Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas poistettiin näköjään aihe, eli Vario-voimansiirtoon liittyvä...  (Luettu 8256 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
yllättävän asiallinen keskustelu. Mikähän siinä nyt korpesi ja ketä?  >:(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Kukaan ei pystynyt esittämään Vario-vaihteistosta mitään kriittistä->
Sensuuri iski

 :D ;D

Jännä nähdä, että noin yksinkertainen aihe herättää näin paljon intohimoja ???

realisti

  • Vieras
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??

 Ei ainakaan SASSI!  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??
Mun mielestä joo, jos kyse on siitä missä "neiti nussii" esitteli voimansiirtoa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??
Mun mielestä joo, jos kyse on siitä missä "neiti nussii" esitteli voimansiirtoa.

 Juu, se se oli! Sitten oli Massikan filmi Agritecnikasta, jossa oli paremman näköisiä naisia, yllättäen keskustelu kuitenkin kääntyi paskanjauhannasta asialinjalle, kunnes se poistettiin.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

roadman

  • Vieras
Nopeaapa häipyi kun en kerennyt kertaakaan nähä  ;D

Kummalista eihän tällästä oo ennen ollut.
Oisko kutsuttava se ufo hörhö paikalle tutkimaan minkäläinen hörhö niitä viestejä syö.  Mikä hemmetti sen nimi olikaan johan av vai muu?

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??
Mun mielestä joo, jos kyse on siitä missä "neiti nussii" esitteli voimansiirtoa.

 Juu, se se oli! Sitten oli Massikan filmi Agritecnikasta, jossa oli paremman näköisiä naisia, yllättäen keskustelu kuitenkin kääntyi paskanjauhannasta asialinjalle, kunnes se poistettiin.  :)

Timpan alottama ketju oli. Vissiin kävi liikaa luonnon päälle, kun linkitin kolme vuotta vanhaan ketjuun samasta aiheesta. Sekin on näämmä poistettu, siis tämä Jontikan "portaaton" mun asetuksilla sivulta 7 alkaen. No... pari sivua löytyi vielä välimuistista, panen nähtäväksi pdf:nä, kunhan kerkiän ;- )

Keninto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Aihe melkein häipyi sen jälkeen kun olin laittanut linkin nyykkärin ja casen kaksoiskytkimellä varustetusta portaattomasta voimansiirrosta..

Varion kannattajat näki CNH laatikon ja totesi: "ei saakeli tuohan on parempi kuin vario, äkkiä aihe pois, ettei muut näe!"  8)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Kuka sen muuten aloitti? Timppa??
Mun mielestä joo, jos kyse on siitä missä "neiti nussii" esitteli voimansiirtoa.

 Juu, se se oli! Sitten oli Massikan filmi Agritecnikasta, jossa oli paremman näköisiä naisia, yllättäen keskustelu kuitenkin kääntyi paskanjauhannasta asialinjalle, kunnes se poistettiin.  :)

Timpan alottama ketju oli. Vissiin kävi liikaa luonnon päälle, kun linkitin kolme vuotta vanhaan ketjuun samasta aiheesta. Sekin on näämmä poistettu, siis tämä Jontikan "portaaton" mun asetuksilla sivulta 7 alkaen. No... pari sivua löytyi vielä välimuistista, panen nähtäväksi pdf:nä, kunhan kerkiän ;- )
Pitäisiköhän täällä olla erillinen "neiti alue" missä nää "hameveikot" voisi rauhassa aloittaa ja poistella ketjujaan..  ???
Ei tästä ole kauakaan kun katosi myös Timpan aloittama taittopöytä Tucano ketju..

Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo:18:00 kirjoittanut bouli

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563

Timpan alottama ketju oli. Vissiin kävi liikaa luonnon päälle, kun linkitin kolme vuotta vanhaan ketjuun samasta aiheesta. Sekin on näämmä poistettu, siis tämä Jontikan "portaaton" mun asetuksilla sivulta 7 alkaen. No... pari sivua löytyi vielä välimuistista, panen nähtäväksi pdf:nä, kunhan kerkiän ;- )
Pitäisiköhän täällä olla erillinen neiti alue missä nää hameveikot voisi rauhassa aloittaa ja poistella ketjujaan..  ???
Ei tästä ole kauakaan kun katosi Timpan aloittama taittopöytä Tucano ketju..

Tein kuvahaun Googleen ja sieltä tuli pari tulosta Agronettiin. Oikein mielenkiintoista keskustelua Variosta ;- )

http://ossiuser.pp.fi/tmp/Jontikan_portaaton_1.pdf
http://ossiuser.pp.fi/tmp/Jontikan_portaaton_2.pdf

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Suuttuiko tinppa kun kritisoin varion/vt:n hyötysuhdetta ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ei tässä nyt mistään suuttumisesta ole kyse.

Vaan siitä että keskustelu teki jo tehtävänsä ja jouti romukoppaan.

Keskustelun aloittajalla on vapaa tahto poistaa aloittamansa keskustelu koska
sellainen "nappi" siinä alalaidassa on.

Ja muutenkin se keskustelu meni jo siihen suuntaan että järjettömyydellä ei ole mitään rajaa.

Kui mää ain olen paras?