Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vares  (Luettu 2287 kertaa)

Joulupukki

• Vieras
Vares
Elokuvia ootteko kattonu?  Onko ne jatkumona, vai onko jokainen elokuva oma tarinansa?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vares
Eri tarinoita on mutta jotain jatkumoa on hahmoissa esim. Veikko Hopea.

Kyl se viimesin elokuva oli hiukka liian halvalla tehty.
Kui mää ain olen paras?

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.

*** Katseltu on. Valitettavasti. Toisaalta kun on katsonut Vareksia,ei ole pelkoa että törmäisi ennennäkemättömän huonosti tehtyihin filmeihin.

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 Kannattaa lukea mielummin kirjoina, ihan hyvää viihdettä noi ovat kuitenkin rainoinakin. Etenkin ne ekat, joissa oli Veijonen pääroolissa.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
Kannattaa lukea mielummin kirjoina, ihan hyvää viihdettä noi ovat kuitenkin rainoinakin. Etenkin ne ekat, joissa oli Veijonen pääroolissa.

Kyllähän noi parempia on kirjoina, en tosin näitä ihan uusimpia leffoja ole nähnytkään. Pukki toi taas yhden vareksen, pitäis vaan saada tuo edellinenkin luettua pois alta. ;)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllähän noi parempia on kirjoina,
Joo samaa mieltä, kirjana parempia.
Mä kyllä tykkään enemmän elokuvaksi tehdyissä näistä missä Reini Vareksena. Tai no ei ehkä muuten mutta Reini on enemmän sen näköinen millaiseksi olen Vareksen kuvitellut, noita kun jotain reilu 15 vuotta lukenut niin mielikuva siitä miltä hahmojen pitäisi näyttää on aika vahva..   :D

Joulupukki

• Vieras
Da Vinci koodiki oli paljo paree kirjana ku elokuvana. Hopean Veikko oli vaan V2:ssa kohtuu kova jätkä.  :D

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Da Vinci koodiki oli paljo paree kirjana ku elokuvana. Hopean Veikko oli vaan V2:ssa kohtuu kova jätkä.  :D

Veikko Hopea vs Nakkilan mannet:  http://www.youtube.com/watch?v=Xd9QsWw2Ofg 
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Joulupukki

• Vieras
Oisko pojilla tulta antaa?  ;D

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
viimesin oli paskin.. muut tasaasesti kohtuu hyviä, eka jääny jotenki eniten mieleen..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
äkkiä vaan alkaa toistaan sitä ihtiään.        ihan kuin nää kotimaiset sarjatkii.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko kukaan laskenut montako tyttöystävää siltä Varekselta on tapettu? No eihän sitä voi päästää vakiintumaan. Itse kyllä monesti lukaisen aika nopeasti tai jätän väliin ne apteekkikohdat niistä kirjoista.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.