian pienet.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Sisuriisseliä
ja sillon ei ollu resursseja tuotekehittää. pilasivat "hyvän" homman pistämällä protoja markkinoille. :D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Sisuriisseliä
ei niitä tarvi, kyllä 7.4l vääntää.

uusimmassa profissa massikat vastakkain. toisees 4 sylinterinen sisu toisessa 6 sylinterinen perr..kins.

sisu vei voiton.
Kuten jo aikanaan mönkkäriviestis todettiin, "5470:n ostajaa odottaa iloinen yllätys moottoritehon suhteen, sillä todellisuudessa nelisylinterinen sisudiesel tarjoaa ilmoitetun 125hv ISO tehon sijaan suunnilleen 125hv Din". Tjsp. 5465 vain 120 ISO...

***se oli myös vääntävämpi ja taloudellisempi.

Eikös tehoiltaan suurempi yleensä pidäkin olla vääntävämpi ja nelonen yleensä kutosta taloudellisempi. Näinhän sen pitääkin olla...
tethering holes to their concave windings

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Sisuriisseliä
ei niitä tarvi, kyllä 7.4l vääntää.

uusimmassa profissa massikat vastakkain. toisees 4 sylinterinen sisu toisessa 6 sylinterinen perr..kins.

sisu vei voiton.
Kuten jo aikanaan mönkkäriviestis todettiin, "5470:n ostajaa odottaa iloinen yllätys moottoritehon suhteen, sillä todellisuudessa nelisylinterinen sisudiesel tarjoaa ilmoitetun 125hv ISO tehon sijaan suunnilleen 125hv Din". Tjsp. 5465 vain 120 ISO...

***se oli myös vääntävämpi ja taloudellisempi.

Eikös tehoiltaan suurempi yleensä pidäkin olla vääntävämpi ja nelonen yleensä kutosta taloudellisempi. Näinhän sen pitääkin olla...

Agritechnicasta tarttui mukaan englanninkielinen Profi, jossa on parivertailussa 5465 ja 5470. Kuutosesta löytyy mittausten mukaan 82 kW ja nelosesta 90,1 kW. Kuitenkin kuutonen saa paremmat pisteet moottorin ominaisuuksista. Kuutosen etuja ovat mittauksissa vääntömomentin nousu ja laajempi vakiotehoalue. Keskimääräinen kulutus on kuutosessa 336 g/kWh ja nelosessa 280. Kääntöympyrän halkaisija 480-millirenkain 13,55 m ja 12,1 m. Kuutosessa nostovoimaa 4480 kg ja nelosessa 4170 kg. Melutaso kuutosessa 77,0 dB ja nelosessa 75,3.

Suomessa valinta päätyy helposti neloseen, kun hinta on suunnilleen sama. Britanniassa nelonen on peräti 3111 puntaa kalliimpi!

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Sisuriisseliä
ei niitä tarvi, kyllä 7.4l vääntää.

uusimmassa profissa massikat vastakkain. toisees 4 sylinterinen sisu toisessa 6 sylinterinen perr..kins.

sisu vei voiton.
Kuten jo aikanaan mönkkäriviestis todettiin, "5470:n ostajaa odottaa iloinen yllätys moottoritehon suhteen, sillä todellisuudessa nelisylinterinen sisudiesel tarjoaa ilmoitetun 125hv ISO tehon sijaan suunnilleen 125hv Din". Tjsp. 5465 vain 120 ISO...

***se oli myös vääntävämpi ja taloudellisempi.

Eikös tehoiltaan suurempi yleensä pidäkin olla vääntävämpi ja nelonen yleensä kutosta taloudellisempi. Näinhän sen pitääkin olla...

Agritechnicasta tarttui mukaan englanninkielinen Profi, jossa on parivertailussa 5465 ja 5470. Kuutosesta löytyy mittausten mukaan 82 kW ja nelosesta 90,1 kW. Kuitenkin kuutonen saa paremmat pisteet moottorin ominaisuuksista. Kuutosen etuja ovat mittauksissa vääntömomentin nousu ja laajempi vakiotehoalue. Keskimääräinen kulutus on kuutosessa 336 g/kWh ja nelosessa 280. Kääntöympyrän halkaisija 480-millirenkain 13,55 m ja 12,1 m. Kuutosessa nostovoimaa 4480 kg ja nelosessa 4170 kg. Melutaso kuutosessa 77,0 dB ja nelosessa 75,3.

Suomessa valinta päätyy helposti neloseen, kun hinta on suunnilleen sama. Britanniassa nelonen on peräti 3111 puntaa kalliimpi!
Kyllä meillä päädyttiin kutoseen...
tethering holes to their concave windings