Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laatuaikaa  (Luettu 19719 kertaa)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Laatuaikaa
Sitten kun ootte käräjillä, niin kertokaa päivä, niin tullaa porukalla kuntelemaan. Vai onko oikeudenkäynti suljetuin ovein asiakirjat julistetaan salaiseksi kuudeksikymmeneksi vuodeksi.

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Laatuaikaa
Sitten kun ootte käräjillä, niin kertokaa päivä, niin tullaa porukalla kuntelemaan. Vai onko oikeudenkäynti suljetuin ovein asiakirjat julistetaan salaiseksi kuudeksikymmeneksi vuodeksi.

Köysikehä...pääsylippuja myydään kovaan hintaan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Laatuaikaa
Sitten kun ootte käräjillä, niin kertokaa päivä, niin tullaa porukalla kuntelemaan. Vai onko oikeudenkäynti suljetuin ovein asiakirjat julistetaan salaiseksi kuudeksikymmeneksi vuodeksi.

Voi olla pikkusen liian raakaa peliä  :'(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5920
Vs: Laatuaikaa
No ei mitään, tj käytti laatuajan hyväkseen ja tutkaili ensi vuoden budjettia: kustannuksia pois, kuten esim. neljän lehden tilaukset seis: KV, KM, Pellervo+kodin Pellervo. Aarre ei ole tullutkaan.

Juu, netti on paljon kätevämpi kun sieltä löytyy kaikki tutut jutut parinkymmenen vuoden takaa helposti, ei tarvitte sunkaan herätä nykypäivään.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Laatuaikaa
nimenomaan nykypäivään, ei kolise postilaatikkoon.                    mutta miksi siitä ei ole KOSKAAN siteerauksia täällä saati linkkiä?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Laatuaikaa
Sitten kun ootte käräjillä, niin kertokaa päivä, niin tullaa porukalla kuntelemaan. Vai onko oikeudenkäynti suljetuin ovein asiakirjat julistetaan salaiseksi kuudeksikymmeneksi vuodeksi.

Voi olla pikkusen liian raakaa peliä  :'(

 Sitten voitais ottaa ne Sorkkiksen nyrkkeilymatsit samalla, kun ollaan koolla. Vaikka siinä TJ:n casen väliajalla, pihalla.  :) :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Laatuaikaa
Sitten kun ootte käräjillä, niin kertokaa päivä, niin tullaa porukalla kuntelemaan. Vai onko oikeudenkäynti suljetuin ovein asiakirjat julistetaan salaiseksi kuudeksikymmeneksi vuodeksi.

Voi olla pikkusen liian raakaa peliä  :'(

 Sitten voitais ottaa ne Sorkkiksen nyrkkeilymatsit samalla, kun ollaan koolla. Vaikka siinä TJ:n casen väliajalla, pihalla.  :) :)
Sit vedonlyönti käyntiin. Ja tuosta toisesta kanssa  ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Laatuaikaa
Seuraavanlainen viesti tuli emailiin: Keskustelin uamulla asianajajan kanssa ja joulun jälkeen selvitämme *************,Fullerin ja ******** kirjoittelut minua kohtaan,poliisitutkinta odottaa.Palataan asiaan joulun jälkeen.
PS. tuo teksti tuli klo 7.20 joten aamuvirkku on lakimies,kuten asiakkaansakin :D

...sattuu olemaan lähisuvussa....

....nii, ja Sepen vanhojen tietokoneitten muistissa on arvokkaita sähköpostiviestejä...  8)

eli siis salaliitto onkin olemassa?
nettipoliisi kehiin...wepmäästeriä kiusataan niin että joutuu aisankannattajan huutaan apuun

Koivumäki rauhoittuu ny...!

juu.Mulla ei oo mitään syytä pelätä mitään.

Koivumäki rauhoittuu ny...!

Olen ihan rauhallinen.Jos tästä jutusta on puhuttu jonkin aisankannattajan kanssa niin viimeistään siinä vaiheessa pitäisi vepmäästerin ymmärtää aiheettoman syytämisen seuraukset.
Kauhia määrä väkee täytyy raahata oikeuteen jos kaikki mun tuntemani ihmiset jotka kirjoittaa nettiin sinne raahataan.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Laatuaikaa
Webbimestari pisti 2 viikkoa lomia TJ:lle...aika törkeää käytöstä webbimestarilta: Fuller ja Koivumäki junailivat TJ:stä  törkeyksiä nettiin ja Tj sai bannia!!!!

