Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ääätä ja Ööötä ........  (Luettu 4952 kertaa)

Puttepossu

  • Vieras
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Ei tuota testiä voi kovin luotettavana pitää, koska minäkin sain tulokseksi peräti 126, vaikka vaikeimmat kuviotehtävät pistin ihan arvaamalla, ja siinä numeromuistiosiossakin sekoilin, kun en heti huomannut, että osa numerosarjoista piti muistaa takaperin... ja mua on sentään aina pidetty melkoisen tyhmänä sekä muiden että omasta mielestäni, ja jos joku 125-130 tuon mukaan nostaa älykkäämmäksi kuin 95 % väestöstä, niin huh huh, onko  agrolaiset muka näin älykkäitä...en oikein usko, vaikka tuo testi nyt ei mikään virallinen olekkaan.

Viimeksi muokattu: 15.07.08 - klo:21:52 kirjoittanut Puttepossu

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Ei tuota testiä voi kovin luotettavana pitää, koska minäkin sain tulokseksi peräti 126, vaikka vaikeimmat kuviotehtävät pistin ihan arvaamalla, ja siinä numeromuistiosiossakin sekoilin, kun en heti huomannut, että osa numerosarjoista piti muistaa takaperin... ja mua on sentään aina pidetty melkoisen tyhmänä sekä muiden että omasta mielestäni, ja jos joku 125-130 tuon mukaan nostaa älykkäämmäksi kuin 95 % väestöstä, niin huh huh, onko  agrolaiset muka näin älykkäitä...en oikein usko, vaikka tuo testi nyt ei mikään virallinen olekkaan.

Luulenpa kuitenkin että tänne kirjoittelevat ovat ehkä hieman keskimääräistä parempia tuollaisissa numero ja verbaalisia taitoja mittaavissa testeissä. Ei taida pärjätä esim se vähän aikaa sitten tapaamani viljelijä jolta kysyin sähköpostiosoitetta "ei mulla mitään semmoisia ole".
Niin ja piti sanoman että tuon testin heitin ihan lonkalta kylmiltään. Hieman harjoittelemalla tulos jonkinverran paranisi. Mitä noita testejä työnhakutilanteessa suorittanut niin antaneet sellaisen keskimääräisen tuloksen, verbaalipuolella hieman paremman. Kouluaikanakin oli keskiarvo oppiaineissa tuollaista keskimääräistä tasoa hieman yli 8:n. Eli tätä taustaa vastaan sanoisin että testi antanee hieman liian mairittelevan kuvan testattavan älynlahjoista. :-\

Viimeksi muokattu: 15.07.08 - klo:22:50 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

jd78

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Lohkesi 133 pojoa! Muisti ja kuva osio tökki! Eli ei siis muistikuvia ;D

renki68

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Tasasen harmaata näköjään teidän muitten kans,125 pojoa. Tuo numero-osio takaperin heitti volttia kun emäntä alkoi pitää älämölöä ja tuli vahtaamaan oikeita vastauksia. ;)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Minusta se on silkkaa järjen köyhyttä ja tyhmyyttä,  jos ei viimeistään numero-osiolla takaperin ymmärrä ottaa kynää ja paperia käyttöön  8) 8) 8) Ne sanaosiot ja ns. pitkäkestoisen muistin osuet oli tosi naurettavia,  idioottinako vastaajia pidetään  ;)  Matematiikassa mulla vaivaa liika itsevarmuus,  koska olen siinä hyvä,  mutta helpoissa tehtävissä turhan huolimaton,  joten ei tullut täysiä pisteitä.  Olen joskus tehnyt myös virallisen mensan-testin toki vaan netistä,  taisin saada idiootin paperit  :D,  se kun perustuu pelkkiin kuva päättely juttuihin.  No tässä testissä nuo kuvapäättelytkin noudatti edes jotain järjen logiikkaa.   Neljän siiderin jälkeen eilen illalla heltisi tällä konseptilla 130 pistettä,  joten on jokseenkin ihmisten älykkyyttä imarteleva testi.  Vai likekkö tuo tieteen kuvalehden markinnointi kikka,  kaikki tilaa lehden kun ovat lehden testin mukaan niin saatana älykkäitä  ;)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
Ei helvetti... Riittääkö kun on lukiossa opettanu matikkaa nykyiselle matikan professorille???

No oletko sitä tehnyt?

Minä olen opettanut lukiossa vain bilsaa ja maantiedettä.

huhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Ääätä ja Ööötä ........
125 pojoa.Luulin että mitataan myös nopeutta ,eli ohjeita lukematta takaperin osio nollille,silti keskimääräistä parempi tulos muistiosiossa ???