Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomalainen lottovoitto  (Luettu 42328 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto

timpalle plussaa jos joku idiootti tahtoo leikkiä monikulttuurisuutta gay pridea ym niin älkööt nämä sairaat yksilöt pakottako muita ällötyksiinsä ???


ompas monikulttuurisuus luuserit olleet ahkerina kun miikkaa on tullut ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Suomalainen lottovoitto
[q
Mielenkiintoista että kaikenmaailman idiootit kuvittelevat olevansa olevansa älykkäitäkin servaamalla korkeasti koulutetut professorit :-X
[/quote]

****** Vielä mielenkiintoisampia ovat idiootit, jotka kuvittelevat olevansa älykkäistä linkittämällä "korkeasti" koulutettujen "professorien" hengentuotoksia....
In vino veritas

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto
[q
Mielenkiintoista että kaikenmaailman idiootit kuvittelevat olevansa olevansa älykkäitäkin servaamalla korkeasti koulutetut professorit :-X

****** Vielä mielenkiintoisampia ovat idiootit, jotka kuvittelevat olevansa älykkäistä linkittämällä "korkeasti" koulutettujen "professorien" hengentuotoksia....
[/quote]


saitin ylimielisimpiä idiootteja vaivaa sellaanen ylimielisyys ettei edes professorin titteli ja opit nouse lähellekään kaikkitietäviä agro ylimyksiä kuten adamit ja röörit ja kaikki pellet siltä väliltä.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto
http://yle.fi/uutiset/ruben_stiller_herne_nenassa/6436723  ei suomessa ole pakkoa asua jos ei tykkää nytkö yritetään väkisin pakottaa asumaan ihmisiä suomessa :(

Mie taas olen kohdannut "rasismia" ulkomaalaisten taholta useaankin otteeseen.

"Olen kaljuuntunut nuorena ja nykyään olen kolmekympinen mies joka on täysin kalju sitä itse tahtomatta. Esimerkiksi viime kesänä kävin turun keskustassa (selvinpäin autolla) ja käveleskelin siellä torin

alueella katselemassa mitä paikalliset touhuavat niin sain avaamattomasta tölkistä selkään! Siellä oli viitisen kappaletta nuoria miehiä jotka ulkonäöltään ja ihonväriltään näyttivät paikallisen pizerian työntekijöiltä, en ole koskaan kohdannut tuollaista että täysin sivullisen ihmisen päälle käydään porukalla heittelemällä häntä mitä nyt käteen sattui osumaan. koko ajan huutelivat muunmuassa pienimunaiseksi rasistiksi ja natsiksi!

 Tilanne hieman kärjistyi ja siihen tuli lisää näitä kavereita ja sitten tuli poliisit paikalle jotka asiallisesti minulle ilmoittivat että voisin poistua paikalta koska humalassa häiriköin muita ihmisiä?? päälläni oli tummat farkut ja neule, joten pukeutumisesta"

Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:10:33 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Suomalainen lottovoitto
http://yle.fi/uutiset/ruben_stiller_herne_nenassa/6436723  ei suomessa ole pakkoa asua jos ei tykkää nytkö yritetään väkisin pakottaa asumaan ihmisiä suomessa :(

Mie taas olen kohdannut "rasismia" ulkomaalaisten taholta useaankin otteeseen.

"Olen kaljuuntunut nuorena ja nykyään olen kolmekympinen mies joka on täysin kalju sitä itse tahtomatta. Esimerkiksi viime kesänä kävin turun keskustassa (selvinpäin autolla) ja käveleskelin siellä torin

alueella katselemassa mitä paikalliset touhuavat niin sain avaamattomasta tölkistä selkään! Siellä oli viitisen kappaletta nuoria miehiä jotka ulkonäöltään ja ihonväriltään näyttivät paikallisen pizerian työntekijöiltä, en ole koskaan kohdannut tuollaista että täysin sivullisen ihmisen päälle käydään porukalla heittelemällä häntä mitä nyt käteen sattui osumaan. koko ajan huutelivat muunmuassa pienimunaiseksi rasistiksi ja natsiksi!

Tilanne hieman kärjistyi ja siihen tuli lisää näitä kavereita ja sitten tuli poliisit paikalle jotka asiallisesti minulle ilmoittivat että voisin poistua paikalta koska humalassa häiriköin muita ihmisiä?? päälläni oli tummat farkut ja neule, joten pukeutumisesta"

 Ei kumma kyllä ihmetytä yhtään.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto


kollosen mielestä on siis oikein heitellä "väärän värisiä" täysillä kaljatölkeillä päähän varsinkin jos sattuu olemaan kalju eikä siitä saa provosoitua.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=3GZMeE5LdEU&feature=fvwp Dr. Kevin MacDonald Interview

Jälleen järkevää asiaa 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Suomalainen lottovoitto


kollosen mielestä on siis oikein heitellä "väärän värisiä" täysillä kaljatölkeillä päähän varsinkin jos sattuu olemaan kalju eikä siitä saa provosoitua.
Ei tietenkään, mutta sun kirjoitukset tuntien, kas kummaa kun osuukin kohdalle juuri sulle.  ;)

Apilas kaveeraa naapuriensa kanssa tähän tapaan:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288529280918.html

kolloselle oli väärä osoite,ei ollut apilaksen postilaatikko ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

PeePeeProduction

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto
http://yle.fi/uutiset/ruben_stiller_herne_nenassa/6436723  ei suomessa ole pakkoa asua jos ei tykkää nytkö yritetään väkisin pakottaa asumaan ihmisiä suomessa :(

Mie taas olen kohdannut "rasismia" ulkomaalaisten taholta useaankin otteeseen.

