Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi kaikkeen täytyy nykyisin puuttua  (Luettu 1298 kertaa)

Santatukki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
maaseudun tulevaisuus, pienellä syystä. Häränliha. Aihe josta kaikki asiasta jotain ymmärtävät tietävät. Ei ole olemassa Suomessa. Olen ymmärtänyt itse asian jo 1982. Miksi kaikkeen pitää puuttua? Jokin järki näissä jutuissa pitää olla." Pieni huijaus".  Mutta kun kärpästä hujautetaan, härkästä ujutetaan. Kaikkia huijataan.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Miksi kaikkeen täytyy nykyisin puuttua
Ehkä se on tämä EU, kun muualla maailmassa myydään kumminkin härän ja hiehon liha erikseen muista lihoista  8)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Miksi kaikkeen täytyy nykyisin puuttua
maaseudun tulevaisuus, pienellä syystä. Häränliha. Aihe josta kaikki asiasta jotain ymmärtävät tietävät. Ei ole olemassa Suomessa. Olen ymmärtänyt itse asian jo 1982. Miksi kaikkeen pitää puuttua? Jokin järki näissä jutuissa pitää olla." Pieni huijaus".  Mutta kun kärpästä hujautetaan, härkästä ujutetaan. Kaikkia huijataan.

Ei ranskanleipäkään ole ranskalaista eikä kotimainen meetwursti välttämättä kotimaista.

Enemmän ravintolat huijaa asiakkaita myymällä paistilihaa sisäfileenä.


kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Miksi kaikkeen täytyy nykyisin puuttua
Kansa muuttaa kauas pahasta maailmasta, eli maaseudusta ja vieraantuu elämisen perusasioista. Välillä täytyy muistuttaa että sähkö ei tule töpselistä ja kalat eivät ole kalapuikkojen muotoisia.

Toinen voi tietää metsäpalastaan pohjapinta-alan, toinen... hyvä jos tietää yhden puulajinkaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Miksi kaikkeen täytyy nykyisin puuttua
ja talvella ei sitäkään kun ei ole lehtiä,    .... siinä männyssä!