Oon tyhjennellyt vesiä tankeista sellasella öljysumuruiskulla, jolla esim. koneita suojataan talven korroosiota vastaan. Siitä siis se kannu kierretään pois, laitetaan siihen imuputkeen sopivan kokoista letkua n. metri. Tämä, mieluummin jäykähkö, letku tankkiin syvimpään kohtaan ja painetaan liipaisimesta. Tällä saa ihan kohtuullisen hyvin injektoitua vedet tankista pois. Kaikissa tankeissa kun ei ole pohjaproppua, eikä varsinkaan niin fiksua, että saisi vedet raosta päästettyä pois.
Yleisimmin joutuu tekemään Nesteen öljytoimitusten jälkeen (naantalin jalostamon alueella ainakin) kun asiakkaiden säiliöihin sataa sadevettä sisään, tai ainakin näin analysoidun näytteen mukaan.... on muuten siellä Nesteen jalostamolla kelluvat katteet säiliöissä, nehän on tietysti aivan täysin vesitiiviitä niissä ne tiivisteet, ja näin sadevuonna on täysin mahdotonta että sinne olisi mistään päässyt vettä öljyn sekaan! Kerrankin tuossa saatui kesän kuivimpaan aikaan satamaan 60 litraa vettä tiivisteen välistä juuri sinä päivänä sinne farmarisäiliöön, kun nesteen auto käväisi tyhjään säiliöön tuomassa täydennystä!