Kyllä mulla nyt se 15 tonnia on ehdoton maksimi, jonka haluan autoon laittaa, on tässä tärkeämpiäkin menokohteita. Autossa ei todellakaan tarvitse olla mitään kyrvänjatkeominaisuuksia, olen sen verran karu jätkä. Nykyinen auto on vaan jo niin romu, että vähänkin isompi remontti maksaa enemmän kuin mitä auton arvo itsessään on. Ja sitä remontin tarvetta on ilmaantunut taas runsaasti lisää.
Toyota siis tai Kia... Kiassa on toiminut takuu varsin mallikkaasti eikä murheitakaan ole juuri ollut... Mitä nyt huohotinputki jäätyi -35 asteen pakkasilla Lapissa ja leikkas kone kiinni kun sylkäs öljyt ulos yhdenkään valon välähtämättä... No auto meni johonkin Rovaniemelle ja tuli sieltä ehjänä takaisin junalla eikä tästä tullut mitään laskua
Volkkarin tms kanssa ei olis mennyt näin 4 vuotta vanhassa autossa... Koiranluutkin vaihdettiin 100tkm huollossa ilman lisähintaa... Eihän toi koppero mikään le mans kilpuri ole mutta kulkee eteenpäin ja taakseppäinkin tarvittaessa...