"Olen kaljuuntunut nuorena ja nykyään olen kolmekympinen mies joka on täysin kalju sitä itse tahtomatta. Esimerkiksi viime kesänä kävin turun keskustassa (selvinpäin autolla) ja käveleskelin siellä torin

alueella katselemassa mitä paikalliset touhuavat niin sain avaamattomasta tölkistä selkään! Siellä oli viitisen kappaletta nuoria miehiä jotka ulkonäöltään ja ihonväriltään näyttivät paikallisen pizerian työntekijöiltä, en ole koskaan kohdannut tuollaista että täysin sivullisen ihmisen päälle käydään porukalla heittelemällä häntä mitä nyt käteen sattui osumaan. koko ajan huutelivat muunmuassa pienimunaiseksi rasistiksi ja natsiksi!

 Tilanne hieman kärjistyi ja siihen tuli lisää näitä kavereita ja sitten tuli poliisit paikalle jotka asiallisesti minulle ilmoittivat että voisin poistua paikalta koska humalassa häiriköin muita ihmisiä?? päälläni oli tummat farkut ja neule, joten pukeutumisesta"

No jo on poliisilta toimintaa >:(
Meikäläistä onneksi tämä kuontalo estää sotkemasta ääriaineksiin. Parran kanssa alkaa joskus tuntumaan, että joku saattaa nähdä Jessen uudelleentulemisen. Ja siitäkös sitä ongelmat syntyisi?

Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:11:33 kirjoittanut PeePeeProduction

Viskuri

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto
http://yle.fi/uutiset/ruben_stiller_herne_nenassa/6436723  ei suomessa ole pakkoa asua jos ei tykkää nytkö yritetään väkisin pakottaa asumaan ihmisiä suomessa :(

Mie taas olen kohdannut "rasismia" ulkomaalaisten taholta useaankin otteeseen.

"Olen kaljuuntunut nuorena ja nykyään olen kolmekympinen mies joka on täysin kalju sitä itse tahtomatta. Esimerkiksi viime kesänä kävin turun keskustassa (selvinpäin autolla) ja käveleskelin siellä torin

alueella katselemassa mitä paikalliset touhuavat niin sain avaamattomasta tölkistä selkään! Siellä oli viitisen kappaletta nuoria miehiä jotka ulkonäöltään ja ihonväriltään näyttivät paikallisen pizerian työntekijöiltä, en ole koskaan kohdannut tuollaista että täysin sivullisen ihmisen päälle käydään porukalla heittelemällä häntä mitä nyt käteen sattui osumaan. koko ajan huutelivat muunmuassa pienimunaiseksi rasistiksi ja natsiksi!

 Tilanne hieman kärjistyi ja siihen tuli lisää näitä kavereita ja sitten tuli poliisit paikalle jotka asiallisesti minulle ilmoittivat että voisin poistua paikalta koska humalassa häiriköin muita ihmisiä?? päälläni oli tummat farkut ja neule, joten pukeutumisesta"

No jo on poliisilta toimintaa >:(

Enemmistö päättää  ;D :o

millamagia

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto
Suvaitsevaisuuteen kuuluu myös hyväksyä tuo perinteinen suomalaisuus.

-------tietenkin,mutta Suomessa on hirveä rasistinen viha esim,persuja kohtaan.Välillä tuntuu,ettei niille kuuluis edes samoja oikeuksia,kuin muille,vaan että ne pitäis viedä saunan taa ja >:(
Rasismia on kaikenlainen erilaisuuden kieltäminen :(

Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:11:54 kirjoittanut millamagia

millamagia

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto
 

Mä en muuten teeskentele olevani suvaitsevainen. En suvaitse natseja enkä muitakaan fundamentalisteja, oli ihonväri, uskonto tai agenda mikä hyvänsä.
[/quote]-------------siis jos aatami ei suvaitse muakaan,niin minä kuolen :'( :'( :'(

Tämä on elämän ja kuoleman kysymys,etkö tosiaan hyväksy minua :o

millamagia

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto
Kun tullaan tänne tojellisele haja-asutusalueele, on jokkaine immeinen kyläyhteisöle tärkiä.
Johan vitsin murjasit.... Samaa kepupersulandiaa ei mitään eroa Jakomäestä Raatteen rajavartioon asti.
 ;D
-minä kyllä pidän itseäni aika suvaitsevana. :(

millamagia

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto


 Useinmiten hänhän meneekin niihin henkilökohtaisuuksiin, Jospa vain et huomaa sitä kun olet samaa mieltä asiasta.
 Eipä silti etteikö hän olisi oikeassa toisissa asioissa, mutta vastaväittämä hokemalla vain  "impivaara" "sukutila" tai "sontaluuku" osoittaa minun mielestä että kaverilla ei sittenkään ole kovin kovasti paukkuja varastossa. Alkaa kuulostamaan Talonjussilta eli  tylsältä.
[/quote]-----------niin minustaki,Ucd on tylsä :'(

millamagia

  • Vieras
Vs: Suomalainen lottovoitto


Jos arvopohjana on impivaaralaisten halveksuminen, niin miksi sitä pitäisi kunnioittaa ja arvostaa?
-oman kansan halveksiminen on sitä suurint moukkamaisuutta :-[