No ei mitään, tj käytti laatuajan hyväkseen ja tutkaili ensi vuoden budjettia: kustannuksia pois, kuten esim. neljän lehden tilaukset seis: KV, KM, Pellervo+kodin Pellervo. Aarre ei ole tullutkaan.

Tj kävi Esson baarissa kaskustelua, että vieläkö Pravdan tilaus jatkuisi. Yksi isäntämies kertoi, että hänelle ko. lehdykkää ei ole tullut 20 vuoteen, silti hän elää ja voi hyvin. Tj lopetti tämän "poliittisesti sitoutumattoman" lehden tilauksen, vaikka ko. lehdykkä on tähän taloon tullut "aikojen alusta"

nhan nykyään netistä saatavissa se tieto, mitä viljelijä tarvitsee.

Lisäksi Tj tiputtaa pois turhat jäsenmaksut, MTK-maksu loppui jo ajat sitten, nyt loppuu Maamiesseuran jäsenmaksu.
nuo on vaan oireiden hoitoo, todellinen paranemisprosessi käynnistyy kokoomuksesta eroamisella 8) 8) 8) 8)

tästä lohkes plussaa ;D

Viimeksi muokattu: 01.01.13 - klo:20:09 kirjoittanut webmaster2L

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Laatuaikaa
Seuraavanlainen viesti tuli emailiin: Keskustelin uamulla asianajajan kanssa ja joulun jälkeen selvitämme *************,Fullerin ja ******** kirjoittelut minua kohtaan,poliisitutkinta odottaa.Palataan asiaan joulun jälkeen.
PS. tuo teksti tuli klo 7.20 joten aamuvirkku on lakimies,kuten asiakkaansakin :D

...sattuu olemaan lähisuvussa....

....nii, ja Sepen vanhojen tietokoneitten muistissa on arvokkaita sähköpostiviestejä...  8)

eli siis salaliitto onkin olemassa?
nettipoliisi kehiin...wepmäästeriä kiusataan niin että joutuu aisankannattajan huutaan apuun

Koivumäki rauhoittuu ny...!

juu.Mulla ei oo mitään syytä pelätä mitään.

Koivumäki rauhoittuu ny...!

Olen ihan rauhallinen.Jos tästä jutusta on puhuttu jonkin aisankannattajan kanssa niin viimeistään siinä vaiheessa pitäisi vepmäästerin ymmärtää aiheettoman syytämisen seuraukset.
Kauhia määrä väkee täytyy raahata oikeuteen jos kaikki mun tuntemani ihmiset jotka kirjoittaa nettiin sinne raahataan.
ketä tuolla käräjillä istuu syytettyjen penkillä, agronetin keskustelukulttuuri on ainaki minun ajan perustunu vyön alle lyömiseen, selkään puukottamiseen ja väärän tiedon antamiseen keskustelukumppaneista sekä lukuisiin vähempiarvoisiin solvauksiin,  kait sitä on sitte vaan liian yksinkertainen loukkaantuakseen ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Laatuaikaa
Seuraavanlainen viesti tuli emailiin: Keskustelin uamulla asianajajan kanssa ja joulun jälkeen selvitämme *************,Fullerin ja ******** kirjoittelut minua kohtaan,poliisitutkinta odottaa.Palataan asiaan joulun jälkeen.
PS. tuo teksti tuli klo 7.20 joten aamuvirkku on lakimies,kuten asiakkaansakin :D

...sattuu olemaan lähisuvussa....

....nii, ja Sepen vanhojen tietokoneitten muistissa on arvokkaita sähköpostiviestejä...  8)

eli siis salaliitto onkin olemassa?
nettipoliisi kehiin...wepmäästeriä kiusataan niin että joutuu aisankannattajan huutaan apuun

Koivumäki rauhoittuu ny...!

juu.Mulla ei oo mitään syytä pelätä mitään.

Koivumäki rauhoittuu ny...!

Olen ihan rauhallinen.Jos tästä jutusta on puhuttu jonkin aisankannattajan kanssa niin viimeistään siinä vaiheessa pitäisi vepmäästerin ymmärtää aiheettoman syytämisen seuraukset.
Kauhia määrä väkee täytyy raahata oikeuteen jos kaikki mun tuntemani ihmiset jotka kirjoittaa nettiin sinne raahataan.
ketä tuolla käräjillä istuu syytettyjen penkillä, agronetin keskustelukulttuuri on ainaki minun ajan perustunu vyön alle lyömiseen, selkään puukottamiseen ja väärän tiedon antamiseen keskustelukumppaneista sekä lukuisiin vähempiarvoisiin solvauksiin,  kait sitä on sitte vaan liian yksinkertainen loukkaantuakseen ;D ;D ;D ;D

--sulta jäi vainoharhaisuus vielä pois listasta ;D

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Laatuaikaa
On webmaster ollu innokas muokkaamaan viestejä eilen illalla. Aika monessa viestissä lukee:  Viimeksi muokattu: 01.01.13 - klo:20:09 kirjoittanut webmaster2L »

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: Laatuaikaa
agronetin keskustelukulttuuri on ainaki minun ajan perustunu vyön alle lyömiseen, selkään puukottamiseen ja väärän tiedon antamiseen keskustelukumppaneista sekä lukuisiin vähempiarvoisiin solvauksiin
Tiivistettynä, vihollisen täydellinen murskaaminen henkisellä tasolla ;D

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Webbimestari pisti 2 viikkoa lomia TJ:lle...aika törkeää käytöstä webbimestarilta: Fuller ja Koivumäki junailivat TJ:stä  törkeyksiä nettiin ja Tj sai bannia!!!!

No ei mitään, tj käytti laatuajan hyväkseen ja tutkaili ensi vuoden budjettia: kustannuksia pois, kuten esim. neljän lehden tilaukset seis: KV, KM, Pellervo+kodin Pellervo. Aarre ei ole tullutkaan.

Tj kävi Esson baarissa kaskustelua, että vieläkö Pravdan tilaus jatkuisi. Yksi isäntämies kertoi, että hänelle ko. lehdykkää ei ole tullut 20 vuoteen, silti hän elää ja voi hyvin. Tj lopetti tämän "poliittisesti sitoutumattoman" lehden tilauksen, vaikka ko. lehdykkä on tähän taloon tullut "aikojen alusta"

nhan nykyään netistä saatavissa se tieto, mitä viljelijä tarvitsee.

Lisäksi Tj tiputtaa pois turhat jäsenmaksut, MTK-maksu loppui jo ajat sitten, nyt loppuu Maamiesseuran jäsenmaksu.
siis mitä tässä kirjoituksessa on ollut taas sopimatonta kysyn vaan

Tästä on poistettu henkilökohtaisia tietoja, syystäkin. Julkinen herjaaminen kuitenkin suomessa lienee rangaistavaa eli laitonta!

Sepedeus

  • Vieras
Webbimestari pisti 2 viikkoa lomia TJ:lle...aika törkeää käytöstä webbimestarilta: Fuller ja Koivumäki junailivat TJ:stä  törkeyksiä nettiin ja Tj sai bannia!!!!

No ei mitään, tj käytti laatuajan hyväkseen ja tutkaili ensi vuoden budjettia: kustannuksia pois, kuten esim. neljän lehden tilaukset seis: KV, KM, Pellervo+kodin Pellervo. Aarre ei ole tullutkaan.

Tj kävi Esson baarissa kaskustelua, että vieläkö Pravdan tilaus jatkuisi. Yksi isäntämies kertoi, että hänelle ko. lehdykkää ei ole tullut 20 vuoteen, silti hän elää ja voi hyvin. Tj lopetti tämän "poliittisesti sitoutumattoman" lehden tilauksen, vaikka ko. lehdykkä on tähän taloon tullut "aikojen alusta"

nhan nykyään netistä saatavissa se tieto, mitä viljelijä tarvitsee.

Lisäksi Tj tiputtaa pois turhat jäsenmaksut, MTK-maksu loppui jo ajat sitten, nyt loppuu Maamiesseuran jäsenmaksu.
siis mitä tässä kirjoituksessa on ollut taas sopimatonta kysyn vaan

Tästä on poistettu henkilökohtaisia tietoja, syystäkin. Julkinen herjaaminen kuitenkin suomessa lienee rangaistavaa eli laitonta!

  Tätä jukista herjaamista on eniten harjoittanut Fuller , Webmasterin erityissuojelussa.  ;)
Koponen oli myös eräs aktiivi, mutta jostain syystä on nyt hiljakseen.  ;D